Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, hvis jeg kan holde mig vågen. Svensk 1.
> divisionsfodbold er godt nok utrolig kedeligt
Ja, så er det bedre med dansk 1. div. Lyngby - Herfølge 3-4 på Tv2sport
Mathias Flodgaard Skrev:
> Og nu skvattede han sgu også på vej frem af banen.
> hehe. Han er i hvert fald ikke overbevisende
> endnu.
Nej, ikke offensivt i hvertfald. Rent defensivt synes jeg han har vist en fin placeringsevne, og god vilje til at komme tilbage, når han har nosset i det offensivt. Ser også ud til at være udmærket med hovedet.
> Kommentatorerne har i øvrigt lige nævnt FC
> København to gange, dog uden at jeg fik fat i
> hvilken sammenhæng. hmm??
Marcus Allbäck er på stadion, da han vist har nogle penge i Örgryte, og ellers også tidligere har spillet der.
Hold da ellers op for en sød pausekommentator! Glem alt om Lustig, -det er da hende vi skal have fat i. HAPS! hehe
Mht. kampen så er den godtnok kedelig indtil nu (halvleg). Lustig har som omtalt lavet et par "kiksere", men virker ellers meget tændt og koncentreret i sit forsvarsspil. Desuden synes jeg at han har forholdsvis god speed, hvilket jo altid er godt.
Mathias Flodgaard Skrev:
> Hold da ellers op for en sød pausekommentator!
> Glem alt om Lustig, -det er da hende vi skal have
> fat i. HAPS! hehe
Arggg - jeg kan nu godt "nøjes" med hende på Tv2sport
HØRT! Men vi har jo 80 millioner nu:) Lad os bare hente begge to, ansætte dem som massører og så få dem til at flirte helt uhæmmet med spillerne. Så de rigtig har noget at vise når de løber ind i arenaen (altså spillerne). Man kunne evt. udlove dem som en slags fidusbamser til kampens spiller og en overnatning på Hotel Herning.
Så bliver der guld til heden i 2008 allerede
Han er da kommet bedre med offensivt her i anden halvleg, og han er med fremme på alle dødbolde, så et eller andet må han kunne i luften med sine 1.89. Synes han gør det rimelig fornuftigt, men nu er det jo heller ikke den vilde modstander.
Men det burde da nok være muligt at lokke ham væk fra 1800 tilskuere og knokle-bold i 1. div.
Han har i hvertfald formået at lukke af for Örgrytes venstre kant, så rent defensivt har han i mine øjne vist sig særdeles brugbar bedømt på denne kamp, og så trækker det bestemt heller ikke ned, at han har en pæn speed i benene og et godt hovedspil. Hvis han samtidig er god offensiv, så ser det jo faktisk helt fornuftigt ud, nok også derfor klubber som FCK og Rosenborg gerne vil have ham
Jeg så også kampen og jeg er rimeligt imponeret af denne back. Han har en god fysik, nærkampsstærk, hovedstødsstærk og ualmindelig offensiv af en højreback at være.
Svaghederne som jeg så det er en lidt sløj teknik samt lidt for ivrig i det fremadrettede, men omvendt er Alves fra Sevilla jo heller ikke bleg for at gå med frem, uden sammenligning i øvrigt.
Han er 20 år, og han vil være et kanonkøb for os, idet vi ikke har oplagte talenter på spring til højrebacken.
Arff Skrev:
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70385
> - Han ønsker sikkert ikke at komme hjem til EfB,
> så derfor bliver han væk?
Mener at have læst for nogle dage siden, at han ikke kunne forlade hjemlandet, efter at have været på familiebesøg. Tror ikke rigtigt, at han bare sådan bliver væk, men nu må vi jo se, hvad der sker