Thyge på vej hjem?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle

Re: Thyge på vej hjem?

Indlæg af mrjelle »

Er også enig i jeg heller smider penge efter Thyge end Demba.
Thyge ved vi hvad står for.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg er også klar tilhænger af, at hente Thyge hjem!

Lad os håbe, at der arbejdes på sagen!

caspersm

Indlæg af caspersm »

men koister han ikke 20 mil, mener at ahve læst at de vil have det sammme som de gav for ham, og det syntes jeg sku ikke han er værd mere.

Arff

Indlæg af Arff »

Jeg vil give min højrearm for at få ham tilbage.
Manden er gernial.
Lyder det ikke også til at han fortrækker FCM?

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Er lidt i tvivl om han foretrækker os. Der var et par uenigheder mellem hans far og os da han blev solgt. Men ved ikke hvor hårdt han tager det.
Han ville i hvertfald kunne forstærke et hvert superliga hold.

caspersm

Indlæg af caspersm »

mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er lidt i tvivl om han foretrækker os. Der var et
> par uenigheder mellem hans far og os da han blev
> solgt. Men ved ikke hvor hårdt han tager det.
> Han ville i hvertfald kunne forstærke et hvert
> superliga hold.

tror ikke han har noget imod os, han var med til at indvige trøjen , og han er os blevet set på stadion ved en anden lejlghed, og det var da med stort smil da han snakkede med ørregaard.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det lugter lidt i den rigtige retning. Han taler varmt for at Reid skal afløse Bak i centerforsvaret, hvorfor skulle han bekymre sig om det hvis han ikke følte et vis nærhed for FCM.
Desuden har han jo været på stadion flere gange de seneste kampe i sæsonen.

Håber virkelig vi får ham tilbage, det ville være optimalt at få en "ny" spiller som ikke skal indspilles.

hitman202

Indlæg af hitman202 »

caspersm Skrev:
> men koister han ikke 20 mil, mener at ahve læst at
> de vil have det sammme som de gav for ham, og det
> syntes jeg sku ikke han er værd mere.

Vi fik 16 millioner for ham.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Det vil virkelig være et scoop, hvis vi får ham tilbage. Så ser det pludselig meget lyst ud enddag. Giv da 16 mio. for ham eller 20 for den sags skyld. Det er der ingen overhovedet, der vil sige noget til. Det er han i hvert fald værd.
Så kan vi have ham i måske et par år mere.

Martin

Indlæg af Martin »

Lars EC Skrev:
> Det vil virkelig være et scoop, hvis vi får ham
> tilbage. Så ser det pludselig meget lyst ud
> enddag. Giv da 16 mio. for ham eller 20 for den
> sags skyld. Det er der ingen overhovedet, der vil
> sige noget til. Det er han i hvert fald værd.
> Så kan vi have ham i måske et par år mere.

Jeg vil nu sige nej tak :)

Jeg synes Thyge er god, men han vil ødelægge alt for meget at vores fremtid, så skal vi jo pludselig til at bygge holdet op omkring ham igen, og nu har han jo bevist, at han er en døgnflue når han først kommer afsted, hvis den knægt skal hentes hjem, så skal der ikke betales mere end fem mill.... Og man skal huske, at vi ikke behøver rende rundt og rede spillere, det var jo ikke ligefrem os der havde travlt med at sende ham afsted, så nej tak til Thyge herfra - Vi har Baba, som teknisk er klasser over Thyge :)

Glen

Indlæg af Glen »

@ Martin

Jeg tror at du kommer til at trækket ordet "døgnflue" i dig igen, når Thygesen lander i BIF eller OB. Thygesen er et kæmpe talent, som jeg har været vild med siden han spillede i Frem. Hvis du ser på Morten Skoubo som var topscore for FCM. Han lavede samme nummer, scorede omkring 20 mål inden han blev solgt til samme klub BMG, hvor han aldrig fik succes, da han tilbragte tiden på bænken. Michael Laudrup købte Skoubo hjem til BIF for omkring 6-8 mill. Første lokalbrag mod FCK scorede han 2 mål:o) Skoubo blev solgt for 18 mill. En ganske god forretning.

Jeg håber det samme sker for Thygesen, og for min skyld må han også gerne komme "hjem" til Bif, hvor han vil være giftig at ligge ved siden af ME. NEJ jeg er ikke BIF fan, men jeg ønsker Thygesen altmulig held og lykke, med at få genstartet sin karriere. Denne mand bliver A-Landsholds spiller med succce. Og jeg misunder den klub i DK som hiver ham hjem. Om det bliver BIF, OB, FCM, eller FCK må tiden vise. Jeg venter med spændig :o)

BMG har allerede købt Werder Bremen's Sebastian Schachten som spiller offensiv midt samt kant & Alemannia Aachen angriber Sascha Rösler, så noget tyder på at der skal sælges offensive kræfter?

caspersm

Indlæg af caspersm »

Lars EC Skrev:
> Det vil virkelig være et scoop, hvis vi får ham
> tilbage. Så ser det pludselig meget lyst ud
> enddag. Giv da 16 mio. for ham eller 20 for den
> sags skyld
Så du mener altså han er blevet mere værd ved at sidde på bænken i en bundklub i tyskland?

> Det er der ingen overhovedet, der vil
> sige noget til. Det er han i hvert fald værd.
> Så kan vi have ham i måske et par år mere.
det vil jeg sku sige noget til max 12 mil, ellers skal han ikke til midjylland.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu har han indset det vi allerede advarede mod da han tog afsted

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70252

Kan blot håbe han kommer tilbage hertil og gør "uddannelsen" færdig :-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så er der mere vand på møllen. Thyge udtaler i dag: "
- Jeg vil absolut ikke udelukke Danmark. Jeg vil gerne til en klub, hvor træneren kender mig, og man har troen på mig, men jeg har jo stadig tre års kontrakt hernede. Og hvis intet sker, må jeg blive her, siger Thygesen til B.T."

Hvilken andet klub er der hvor træneren kender ham og har troet på ham? Tror da ikke lige der er tale om Frem :-D

KOM NU THYGE!

Besvar