Ja så blev Flinta købt.
Ikke fordi jeg har så meget at sige til det, jeg aner simpelthen ikke hvad han står for, kun navnet er mig kendt.
Men jeg kom sådan til at tænke på at der er en katagori af spillere som jeg bare har et mærkeligt forhold til.
Flinta falder i kategorien for bredte spillere som jeg skal overbevises af først.
Jeg har det på samme måde med Danny, som jeg simpelthen ikke endnu har set noget der overbeviser mig om at han høre til på holdet.
Andre spillere ser jeg et lys i med det samme. Jeg kan for eksempel ikke forstå Dadu ikke har fået mere spilletid. Jeg synes han er en fornøjelse på en bane og specielt samarbejdet med Baba har jeg været begejstret for....men nu nørder jeg i udekampe for andet holdet.
ER det ikke rigtigt der bare er forskel på fisk?
Nye spillere
-
YahooSeeker [Bot]
Nye spillere
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 25. jun 2007, 12:35, rettet i alt 1 gang.
-
Martin
Re: Nye spillere
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja så blev Flinta købt.
> Ikke fordi jeg har så meget at sige til det, jeg
> aner simpelthen ikke hvad han står for, kun navnet
> er mig kendt.
> Men jeg kom sådan til at tænke på at der er en
> katagori af spillere som jeg bare har et mærkeligt
> forhold til.
>
> Flinta falder i kategorien for bredte spillere som
> jeg skal overbevises af først.
>
> Jeg har det på samme måde med Danny, som jeg
> simpelthen ikke endnu har set noget der
> overbeviser mig om at han høre til på holdet.
>
> Andre spillere ser jeg et lys i med det samme. Jeg
> kan for eksempel ikke forstå Dadu ikke har fået
> mere spilletid. Jeg synes han er en fornøjelse på
> en bane og specielt samarbejdet med Baba har jeg
> været begejstret for....men nu nørder jeg i
> udekampe for andet holdet.
>
> ER det ikke rigtigt der bare er forskel på fisk?
Jeg kender Flinta som en udemærket spiller, jeg mener slet ikke han har det samme niveau som f. eks Dennis / Simon men omvendt, så havde Dennis heller ikke det høje niveau da han kom til heden... Så jeg er fuld af fortrøstning med hensyn til Flinta..
Danny Olsen, jeg forstår simpelt ikke din kritik af ham, han er da noget af det bedste der er sket for FCM længe, han er konstant udfordrende i sit spil, han kæmper, og på sigt er jeg ikke i tvivl om, at han bliver et kæmpe salgsobjekt for FCM... Men du har ikke set lyset endnu, men jeg vil næsten love dig for, at det nok skal komme
Baba & Dadu - sådan som jeg ser Baba, så er han slet ikke målsøgende i sit spil, når det bliver puttet på ham, så tror jeg han bliver et kæmpe aktiv for os også, og han er det vel egentlig allerede
Der er ikke mange klubber, der har så stort et talent gående... DADU, han mangler at komme igang, og når han kommer det, så er vi giftige, han har nu haft lidt tid af falde til på, og det er nu han skal bevise han er alle pengene værd, lad os nu se med ham, jeg tror han kommer, og det du har set virker jo også som om, at han faktisk indeholder nogle mål og noget godt spil...
> Ja så blev Flinta købt.
> Ikke fordi jeg har så meget at sige til det, jeg
> aner simpelthen ikke hvad han står for, kun navnet
> er mig kendt.
> Men jeg kom sådan til at tænke på at der er en
> katagori af spillere som jeg bare har et mærkeligt
> forhold til.
>
> Flinta falder i kategorien for bredte spillere som
> jeg skal overbevises af først.
>
> Jeg har det på samme måde med Danny, som jeg
> simpelthen ikke endnu har set noget der
> overbeviser mig om at han høre til på holdet.
>
> Andre spillere ser jeg et lys i med det samme. Jeg
> kan for eksempel ikke forstå Dadu ikke har fået
> mere spilletid. Jeg synes han er en fornøjelse på
> en bane og specielt samarbejdet med Baba har jeg
> været begejstret for....men nu nørder jeg i
> udekampe for andet holdet.
>
> ER det ikke rigtigt der bare er forskel på fisk?
Jeg kender Flinta som en udemærket spiller, jeg mener slet ikke han har det samme niveau som f. eks Dennis / Simon men omvendt, så havde Dennis heller ikke det høje niveau da han kom til heden... Så jeg er fuld af fortrøstning med hensyn til Flinta..
Danny Olsen, jeg forstår simpelt ikke din kritik af ham, han er da noget af det bedste der er sket for FCM længe, han er konstant udfordrende i sit spil, han kæmper, og på sigt er jeg ikke i tvivl om, at han bliver et kæmpe salgsobjekt for FCM... Men du har ikke set lyset endnu, men jeg vil næsten love dig for, at det nok skal komme
Baba & Dadu - sådan som jeg ser Baba, så er han slet ikke målsøgende i sit spil, når det bliver puttet på ham, så tror jeg han bliver et kæmpe aktiv for os også, og han er det vel egentlig allerede
-
Lars EC
Jeg må også indrømme, at jeg ikke rigtig kender Flinta. Men man må vel sige, at nok er fin nok som back-up for Dennis. Men det store spørgsmål er bare, hvem vi skal have ind i stedet for Kristian Bak. Som jeg ser det lige nu, er det vanskeligt at finde en dansk spiller på bare nogenlunde samme niveau.
Men vi skal altså snart finde en løsning.
Men vi skal altså snart finde en løsning.
-
Hausser
Ja det bliver spændende at se hvor mange nye spillere der yderligere kommer til klubben for det er vel næsten sikkert at Dennis også ryger og fred være med det, det har han bestemt fortjent.
Foreløbigt har vi fået en spiller som, indtil videre, bedst kan betegnes som en breddespiller som dog kan dække mange pladser og derfor kan vise sig nyttig.
Jeg er slet ikke i tvivl om de henter en forstærkning til forsvaret, alt andet vil være noget amatøragtigt, omend Ried selvfølgelig står på spring i kulissen. Denne spiller bør være en åbenlys forstærkning som kan gå lige ind på holdet fra kamp 1.
Ellers har der været diskuteret nogle skandinaviske spillere som vist nok har deres udgangspunkt i det defensive, men dette har dog aldrig været særligt konkret og vist mest spekulation, savner en udmelding eller to i medierne.
Der har været meget snak om Demba Nyrén til styrkelse af offensiven, men denne diskussion er gået lidt i stå, kan det tænkes at Esbjerg ikke vil sælge for det vi tilbyder eller er det måske Demba selv? Hans sportslige ambitioner kan han ihvertfald bedre få opfyldt hos os lige p.t, ingen tvivl om det, UEFA-cuppen er et stort udstillingsvindue som kan sende ham videre til en større liga.
Mit bud bliver at der kommer 2 nye spillere mere i løbet af sommeren, hvoraf den ene er en profil som går lige ind på holdet og den anden nok skal kæmpe lidt mere for en stamplads. Jeg tror vi henter til det centrale forsvar og en back.
Hvor mange nye spillere tror i vi henter og hvor til?
Foreløbigt har vi fået en spiller som, indtil videre, bedst kan betegnes som en breddespiller som dog kan dække mange pladser og derfor kan vise sig nyttig.
Jeg er slet ikke i tvivl om de henter en forstærkning til forsvaret, alt andet vil være noget amatøragtigt, omend Ried selvfølgelig står på spring i kulissen. Denne spiller bør være en åbenlys forstærkning som kan gå lige ind på holdet fra kamp 1.
Ellers har der været diskuteret nogle skandinaviske spillere som vist nok har deres udgangspunkt i det defensive, men dette har dog aldrig været særligt konkret og vist mest spekulation, savner en udmelding eller to i medierne.
Der har været meget snak om Demba Nyrén til styrkelse af offensiven, men denne diskussion er gået lidt i stå, kan det tænkes at Esbjerg ikke vil sælge for det vi tilbyder eller er det måske Demba selv? Hans sportslige ambitioner kan han ihvertfald bedre få opfyldt hos os lige p.t, ingen tvivl om det, UEFA-cuppen er et stort udstillingsvindue som kan sende ham videre til en større liga.
Mit bud bliver at der kommer 2 nye spillere mere i løbet af sommeren, hvoraf den ene er en profil som går lige ind på holdet og den anden nok skal kæmpe lidt mere for en stamplads. Jeg tror vi henter til det centrale forsvar og en back.
Hvor mange nye spillere tror i vi henter og hvor til?
-
Persian_Wolf
Re: Nye spillere (Savner Ove P)
Så er det man li' ku' bruge Ove P's evner til at scoope spillere.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Nye spillere (Savner ikke Ove P)
Ja, altså han er en fantastisk igangsætter fordi, at han er ekstrem god til at finde spiller - i øvrigt har jeg lige hørt fra Mose i en anden tråd, at det slet ikke var Ove P., som spottede de spiller, som hovedparten sikkert har forstået det - de var fundet af andre i IFS.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,545 ... #msg-54621
Erik Rasmussen er en fantastisk træner til at fastholde spiller, hvilket nogen gange virkede som om, at det var en af Ove Ps svagheder, at han kunne ” se sig gal” på en spiller, fx Christian Lundberg eller Kenneth From mv.
Så hvis man er i en situation som FCM var i 1999, eller EfB da de rykkede op, og den AGF er i nu, så kan jeg heller ikke se en træner, som jeg heller ville have end Ove P. Ove P. har en evne til at skabe noget ” ud af ingen ting” - altså, hvis det var rigtigt, at han fandt de spiller, og ikke andre der fandt dem for ham i de 2 forhenværende og nuværende klub.
Jeg ved slet ikke, om han i dag ville passe ind i FCMs forretning. Det var til gengæld en god tid med Ove P., han gjorde det helt forrygende for FCM.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,545 ... #msg-54621
Erik Rasmussen er en fantastisk træner til at fastholde spiller, hvilket nogen gange virkede som om, at det var en af Ove Ps svagheder, at han kunne ” se sig gal” på en spiller, fx Christian Lundberg eller Kenneth From mv.
Så hvis man er i en situation som FCM var i 1999, eller EfB da de rykkede op, og den AGF er i nu, så kan jeg heller ikke se en træner, som jeg heller ville have end Ove P. Ove P. har en evne til at skabe noget ” ud af ingen ting” - altså, hvis det var rigtigt, at han fandt de spiller, og ikke andre der fandt dem for ham i de 2 forhenværende og nuværende klub.
Jeg ved slet ikke, om han i dag ville passe ind i FCMs forretning. Det var til gengæld en god tid med Ove P., han gjorde det helt forrygende for FCM.
-
Nicolai Kammersgaard
Re: Nye spillere (Savner Ove P lidt)
Der er ingen superliga træner som ser ligeså mange kampe som Ove P. Og alle de millioner som han har tjent ind til FCM og EFB via spillersalg har gjort at de ikke er elevatorhold længere.
Desuden kan man ikke andet end tag hatten af for en træner som fører to midter/bundhold op i toppen i løbet af 5 sæsoner eller sådan noget
Nicolai Kammersgaard
Heller Ove P end Troels Bech
Der er ingen superliga træner som ser ligeså mange kampe som Ove P. Og alle de millioner som han har tjent ind til FCM og EFB via spillersalg har gjort at de ikke er elevatorhold længere.
Desuden kan man ikke andet end tag hatten af for en træner som fører to midter/bundhold op i toppen i løbet af 5 sæsoner eller sådan noget
Nicolai Kammersgaard
Heller Ove P end Troels Bech
-
mrjelle
Re: Nye spillere (Savner Ove P lidt)
Der var en enkelt overraskelse på bane 1 i Ikast her til formiddag, da FC Midtjylland indledte forberedelserne til den nye sæson. Med i flokken på omkring 30 spillere var et ukendt ansigt fra Portugal.
- Vi har fået tilbudt en portugisisk højre back. Han er transferfri, og nu har vi ham her i Ikast i en uge, og så må vi se, hvad han kan, siger FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard til tipsbladet.dk.
Spilleren hedder Zezinho og har senest været på kontrakt i klubben Guimaraes fra den næstbedste portugisiske række. I det seneste halve år har han dog været lejet ud til en anden klub.
Ud over Zezinho, var også Dennis Flinta ny i ulveflokken her i formiddag. Han er tiltrådt på en kontrakt af tre et halvt års varighed efter skiftet fra Silkeborg.
FC Midtjylland spiller sin første træningskamp om 10 dage, hvor modstanderen er Horsens.
Ny højreback prøvertræner i FCM. Spændende hvad han er for en fætter.
- Vi har fået tilbudt en portugisisk højre back. Han er transferfri, og nu har vi ham her i Ikast i en uge, og så må vi se, hvad han kan, siger FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard til tipsbladet.dk.
Spilleren hedder Zezinho og har senest været på kontrakt i klubben Guimaraes fra den næstbedste portugisiske række. I det seneste halve år har han dog været lejet ud til en anden klub.
Ud over Zezinho, var også Dennis Flinta ny i ulveflokken her i formiddag. Han er tiltrådt på en kontrakt af tre et halvt års varighed efter skiftet fra Silkeborg.
FC Midtjylland spiller sin første træningskamp om 10 dage, hvor modstanderen er Horsens.
Ny højreback prøvertræner i FCM. Spændende hvad han er for en fætter.