FCM reserverne tabte her til aften 1-0 til SIFs reserver.
Opstilling:
Lasse Heintze
Marc Møller - Thimothy - Winston Reid - Hjørnegaard
Obi (Kipketer) - Rasmus Hansen - Salami - Leon Jessen
Frank K. - Collins
Udskiftninger: Collins med Jungbloot, Salami med Thomasberg, Winston Reid med Nick Ragus, Hjørnegaard med Morten Nielsen.
Meget lige kamp der kunne være endt med hvilket som helst resultat. SIF scorede det afgørende mål i 84. minut. Målet blev scoret efter et hjørnespark, der kom til første stolpe, hvor en Silkeborg-spiller kom højere end Thomasberg. På daværende tidspunkt var målet ikke fortjent, eftersom FCM havde haft en længere pres, der dog ikke mundede ud i de store chancer, udover et farligt forsøg fra Frank Kristensen efter et hjørnespark, der dumpede ned for fødderne af ham, men han sparkede lige ind i det kompakte Silkeborg-forsvar. 10 minutter tidligere havde Frank også et halvforkølet forsøg fra distancen, men afslutningen røg 1-1½ meter forbi højre stolpe.
Første halvleg er der ikke meget at skrive om. En gang kedelig fodbold, der foregik en del over kanterne, men det var med meget blandet succes. Obi på højrekanten løb forgæves i gennem hele kampen, og fik ikke meget ud af det. Det fik den tilstedeværende Glenn Riddersholm til at joke med, at de overvejede at sælge ham til Århus 1900, da han løber pænt hurtigt. Leon Jessen derimod havde en del mere at byde på, men det blev aldrig farligt, og når indlægget endeligt kom ind i feltet, så var Frank K. og Collins ikke klar.
Baba Collins viste til tider ganske goder takter, hvor hans gode fysik strålede i gennem. Han præsterede flere gange at holde SIFs forsvar på afstand, og få vendt med bolden. Det løb dog ud i sandet for det meste. Salami spillede også en okay 1. halvleg. Han var sammen med Rasmus Hansen gode til at bryde Silkeborgs angrebsspil, men fremad fik de ikke ret meget ud af det.
2. halvleg var en endnu større ørkenvandring end 1. halvleg. Stort set intet fungerede for FCM, Silkeborg præsterede derimod at komme lidt længere frem på banen, omend det ikke var meget. De levede mest på kontraangreb, der dog aldrig blev farlige pga. Thimothy og Rasmus Hansen i midterforsvaret. Hansen kom ned i forsvaret, efter Winston Reid blev skiftet ud i pausen.
Kun enkelte gange var det tæt på at blive farligt fra SIFs side, men afslutningerne manglede det sidste, og Heintze havde derved en friaften i kassen. Men som det tit går for det pressende hold, så scorer modstanderne med få minutter tilbage, og det skete da også i aften. Resten af kampen forsøgte FCM med lange bolde op imod Frank og Jungbloot, men det blev aldrig farligt, og kampen løb lige så stille ud.
Halvufortjent sejr til Silkeborg IF, men det var udemærkede takter fra en del af spillerne. Blandt de bedste kan nævnes Salami, Thimothy, Rasmus Hansen, Leon Jessen og Hjørnegaard.
Peter Ross
1-0 nederlag mod Silkeborg IF
-
Peter Ross
1-0 nederlag mod Silkeborg IF
Senest rettet af Peter Ross 11. apr 2005, 23:28, rettet i alt 1 gang.
-
Gamle Hoffmann64
Re: 1-0 nederlag mod Silkeborg IF
Ja, heldigt det ikke var i lørdags på SAS!!!..
/se anden tråd re/selvbevisthed
/se anden tråd re/selvbevisthed
-
Altoriso
Tak for referatet, Peter !
Hvem er ham Rasmus Hansen egentlig ?
Der har været et par spillere med det navn i forskellige klubber - er det en af dem evt ?
Hvem er ham Rasmus Hansen egentlig ?
Der har været et par spillere med det navn i forskellige klubber - er det en af dem evt ?
-
Simon
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Tak for referatet, Peter !
>
>
> Hvem er ham Rasmus Hansen egentlig ?
Så vidt jeg ved har han spillet lidt på nogle ungdomslandshold, en spiller der godt kan komme til at spille SAS-liga om et par år...
> Der har været et par spillere med det navn i
> forskellige klubber - er det en af dem evt ?
Det tror jeg ikke det er, jeg har i hvert fald hørt om ham før i FCM...
Iøvrigt kan det nævnes at Frank er langt fra topformen, men han fik heller ikke så meget at arbejde med. Ved den før omtalte chance som blev reddet på stregen jokede Erik Rasmussen også om at der kunne han med et mål have spillet sig på holdet...
Men det var alt i alt en kold aften med ikke så meget at varme sig på. Største lyspunkter synes jeg var Reid, Thimothy, Jessen og Rasmus Hansen.
Simon / fryser stadig...
-------------------------------------------------------
> Tak for referatet, Peter !
>
>
> Hvem er ham Rasmus Hansen egentlig ?
Så vidt jeg ved har han spillet lidt på nogle ungdomslandshold, en spiller der godt kan komme til at spille SAS-liga om et par år...
> Der har været et par spillere med det navn i
> forskellige klubber - er det en af dem evt ?
Det tror jeg ikke det er, jeg har i hvert fald hørt om ham før i FCM...
Iøvrigt kan det nævnes at Frank er langt fra topformen, men han fik heller ikke så meget at arbejde med. Ved den før omtalte chance som blev reddet på stregen jokede Erik Rasmussen også om at der kunne han med et mål have spillet sig på holdet...
Men det var alt i alt en kold aften med ikke så meget at varme sig på. Største lyspunkter synes jeg var Reid, Thimothy, Jessen og Rasmus Hansen.
Simon / fryser stadig...
-
Peter Ross
Rasmus Hansen er anfører for reserveholdet og Ikast DS (mener jeg). Han spiller central midtbane/forsvarsspiller. Han fighter altid en vis legemsdel ud af bukserne, og går altid forrest når der skal kæmpes.
Han er et produkt at egen talentudvikling, og vi skal nok høre mere om ham i fremtiden, han er kun 19 år.
Peter Ross
Han er et produkt at egen talentudvikling, og vi skal nok høre mere om ham i fremtiden, han er kun 19 år.
Peter Ross
-
Ravnen
Du godeste, var Baba Collins med. Nå men så render han da ikke rundt nede i Italien (-;
Det du skriver om ham lyder næsten som om han kan lidt mere end Poku, right?
Det du skriver om ham lyder næsten som om han kan lidt mere end Poku, right?