FCM uden Ørgaard?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

FCM uden Ørgaard?

Indlæg af Arff »

Her forleden kom en ven og jeg til at snakke om, hvordan vi troede klubben ville se ud, hvis vi ikke havde haft Jens Ørgaard som direktør. Hvor langt ville fusionen imellem Ikast og Herning så være kommet?

Jens er meget kontroversiel i sine handlinger og udtalelser, hvilket selvfølgelig også har givet hug i medierne, og en vis form for had og misundelse fra de rivaliserende klubber i landet, men det har også givet ham en del, velfortjent respekt.

Jens er manden som har formet FCM, i den rigtige retning. Han er manden som har skabt akademiet, han er manden bag ”Vision 2011”, som jeg tror der er en chance for at opnå, hvis klubben går ud og henter de spillere, som der bliver snakket meget om i medierne for tiden.

Men hvordan tror I, klubben FC Midtjylland havde formet sig uden Ørgaard som sportsdirektør? Havde vores klub noget så langt uden denne mand? Personligt er jeg overbevist om, at klubben uden ham, ikke ville være andet end en middelmådig klub. Selvom han har sine uheldige handlinger og udtalelser, så mener jeg alt det han har gjort for klubben opvejer det negative.

Hatten af for Jens Ørgaard!
Senest rettet af Arff 18. jun 2007, 23:23, rettet i alt 1 gang.

mrjelle

Re: FCM uden Ørgaard?

Indlæg af mrjelle »

Jeg tror bestemt meget af FCMs succes kan tilskrives Ørgaard. Syns han gør et fantasktisk stykke arbejde i klubben, selvom mange elsker at pressen/ andre fans elsker at hade ham så er jeg ikke i tvivl om hans kvaliteter.

Keep up the good work.

Herligehans

Indlæg af Herligehans »

Jens Ø. er nok en af, hvis ikke den, de mindst´troværdige folk i dansk fodbold.

Aldrig har jeg været så flov som da han på national TV indrømmede direkte at han havde løjet,

Jeg er og bliver ALDRIG stor tilhænger af ham

Kranker

Indlæg af Kranker »

Det kan siges med meget få ord....Han er og bliver Ulvefar ! Hvem laver ikke små fejltagelser ! råb ik i munden på hinanden ;)

FCM havde aldrig nået dertil hvor de er i dag uden en Ørgaard - Basta.!

Vi kan være utrolige stolte af at være en del af FCM - hvorfor være uenige i det.? Ørgaard = FCM

Claus

YahooSeeker [Bot]

ot

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kranker Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvem laver ikke små fejltagelser ! råb
> ik i munden på hinanden ;)

Jeg er perfekt!
Men i min kliniske verden er der ingen sten at kaste med, fra mit transperante domicil.

Besvar