Bak sælges, Svensson istedet? (HF idag)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Thygesen til Brøndby (HF idag)

Indlæg af mancitydk »

Ja, han spillede for Udinese, blev solgt til Everton og var en fiasko der hvorefter Fiorentina købte ham. Hvad har det med Thyge at gøre?

Takito

Indlæg af Takito »

Så du hvad hoffmann skrev? Det var for, at sætte det lidt i perspektiv. At folk kan blive solgt tilbage til landet man spillede i efter et halvt år!

Men ikke sikkert du tænker så langt og læser hele tråden og kan lægge 2 og 2 sammen åbenbart!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

rolig nu. Troede du mente han var solgt tilbage til samme klub. Men jo, det andet det er der da flere eksempler på, men der er jo ingen grund til at ryge op i det røde felt

Altoriso

Re: Demba-Nyrén skal afløse Dennis Sørensen?

Indlæg af Altoriso »

Jeg ser måske lidt Demba-Nyrén som en spiller, der skal bruges internationalt i efteråret, og måske foråret, og derved forhåbentligt være med at til at skaffe nogle gode resultater, men frem for alt også bruges som salgsudstillingsvindue !

Dette kunne også være hans eget incitament for at skifte til FCM

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Personligt er jeg lidt i tvivl omkring Demba. Han er uden tvivl en god spiller når det kører for ham. Når det er sagt så er han en humør spillere uden lige lidt ala Zidan, Grahn. syns måske 7-8 mio virker af meget men lad os nu se hvad der sker. Tror ingen af de 3 angribere i Esbjerg vil acceptere en bænkeplads (Demba, Lekic, Bech)

MortenTp

Indlæg af MortenTp »

Takito Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så du hvad hoffmann skrev? Det var for, at sætte
> det lidt i perspektiv. At folk kan blive solgt
> tilbage til landet man spillede i efter et halvt
> år!
>
> Men ikke sikkert du tænker så langt og læser hele
> tråden og kan lægge 2 og 2 sammen åbenbart!

Hoffman har da ikke skrevet noget om "At folk kan blive solgt tilbage til landet man spillede i efter et halvt år!"
Han skrev da om at blive solgt, og så vende tilbage til samme klub.
Så der er da ikke noget at sige til, at Mancity reagerer på det !

Sådan læser jeg det i hvert fald !?!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

tusind tak, det var umiddelbart også min pointe.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg vil være uforstående overfor, at man køber Danny Olsen, sælger evt. Dennis Sørensen ( FCMs topspiller nr. 1), og køber en stor stærk boksspiller til at spille på højre kanten. Først fremmest ser jeg tabet af DS, som en stor svækkelse af holdet – når det er sagt. Så er det mærkeligt, hvis Nyren så skal være højre kants spiller. Ok, DS har også spillet en del angriber – men hvad gør vi lige med Dadu – hvad skulle vi så med ham? – vi har ”Den Farlige”, Don O, og formentlig en B. Collins som snart går i gang med at bombe løs – for slet ikke at tale om spiller på vej.
Altså forstår jeg ikke, at man ikke satser på de spiller der er købt, fx Dadu eller D. Olsen, og hvis vi endelige skal sælge vores landsholdsspiller DS – hvorfor så ikke få en landsholdspiller i sammen klasse som ham (eller gerne endnu bedre, hvis det overhovedet er økonomisk muligt.)

Salget af K. Bak ser jeg ikke som noget problem, når vi har W. Reid ( som jeg mener på kort tid bliver meget bedre end Bak – ligesom Troest). Derud over har vi S. Kjær godt på vej. Skal sådanne spiller udvikle sig, så skal de også udfordres. Så jeg ser gerne frem til et salg af Bak, og hvis de ( FCM) kan få 10 mio. for ham, så ser jeg det ligefrem som et ” scoope” fra FCMs side. Bak er efter min mening den mest overvurderet spiller blandt fans mv. i truppen, mens DS er den mest undervurderet spiller i FCMs spiller trup – måske lige med undtagelse af Morten Olsen, som har øjne for hans kvaliteter, og så selvfølgelig udenlandske spejder. Det største problem er, hvilke udenlandske klubber er interesseret i K. Bak? – og fordi K. Bak tager på ferie i Spanien, så kan han jo reel være på ferie ind til vi høre andet.

Jeg er næsten overbevist om, at det er svært at holde på DS, som nok ryger til Tyskland eller Holland ( og måske Frankrig). Der ser jeg et problem i forhold til at finde et kvalificeret afløser – reelt vil sådan et salg sætte FCM i samme situation, som FCK er efter deres salg af T. Linderoth uden en kvalificeret afløser.
Bak har nok været udtaget til landsholdet, men han har aldrig spillet på landsholdet, som fx DS.

Thygesen ville jeg meget gerne have tilbage, pga. han er ikke særlig gammel, og der er masser af udviklingspotentiale i ham endnu – han kom bare alt for tidlig af sted. Ham kan vi godt udvikle på i 2 år, og så sende ham til udlandet igen med større succes. Desuden ved vi hvad vi køber. Så ham, så jeg gerne som DS afløser pga. han kan spille flere positioner ad hoc ( ligesom DS), og tilfører en vilje til sejr i sit arbejdsraseri. Ikke fordi FCM behøver sælge DS, men lad os gerne få Thyge tilbage enten som forstærkning eller som afløser for tabet af DS. Så behold gerne DS, og lad os få Thygesen tilbage igen. Lad EfB beholder deres Nyren. Bo Svensson kan vi også godt bruge, men efter min mening kun til udvidelse af spiller antal, da jeg ikke ser ham som en bedre spiller end dem vi allerede har – med eller uden K. Bak.

Pacman

Indlæg af Pacman »

topscore Skrev:
> Thygesen ville jeg meget gerne have tilbage, pga.
> han er ikke særlig gammel, og der er masser af
> udviklingspotentiale i ham endnu – han kom bare
> alt for tidlig af sted. Ham kan vi godt udvikle på
> i 2 år, og så sende ham til udlandet igen med
> større succes.

Thygesen kom da ikke for tidligt afsted. Han kom bare afsted til den forkerte klub. Tror at han ville have fået større succes i Archen, men det finder vi jo aldrig ud af.

YahooSeeker [Bot]

Pacman Skrev:
> Thygesen kom da ikke for tidligt afsted. Han kom
> bare afsted til den forkerte klub. Tror at han
> ville have fået større succes i Archen, men det
> finder vi jo aldrig ud af.

Jeg tror ikke så meget et var den forkerte klub, som det havde noget at gøre med trænerskiftet. Det er mange tyske klubber hvor han ville være kommet i samme problemer ved et trænerskifte.

YahooSeeker [Bot]

topscore Skrev:
> Jeg vil være uforstående overfor, at man køber
> Danny Olsen, sælger evt. Dennis Sørensen ( FCMs
> topspiller nr. 1), og køber en stor stærk
> boksspiller til at spille på højre kanten.

Nu skal du nok ikke se dem som direkte relaterede, mere som økonomisk relaterede. Danny blev købt som ersttning for Dennis. En evt. Demba handel handler om manglende muligheder i boksen.

> Først
> fremmest ser jeg tabet af DS, som en stor
> svækkelse af holdet – når det er sagt. Så er det
> mærkeligt, hvis Nyren så skal være højre kants
> spiller.

Jeg er da enig i at Dennis ikke er en spller man ønsker at miste, men der skal også være en vis udskiftning for at det hele hænger sammen. Det er vel bedste at sælg fra toppen og give et talet chancen, hvis man skal lave penge?

> Ok, DS har også spillet en del angriber –
> men hvad gør vi lige med Dadu – hvad skulle vi så
> med ham? – vi har ”Den Farlige”, Don O, og
> formentlig en B. Collins som snart går i gang med
> at bombe løs – for slet ikke at tale om spiller på
> vej.

Pointen er netop at hvis Dennis ryger, så mangler man en mand oppe foran. Frank, Dadu, Collns og Olsen, er ikke nok spillere hvis vi skal spille 50 kampe i næste sæson.

> Altså forstår jeg ikke, at man ikke satser på de
> spiller der er købt, fx Dadu eller D. Olsen, og
> hvis vi endelige skal sælge vores
> landsholdsspiller DS – hvorfor så ikke få en
> landsholdspiller i sammen klasse som ham (eller
> gerne endnu bedre, hvis det overhovedet er
> økonomisk muligt.)

Pointen er jo at FCM stadig stadig skal lave penge på de transfers som vi har. At vi har lavet en aktieemession, betyder jo ikke at økonomien er blevet bedre, det er kun råderummet der er det.

> Salget af K. Bak ser jeg ikke som noget problem,
> når vi har W. Reid ( som jeg mener på kort tid
> bliver meget bedre end Bak – ligesom Troest).

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Påstår du at Troest er bedre end Bak? - Så synes jeg godt nok du er langt ude.
Mener du at kort tid er mindre end et par år? - så er du sku noget optimistisk.
Erfarng er KUN noget man får over tid!

> Derud over har vi S. Kjær godt på vej. Skal
> sådanne spiller udvikle sig, så skal de også
> udfordres. Så jeg ser gerne frem til et salg af
> Bak, og hvis de ( FCM) kan få 10 mio. for ham, så
> ser jeg det ligefrem som et ” scoope” fra FCMs
> side. Bak er efter min mening den mest
> overvurderet spiller blandt fans mv.i truppen,

Nu må du tage dig sammen, du sidder og råber op over salget af Dennis og samtidigt siger du vi skal skynde os at skibe Bak af for at få plads til Kjær...........Tag dig nu sammen!!

> mens DS er den mest undervurderet spiller i FCMs
> spiller trup – måske lige med undtagelse af Morten
> Olsen, som har øjne for hans kvaliteter, og så
> selvfølgelig udenlandske spejder.

Hvad bygger du det på?

> Det største
> problem er, hvilke udenlandske klubber er
> interesseret i K. Bak? – og fordi K. Bak tager på
> ferie i Spanien, så kan han jo reel være på ferie
> ind til vi høre andet.

Hvad får dig til at tro at Bak skal nogn steder? Jeg kan ikke se der er nogen der vil betale en pris hvor det er det værd at skille os af med ham. Igen skal vi tænke på at vi har 50 kampe i næste sæson, og der er én rigtig midterforsvarer ike or meget.

> Jeg er næsten overbevist om, at det er svært at
> holde på DS, som nok ryger til Tyskland eller
> Holland ( og måske Frankrig). Der ser jeg et
> problem i forhold til at finde et kvalificeret
> afløser – reelt vil sådan et salg sætte FCM i
> samme situation, som FCK er efter deres salg af T.
> Linderoth uden en kvalificeret afløser.

Det er noget værre sludder, Dennis er ikke et omdrejningspunkt på holdet, det er meeeeget lettere at skifte ud på en kant end det er i fx midterforsvaret.

> Bak har nok været udtaget til landsholdet, men han
> har aldrig spillet på landsholdet, som fx DS.

Jeg ved ike lige hvad du vil sige?

> Thygesen ville jeg meget gerne have tilbage, pga.
> han er ikke særlig gammel, og der er masser af
> udviklingspotentiale i ham endnu – han kom bare
> alt for tidlig af sted. Ham kan vi godt udvikle på
> i 2 år, og så sende ham til udlandet igen med
> større succes. Desuden ved vi hvad vi køber. Så
> ham, så jeg gerne som DS afløser pga. han kan
> spille flere positioner ad hoc ( ligesom DS), og
> tilfører en vilje til sejr i sit arbejdsraseri.

Jeg tror ikke du vil finde mange FCM fans der ligefrem vil have noget imod at se Thyge på banen igen. Om det skal ses som en afløser til Dennis ved jeg dog ikke.

> Ikke fordi FCM behøver sælge DS, men lad os gerne
> få Thyge tilbage enten som forstærkning eller som
> afløser for tabet af DS. Så behold gerne DS, og
> lad os få Thygesen tilbage igen.

Igen så skal FCM lave penge på transfers, så du kommer ikke til at se spillere komme til klubben uden salg af andre.

> Lad EfB beholder
> deres Nyren.

Nu er der jo ikke nogen der siger har bliver hentet bare fordi man har hørt på ham.

> Bo Svensson kan vi også godt bruge,
> men efter min mening kun til udvidelse af spiller
> antal, da jeg ikke ser ham som en bedre spiller
> end dem vi allerede har – med eller uden K. Bak.

Hvorfor i alverden skulle en spiller som Bo Svensson der kæmpede sig frem som anfører skifte til en klub hvor han kke spiller i startopstillingen? Hvorfor skulle FCM hante en spiller der ikke kan gå ind i startopstillingen.
Alle dinespekulationer går stik mod sund fornuft og de klare udmeldinger som FCM er kommet med.

Ja måska skulle jeg have delt svaret op i flere indlæg, nu blev det lidt rodet.

YahooSeeker [Bot]

Pacman Skrev:
> topscore Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Thygesen ville jeg meget gerne have tilbage,
> pga.
> > han er ikke særlig gammel, og der er masser af
> > udviklingspotentiale i ham endnu – han kom bare
> > alt for tidlig af sted. Ham kan vi godt udvikle
> på
> > i 2 år, og så sende ham til udlandet igen med
> > større succes.
>
> Thygesen kom da ikke for tidligt afsted. Han kom
> bare afsted til den forkerte klub. Tror at han
> ville have fået større succes i Archen, men det
> finder vi jo aldrig ud af.

Ok, så skifter han forhåbentligt til Archen, så vi kan få det at se(--:

YahooSeeker [Bot]

Hekler Skrev:
> topscore Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg vil være uforstående overfor, at man køber
> > Danny Olsen, sælger evt. Dennis Sørensen ( FCMs
> > topspiller nr. 1), og køber en stor stærk
> > boksspiller til at spille på højre kanten.
>
> Nu skal du nok ikke se dem som direkte relaterede,
> mere som økonomisk relaterede. Danny blev købt som
> ersttning for Dennis. En evt. Demba handel handler
> om manglende muligheder i boksen.

Min opfattelse er, at Frank Kristensen er noget nær den perfekte boksspiller bl.a. i forhold til hovedspillet, men han bliver bare brugt på en anden måde pga. han kan tilfører holdet større styrke ved at deltage både på midten og i forsvaret.
B. Collins har efter min mening fysisk som en anden bokser ( ligner Joe Fraizer), og ligner også en mulighed for en boksspiller – hvis han lavede flere mål i ligaen.
Dadu syntes jeg også har virket til, at kan blive ret farlig inde i boksen, fx når han modtager bolden med ryggen til målet inde i feltet eller omkring feltet. Dog er det en spiller, som jeg venter spændt på, at se hvorfor han er købt.
Don O ligner mere en farlig Wing, hvor hans skarphed og hurtighed kompensere for, at han ikke er den største tekniske spiller. Nå, ja sådan er det jo også med Dennis Rommedahl på landsholdet.
Nyren er ekstrem stærk inden i boksen, men han laver ikke ret mange mål, så derfor mener jeg ikke Nyren er det FCM mangler – i stedet mangler de en type som fx Peter Møller inden i boksen. Der skal altså nogle mål i ” kassen”, når vi tænker på, hvor mange mål FCM ” lukker ind” – af en eller anden eller tredje grund.

>
> > Først
> > fremmest ser jeg tabet af DS, som en stor
> > svækkelse af holdet – når det er sagt. Så er
> det
> > mærkeligt, hvis Nyren så skal være højre kants
> > spiller.
>
> Jeg er da enig i at Dennis ikke er en spller man
> ønsker at miste, men der skal også være en vis
> udskiftning for at det hele hænger sammen. Det er
> vel bedste at sælg fra toppen og give et talet
> chancen, hvis man skal lave penge?

Ja, og særlig hvis prisen er ok, men er den ikke ok, så skal han ikke af sted for enhver pris – så foretrækker jeg heller vi sælger et talent, fx Agbetu. Det er klart, at vi ikke bør sælge toptalenter som fx Salami, Femi eller B. Collins. Personlig vil jeg også være ked af, hvis Adeola mv. ikke får en chance, når deres tid kommer.

>
> > Ok, DS har også spillet en del angriber –
> > men hvad gør vi lige med Dadu – hvad skulle vi
> så
> > med ham? – vi har ”Den Farlige”, Don O, og
> > formentlig en B. Collins som snart går i gang
> med
> > at bombe løs – for slet ikke at tale om spiller
> på
> > vej.
>
> Pointen er netop at hvis Dennis ryger, så mangler
> man en mand oppe foran. Frank, Dadu, Collns og
> Olsen, er ikke nok spillere hvis vi skal spille 50
> kampe i næste sæson.

FCK ( Danmarks Mester) og OB ( Pokal vinder) syntes jeg egentlig klare sig ret god i den afsluttet sæson, hvor de spillede næsten med de samme spiller hver eneste kamp. I stedet ser jeg en svaghed i, at flere spiller betyder mere rotation i vores rotationsprincip.
Kunne man ikke også vente til vinterpausen for at se, om vi på det tidspunkt står til at skulle spille, fx 50 kampe – og så derfra handle på det. Risikere FCM ikke også, at de reelt står med ” overskudsspiller”, hvis ikke de skal spille så mange kampe – selvom vi har rotationsprincippet.

>
> > Salget af K. Bak ser jeg ikke som noget
> problem,
> > når vi har W. Reid ( som jeg mener på kort tid
> > bliver meget bedre end Bak – ligesom Troest).
>
>
> ??????????????????????????????????????????????????
> ???????????????????????????????
>
> Påstår du at Troest er bedre end Bak? - Så synes
> jeg godt nok du er langt ude.
> Mener du at kort tid er mindre end et par år? - så
> er du sku noget optimistisk.
> Erfarng er KUN noget man får over tid!

Ja, jeg mener Troest er bedre end Bak, pga. han vælger de sikre løsninger, og det gør Bak ikke. Bak koster også flere mål, pga. han sommetider står og sover – til gengæld er jeg ( og andre der ikke gider sige noget) overrasket over, hvor hurtig Bak fejltagelser bliver målmandsfejl, fx AR eller LH. Nu er sæsonen slut, hvor jeg har lovet ikke, at kommentere på vores nye målmand Martin Raska. Min opfattelse er, at hvis Raska ikke er bedre end hvad han har vist, så var det bedre at få LH tilbage. Raska laver mindst et kæmpe drop i hver eneste kamp – og sommetider flere. Efter min mening så nyder K. Bak mere kredit end han overhovedet er berettiget til. Om det så er fordi han er FCMs anfører, så han får den ekstra opbakning, det ved jeg ikke. Han er bare totalt overvurderet, og overraskende dårlig i sine afslutninger, når man tænker på, at han er fhv. angriber. Han mangler meget af Søren Skrives kvaliteter – altså efter han stoppede med at lave selvmål. Det kan også være, at grunden til K. Bak vurderes så højt er, at folk læser i aviserne omkring hvor højt hans gennemsnit er – og der har han jo det største karaktergennemsnit, og det kan uundgåeligt ikke lade være med at påvirke mange. Ok, så er han også en spiller af vores egen avl, det betyder sikkert også en del for mange fans.

Kort sagt Troest og Reid er langt bedre end Bak var på deres alder. K. Bak kommer aldrig til en udenlandsk klub, det er han bare ikke god nok til. Derimod ender både Troest og Reid i en udenlandsk klub, da de er noget nær komplette forsvarsspiller ( nå ja også Simon Kjær for den sags skyld ryger til udlandet). Jeg er ret sikker på, at FCM skal være meget glade, hvis de kan sælge K. Bak til udlandet, og hvis de kan få et tocifret millionbeløb, så skal vi være meget, meget, meget glade.

>
> > Derud over har vi S. Kjær godt på vej. Skal
> > sådanne spiller udvikle sig, så skal de også
> > udfordres. Så jeg ser gerne frem til et salg af
> > Bak, og hvis de ( FCM) kan få 10 mio. for ham,
> så
> > ser jeg det ligefrem som et ” scoope” fra FCMs
> > side. Bak er efter min mening den mest
> > overvurderet spiller blandt fans mv.i truppen,
>
> Nu må du tage dig sammen, du sidder og råber op
> over salget af Dennis og samtidigt siger du vi
> skal skynde os at skibe Bak af for at få plads til
> Kjær...........Tag dig nu sammen!!

Ja, det er på tide Simon Kjær køres tætter på truppen, men det vil være mere rigtigt, at bruge W. Reid – ok vi har også J. Mikkelsen, som spillede central midterforsvar i en af sæsoner, hvor vi vandt bronze. Ja, jeg mener vi skal skynde os at sælge Bak. Fordi, hvis der er et bud fra udlandet nu, så tror jeg at det er en enestående chance. Efter min mening så må han også gerne blive solgt til FCK. Det handler også om, at få skabt plads til de nye spiller, som kommer op fra truppe. Ja, ligesom et af dine argumenter selv fra i forhold til DS. Og det er jeg enig i.

>
> > mens DS er den mest undervurderet spiller i
> FCMs
> > spiller trup – måske lige med undtagelse af
> Morten
> > Olsen, som har øjne for hans kvaliteter, og så
> > selvfølgelig udenlandske spejder.
>
> Hvad bygger du det på?

Det byger jeg på debatten herinde, og FCMs egne udtalelser omkring DS svingende niveau. Selv mener jeg, at DS har haft en stabilt niveau – og for slet ikke at tale om, at det var hans mål, som sikrede os sølvet. Min opfattelse er, at lige siden DS ankom til FCM, så er der flere tråde herinde, som er negative i forhold til DS. Modsat glorificeres K. Bak og der er nærmest i tåleligt, at han bliver kritiseret. Et andet spørgsmål er, om det er rigtigt, at tråde der kritisere K. Bak – bliver de slettet herinde på Ulvegraven?????

> > Jeg er næsten overbevist om, at det er svært at
> > holde på DS, som nok ryger til Tyskland eller
> > Holland ( og måske Frankrig). Der ser jeg et
> > problem i forhold til at finde et kvalificeret
> > afløser – reelt vil sådan et salg sætte FCM i
> > samme situation, som FCK er efter deres salg af
> T.
> > Linderoth uden en kvalificeret afløser.
>
> Det er noget værre sludder, Dennis er ikke et
> omdrejningspunkt på holdet, det er meeeeget
> lettere at skifte ud på en kant end det er i fx
> midterforsvaret.

Selvfølgelig er DS et omdrejningspunkt, og en af de bærende spiller med hans rutine samt position, som A landsholdsspiller. Ud over det, så laver han helt utrolig mange mål fra midtbanen, så han er enhver træners drøm af en midtbane spiller, og så vil jeg slå fast, at fodbold kampe vindes på at lave mål. Selvfølgelig også at holde modstanderen fra scoring, men da FCM får mange mål imod sig, men laver mange mål mod de andre hold, så er spiller typer som DS meget vigtige for FCM. Så, K. Bak og Co har lukket for mange mål ind. Selvom flere måske vil sige, at han har haft 3 dårlige målmænd på stribe: AR, LH og nu MR.

YahooSeeker [Bot]

Hvad er en boksspiller?

topscore Skrev:
> Min opfattelse er, at Frank Kristensen er noget
> nær den perfekte boksspiller bl.a. i forhold til
> hovedspillet, men han bliver bare brugt på en
> anden måde pga. han kan tilfører holdet større
> styrke ved at deltage både på midten og i
> forsvaret.
> B. Collins har efter min mening fysisk som en
> anden bokser ( ligner Joe Fraizer), og ligner også
> en mulighed for en boksspiller – hvis han lavede
> flere mål i ligaen.
> Dadu syntes jeg også har virket til, at kan blive
> ret farlig inde i boksen, fx når han modtager
> bolden med ryggen til målet inde i feltet eller
> omkring feltet. Dog er det en spiller, som jeg
> venter spændt på, at se hvorfor han er købt.

> Nyren er ekstrem stærk inden i boksen, men han
> laver ikke ret mange mål, så derfor mener jeg ikke
> Nyren er det FCM mangler – i stedet mangler de en
> type som fx Peter Møller inden i boksen.

Du nævner en masse spillere her som alle skal være boksspillere. Hvordan vil du definere en boksspiller?

Hoffmann

Re: Hvad er en boksspiller?

Indlæg af Hoffmann »

Hekler Skrev:

> Du nævner en masse spillere her som alle skal være
> boksspillere. Hvordan vil du definere en
> boksspiller?

Det er vel en der kan få den i kassen hvis han får bolden i feltet, uanset om bolden rammer "boksspilleren" i ryggen eller manden ligger ned. ja måske står han på hovedet?? :-)

Besvar