AGF - et virkelig galehus

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kim

AGF - et virkelig galehus

Indlæg af Kim »

Leon-sange: mulig overgang til Werder Bremen...

http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232245/

Hva faen sker der... Onkel Kurt skal have de første 10 mio. og derefter 20% af salget af Leon "smackmybitchup" Andreasen...

I følge pressen er Werder villige til at give ca. 11 mio, det er da for grineren.. så bliver der helt 800.000 kr. til at indkøbe forstærkninger henover sommeren...

Jeg læste kort en artikel om de fem spillere GF havde erhvervet sig her i vinters - de skulle angivelig have kostet 1 mio. at hente til klubben... som jeg ser det er det ok at hente "overskuds-spillere" til klubben, det store problem er bare at nogle af dem skal have kassen for at rende rundt i gf - og det ved jeg ikke hvor smart der er, når man i forvejen er MEGET trængt økonomisk...

puha.. godt man ikke er fan af de hvie.. det må sgu til tider være hårdt :)

BW #456
Senest rettet af Kim 16. apr 2005, 01:22, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: AGF - et virkelig galehus

Indlæg af Ravnen »

Umiddelbart ville jeg også mene at en pris mellem 8-11 millioner er utrolig flot for Leon Andreasen. Forsvarsspillere bliver trods alt ikke normalt handlet til svimlende summer, og da slet ikke fra Danmark.
Men Brian Steen Nielsen prøver jo nok at vride vand ud af en mursten, hvis Onkel Kurt virkelig skal have de første 10 millioner så kan jeg følge BSNs desperation over at Bremen ikke vil betale så meget.

Men jeg tror også AGF skal passe på grådigheden. Hvordan vil Leon Andreasen mon ikke reagere hvis det her løber ud i sandet. Han har jo ikke lagt skjul på at han vil afsted, og Bremen er en ønskeklub.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

I øvrigt kører det ikke for AGF sportsligt. Det gør det ikke nemmere at sælge Leon A. Som næsten bundhold kan man forlange endnu mindre. Og jeg tror ikke interessen for ham længere er så overvældende, som Ivan Benes hævder. Leon har været igennem en længere formnedgang, som jeg ser det.

BW # 163

Ravnen

Hvis nu Ørgaard var smart...

Indlæg af Ravnen »

Så sendte han sine kontakter i Werder Bremen en lille video med Kristian Bak Nielsens præstationer på, og tilbød ham for 10 mio kr og en videresalgsklausul, så kunne Werder spare en million og få en mindst lige så god spiller (hvis ikke bedre..)
En fordel for Werder kunne være at Zidan og Bak kender hinanden og at de kunne hjælpe hinanden med at blive integreret (-;

Når det er sagt så ville jeg nu nødigt undvære Bak.. /-:

fadlaa

Re: Hvis nu Ørgaard var smart...

Indlæg af fadlaa »

Ravnen jeg tror nej jeg ved at du ikke skal være et sekundt i tvivl om at ikke bare Werder men samtlige bundesliga klubber er fulgt informeret om hvad der render rundt af talent i Suppen. og mht til dit forslag om at sende en bånd med KBN til netop Werder så er det jo nok ikke nødvendig. Fordi igennem alt den tid de havde kig på zidan har de med garanti osse sat plusser ved alle de andre spillere som gjorde det godt og viste stor nok talent til bundesligaen.

Men når det er sagt kan jeg da godt følge din tanke med at "underbyde" AGF

Outlaws

Re: Hvis nu Ørgaard var smart...

Indlæg af Outlaws »

10 millioner er heller ikke nok for Bak, vi vil have mere, ellers er det ligeså godt at beholde ham!

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Sagen er jo, at Kurt købte rettighederne til Leon og Duncan for 10 mio. for et par år siden. Så AGF har på en måde allerede fået pengene. Samtidig får vi så 80% af salgssummen af Duncan, hvis han på et tidspunkt får sit gennembrud i ligaen også, i stedet for kun score på ungdomslandsholdet.

Men udover Bremen er der også andre klubber inde i billedet, og vi har trods alt kontrakt med ham et par år endnu, og han har ikke selv travlt med at komme afsted. Og så skulle du jo nok lede længe efter en spiller, der vil udtale sig negativt om en klub, der er interesseret i ham.

I burde da ellers selv kende til det med grådigheden. Det var jo lige før, at det gik galt med Zidan, men det lykkedes jo alligevel til sidst.

Iøvrigt blev en vis Albrechtsen solgt for 30 mio., så danske forsvarsspillere kan godt komme op i høj kurs. Og så er det jo også en fordel, at han er EU spiller, og anfører/vice-anfører på U/21, samt har været inde over landsholdet.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ranger (AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> Iøvrigt blev en vis Albrechtsen solgt for 30 mio

Det må vel også betragtes som den mest fantastiske handel i dansk fodbolds historie... jeg fatter det stadig ikke. Respekt for FCK i det henseende..

Jeg tror desværre hverken Leon Andreasen eller vores egen Kristian Bak Nielsen kan sælges for så meget, for en forsvarsspiller ville 10 mio være meget flot.

Kim

Indlæg af Kim »

>I burde da ellers selv kende til det med grådigheden. Det var jo lige før,
> at det gik galt med Zidan, men det lykkedes jo alligevel til sidst.

Zidan blev KØBT til klubben for ca. 4,5 mio. derefter solgt videre hvor en INVESTERINGSFORENING skulle have nogle %'er. Lidt en anden historie end Kong Kurt og endnu en redningsaktion omkring GF. Reelt ville det være en fordel om Leon blev i GF for at løfte det sportslige fremfor at KongKurt fik indfriet en investering...

Med priser på 10-12. mio får GF som klub jo intet ud af det...

BW #456

At Lære: Der er jo ikke meget ved at redde røven, hvis din redningsmand derefter binder dig på hænder og fødder... men ok, alternativet til kongkurt var "intet gf" idag...

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Og Leon blev SOLGT til Kurt, og hvis han skulle vise sig at blive mere værd, så får vi stadig noget ud af det. Kurt skal jo kun have 20% af beløbet over 10 mio, så det er en ok forretning for begge parter. Især taget i betragtning, at vi stadig leve pga. de 10 mio.

Selvfølgeligt ville det da være godt sportslig, hvis Leon blev i AGF, men det ville det jo også have været på FCM, hvis Zidan var blevet. Sådan er der jo så meget :-)
I øvrigt har vi vist købt Leons afløser i Aho, som dog indtil videre er et ubeskrevet blad, men vi håber. Hans meritter virker gode (naturligvis, ingen klub køber jo dårlige spillere :-) Nu må vi se, hvad det ender med.
Og så har vi vist et talent eller to rendende også, så vi overlever nok.

Kurt har selv meldt ud, at han ikke blander sig i, om Leon skal sælges nu eller senere. Det har han overladt til dem, der ved noget om den slags.
Så det er ikke fordi, at Kurt skal have noget ud af sin investering nu, at Leon er på vej til at blive solgt, det er vel snarere fordi, at det er ved at være nu, at man kan få mest ud af ham.

At lære: Det er dyrt at være fattig!
Og ja, alternative havde været ingen AGF. Så vi kan ikke tillade os at klage, og gør det heller ikke i særlig grad.

//Ranger
- Nogen havde et godt Dolph citat, hvilket var det?

Peter Ross

Re: AGF - et virkelig galehus (OT)

Indlæg af Peter Ross »

Ranger (AGF) skrev:

> //Ranger
> - Nogen havde et godt Dolph citat, hvilket var
> det?

Findes der dårlige Dolph citater ?

- Du ligner det frygtelige resultat af et sygt samleje mellem Honningmonsteret og Jytte Abildstrøm.

- Jeg lider af frivillig vandladning. Jeg tisser ikke i sengen, jeg tisser på sengen. Jeg afstraffer sengen fordi det er et svagt møbel.

@Alakazam: Jeg afstraffer også dig på søndag, hvis jeg finder et lift, fordi du er et svagt menneske. Men ellers har Kopi også lovet at gøre det, så pas hellere på.

Peter Ross aka. BS Christiansen aka. Chuck Norris aka. Jean Claude Vandamme aka. Sylvester Stallone.

YahooSeeker [Bot]

Re: AGF - et virkelig galehus (OT)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg er ked af det Ross, men du må klare dig uden mig, jeg er så svagt et menneske at jeg er nødt til at arbejde på min hovedopgave og ikke kan komme til Herfølge.

Det bedste Dolph citat kommer iøvrigt i min signatur herunder... ;-)

Besvar