Jeppe Curth

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Morten Odense

Jeppe Curth

Indlæg af Morten Odense »

Hey allesammen.

Kan han være et bud til vores angreb?

Det lyder måske som om han kan fås billigt....

Hvad siger I?

http://www.dr.dk/sporten/fodbold/articl ... eID=246884
Senest rettet af Morten Odense 17. apr 2005, 05:59, rettet i alt 1 gang.

Jesper / BW #2261

Re: Jeppe Curth

Indlæg af Jesper / BW #2261 »

Nogle af mine venner mødt jeppe i holland. de var hjemme hos ham og snakkede med ham!

Jeg syntes vi har nok med angribere.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ja, vi har helt klart nok angribere...

Eller... Frank er langt fra topformen, Poku viser ikke noget, så er der Dennis og David tilbage. Og 2 er vist lige lidt nok...

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

ER han da god i CM???

Jeg har ikke set ham spille, og for at være ærlig så tror jeg heller ikke du har?
Hvilket grundlag skulle vi købe ham på?

At han er ledig?

Den er tynd efter min mening.

Morten Odense

Indlæg af Morten Odense »

Jeg syntes nemlig heller ikke at poku har vist nok, og DS kan jo os bruges på midtbanen...

Han lyder som en lovende spiller....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

På den anden side er det jo lidt svært at få fat på spillere som IKKE er ledige på markedet.....

Og er der her tale om en spiller som er blevet betragtet som et talent ( må han næsten være siden Feyenord har haft kontrakt med ham ), så kan det da ikke skade at de ansvarlige tænker lidt i de baner !

Og fordi DU ikke har hørt om ham kan det jo godt være at både Ørgaard og Erik Rasmussen mv kender til ham, ikke sandt !

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Min kritik går jo netop ikke på Jeppe Curth´s evner, men det forhold at folk helt ukritisk foreslår spillere de ikke ved en skid om, andet end at de har læst noget, eller "Han må være et talent når...." som du selv skriver.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Min kritik går jo netop ikke på Jeppe Curth´s
> evner, men det forhold at folk helt ukritisk
> foreslår spillere de ikke ved en skid om, andet
> end at de har læst noget, eller "Han må være et
> talent når...." som du selv skriver.
>

Det ved jeg godt at du mener, Hekler :-)

Men derfor kunne det jo godt tænkes at der var nogen herinde der havde et bedre kendskab til spilleren, og derved kunne belyse ham lidt bedre..

Jeg kan personligt godt huske at der var en spiller for nogle år siden, der hed sådan ( måske det lidt sjove "dobbeltnavn" )

Og når et større nyhedsmedium finder på at skrive om en sådan spiller, må det da være fordi han har en vis værdi !

Så måske når en fra FCM kigger en tur på Ulvegraven, kan de jo så vende den inde på kontoret en af dagene :-)
Hvem ved, måske har de allerede gjort det !

Der var vel heller ikke så mange herinde der kendte noget specielt til feks Jan Frederiksen, da han lige pludselig blev indlemmet i truppen ... ( uden dog den større succes, desværre.. )

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jo det ville være en oplagt mulighed, hvis han er billig at anskaffe...

Men jeg synes faktisk, at det kunne være endnu bedre hvis FCN rykkede ned, for så kunne vi måske købe spillere som, Francis D, Anders Alding og Mads Juncker til billige penge....

Forza FCM

Jesper / BW #2261

Indlæg af Jesper / BW #2261 »

Ja men Mads Juncker har før sagt at han ikk gider spille i 1. div igen! så han søger nok væk hvis FCN rykker ned!

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Hvem vil i så af med?

Vi kører i 2005 med et driftunderskud på 10mill. Selvom vi får spillere gratis har vi ikke råd til at have dem på lønningslisten.

Besvar