3. pladsen SKAL holdes!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

3. pladsen SKAL holdes!

Indlæg af Kim »

Daws!

Så skete det, efter 4 på stribe til FCK overtog de (fuldt fortjent) vores andenplads.

Nu må vi forsøge at bevare 3. pladsen, og samtidig stadig spille vores chance i pokalen og gå hele vejen...

Her er restprogrammet, jeg har prøvet at ridse op hvad jeg mener er realistisk af point:

17/04/05 15:00 Herfølge - FCM - 3 point - dette bliver en knald og fald kamp, vinder vi tror jeg vi fortsætter sæsonen ud i top3..

24/04/05 15:00 FCM - AGF 3 point omend det bliver meget svært - vi har den 20. returkamp i pokalsemien mod horsens og flader vi lige så meget ud, som i søndags mod SIF, render GF os over...

01/05/05 15:00 FC Nordsjælland - FCM 3 point - vi plejer at have et godt tag på dem i farum...

08/05/05 15:00 FCM - Viborg FF 1 point - man ved ikke med vff - idag, søndag spiller de af røven til, men med deres kontra og triste træner skal de nok kunne hive 1 point hjem.

16/05/05 15:00 Silkeborg IF - FCM 1 point - ja, sådan er det!

19/05/05 19:00 FCM - Brøndby IF 0 - point - jeg tror (helt uden grund) at denne dag bliver dagen hvor fortet falder!

22/05/05 15:00 OB - FCM 1 point - vi rejser os efter den gule bommert!

29/05/05 15:00 FCM - FC København 1 point, en topkamp værdigt
12/06/05 15:00 Randers FC - FCM 3 point, randers har spillet mange kampe og qua skader er truppen nu blevet tynd.

15/06/05 15:00 Esbjerg FB - FCM 0 point, Efb kører os endnu engang midt over..

19/06/05 15:00 FCM - AaB 3 point, vi slutter med nød og næppe på 3. pladsen i suppen og snupper vores 2. sæt bronze medaljer :)

Det var så resten af forårssæsonen 2005!

BW #456
Senest rettet af Kim 13. apr 2005, 06:52, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: 3. pladsen SKAL holdes!

Indlæg af Ravnen »

Kim skrev:
-------------------------------------------------------
> 19/05/05 19:00 FCM - Brøndby IF 0 - point - jeg
> tror (helt uden grund) at denne dag bliver dagen
> hvor fortet falder!

Det er jo blasfami!!!

Tror faktisk vi kan nappe dem hjemme også (-;

Men ellers skal vi som minimum holde trediepladsen, men flasker tingene sig er førstepladsen faktisk tættere på nu end før denne runde. Syv point op, det er ikke umuligt, måske kan Frank og David som makkerpar sætte fut i målscoringen.

Gamle Hoffmann64

Indlæg af Gamle Hoffmann64 »

Så så venner, nu ikke se så sort på tingene, vi har et fint program for foråret, vi vinder bare resten, så skal i bare se!!!

Ulven har levet i over 2000 år, den dør ikke uden kamp!!

Gamle Hoffmann64

Indlæg af Gamle Hoffmann64 »

Rettelse fra min søn, det er 10.000 år ulven har været her!!!

Peace my friend..

Altoriso

Fair Play Barometret

Indlæg af Altoriso »

Så strøg vi dælme til tops på fair play barometret :-)

http://www.netsuperligaen.dk/VisNyhed.php?ID=1657

Her den samlede stilling :

http://www.netsuperligaen.dk/VisFairplayStilling.php

Jeg synes at det er rart at vi kan markere os på den måde også, bare det ikke hæmmer alt for meget på spillet

Besvar