http://www.bolddk.com/nyt/?vis=54282
Så annoncen og spekulerede over de udtalelser han kommer med.
På den ene side har han vel ret, der er ikke mere at spille for, hvilket kan virke umotiverende.
Omvendt er det vel nu FCM må vise at vi fungerer i modgang, og ikke mindst vise fans og andre med tilknytning til klubben at holdet vil kæmpe en vis del ud af bukserne uanset hvor i tabellen vi ligger?
Synes personligt at det er under al kritik at man som spiller "håber" på vi kommer endnu mere med i kampen om nedrykning, for at holdet (spilleren) kan være motiveret.
Ege
Har han ret, eller er det en dårlig indstilling til tingene?
-
Egebjerg
Har han ret, eller er det en dårlig indstilling til tingene?
Senest rettet af Egebjerg 16. mar 2006, 14:58, rettet i alt 1 gang.
-
Chap - FCM4EVER
Re: Har han ret, eller er det en dårlig indstilling til tingene?
Efter at have hørt Kristian Baks udtalelser i søndags efter EFB kampen, blev jeg egentlig lidt chokeret. Han sagde, at indstillingen overhovedet ikke var der i den kamp. Så var det jeg tænkte, at når der kommer SÅ mange fans som der gjorde, og vi ligger meget tæt på stregen, hvordan kan indstillingen så mangle? Det fatter jeg sgu ikke lige.
Men på et punkt har David måske ret. Måske vågner spillerne op og indstillingen bliver bedre, hvis de pludselig indser, at de virkelig KAN rykke ned? Men jeg ville nu helst undgå at have en masse nervepirrende kampe i slutningen af sæsonen, som man måske SKAL vinde, for ellers er det slut.
Men på et punkt har David måske ret. Måske vågner spillerne op og indstillingen bliver bedre, hvis de pludselig indser, at de virkelig KAN rykke ned? Men jeg ville nu helst undgå at have en masse nervepirrende kampe i slutningen af sæsonen, som man måske SKAL vinde, for ellers er det slut.
-
Egebjerg
Casper > Jeg synes bare ikke at David udtaler sig om indstillingen, nærmere om at det er "sjovere" at spille om noget, også selvom det er nedrykning.
Desuden synes jeg det er skræmmende at en nedrykning skal nærme sig før spillerne kan sætte sig op og finde den rette indstilling. Det er professionelle sportsfolk vi her snakker om, indstillingen skal være der HVER gang.
Ege
Desuden synes jeg det er skræmmende at en nedrykning skal nærme sig før spillerne kan sætte sig op og finde den rette indstilling. Det er professionelle sportsfolk vi her snakker om, indstillingen skal være der HVER gang.
Ege
-
Chap - FCM4EVER
Ja det er det jeg mener
Jeg forstår ikke hvordan indstillingen kan mangle som i kampen mod EFB f.eks. Men mange fans på tribunen/trapperne, få point ned til stregen og den første kamp i en ny ½sæson er åbenbart ikke nok.
-
kesse
David er da bare piv ærlig og siger det han synes. Og mon ikke alle os FCM'r et eller andet sted føler det samme efter den møj kamp!
Så lad være med at starte et eller andet latterligt angreb paa DN - der var sku 11 tumper på banen i søndags og jeg tror hver og en føler det var det sidste chance der røg for at nå noget i ligaen i år.
"Nielsen tror dog stadig på SAS Liga-overlevelse for FC Midtjylland" - det er det eneste der tæller nu = god indstilling!
Så lad være med at starte et eller andet latterligt angreb paa DN - der var sku 11 tumper på banen i søndags og jeg tror hver og en føler det var det sidste chance der røg for at nå noget i ligaen i år.
"Nielsen tror dog stadig på SAS Liga-overlevelse for FC Midtjylland" - det er det eneste der tæller nu = god indstilling!
-
Egebjerg
Kesse> Det var dog en omgang lokumssnak du kom med der....
Jeg er da fuldstændig ligeglad med om vi tabte premieren, holdet skal have samme indstilling (læs vildskab) til hver kamp ligemeget om vi ligger i bunden, i midten eller i toppen. Det er proffessionelle sportsfolk som lever af deres sport, overfør du din holdning til virkelighedens verden. (økonomichefen der håber virksomheden får røven i vandskorpen så der er noget at kæmpe for)...
No good...
Jeg er da fuldstændig ligeglad med om vi tabte premieren, holdet skal have samme indstilling (læs vildskab) til hver kamp ligemeget om vi ligger i bunden, i midten eller i toppen. Det er proffessionelle sportsfolk som lever af deres sport, overfør du din holdning til virkelighedens verden. (økonomichefen der håber virksomheden får røven i vandskorpen så der er noget at kæmpe for)...
No good...