FCM byder på Djemba!??
-
803
FCM byder på Djemba!??
Ifølge lørdagens papirudgave af Jyske Vestkysten har FCM angiveligt "allerede budt mange millioner for den farverige angriber"...
Dette forstår jeg INTET af hvis det passer - manden er en hystade med diciplinære problemer og en nedadgående formkurve!?
Personligt håber jeg ikke klubben går ud og bruger penge på en ny angriber i øjeblikket, og da slet ikke ham..!!
Dette er selvfølgelig blot min personlige mening, men hvad mener i andre - kunne der være hold i rygterne, og ville han være en gevinst at hente til FCM??
Allan H
Dette forstår jeg INTET af hvis det passer - manden er en hystade med diciplinære problemer og en nedadgående formkurve!?
Personligt håber jeg ikke klubben går ud og bruger penge på en ny angriber i øjeblikket, og da slet ikke ham..!!
Dette er selvfølgelig blot min personlige mening, men hvad mener i andre - kunne der være hold i rygterne, og ville han være en gevinst at hente til FCM??
Allan H
Senest rettet af 803 11. jun 2007, 19:05, rettet i alt 1 gang.
-
Mathias Flodgaard
Re: FCM byder på Djemba!??
Du skriver "Djemba"?? Mener du Njogu Demba Nyrén fra Esbjerg eller er det en anden spiller som jeg ikke kender?
-
BW - 665
803 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ifølge lørdagens papirudgave af Jyske Vestkysten
> har FCM angiveligt "allerede budt mange millioner
> for den farverige angriber"...
>
> Dette forstår jeg INTET af hvis det passer -
> manden er en hystade med diciplinære problemer og
> en nedadgående formkurve!?
> Personligt håber jeg ikke klubben går ud og bruger
> penge på en ny angriber i øjeblikket, og da slet
> ikke ham..!!
>
>
> Dette er selvfølgelig blot min personlige mening,
> men hvad mener i andre - kunne der være hold i
> rygterne, og ville han være en gevinst at hente
> til FCM??
>
> Allan H
Nu synes jeg ikke man kan vurdere hans "nedadgående formkurve" på en ordentlig baggrund, eftersom hele hans hold jo er faldet fra hinanden i foråret, og motivationen har manglet. Jeg synes HELT sikkert han ville være utroligt spændende at få til klubben, meget ideal for os oppe foran i mine øjne, men vil dog sige at han ikke er et to-cifret millionbeløb værd, som EFB tidligere har udtalt, så jeg håber trods alt ikke Ulvefar har tænkt sig at smide hele budgettet i nakken på ham.
Men men, noget helt andet er at det lyder meget som en and, tror ærligt talt ikke meget på oprigtigheden af det rygte må jeg indrømme.
> Ifølge lørdagens papirudgave af Jyske Vestkysten
> har FCM angiveligt "allerede budt mange millioner
> for den farverige angriber"...
>
> Dette forstår jeg INTET af hvis det passer -
> manden er en hystade med diciplinære problemer og
> en nedadgående formkurve!?
> Personligt håber jeg ikke klubben går ud og bruger
> penge på en ny angriber i øjeblikket, og da slet
> ikke ham..!!
>
>
> Dette er selvfølgelig blot min personlige mening,
> men hvad mener i andre - kunne der være hold i
> rygterne, og ville han være en gevinst at hente
> til FCM??
>
> Allan H
Nu synes jeg ikke man kan vurdere hans "nedadgående formkurve" på en ordentlig baggrund, eftersom hele hans hold jo er faldet fra hinanden i foråret, og motivationen har manglet. Jeg synes HELT sikkert han ville være utroligt spændende at få til klubben, meget ideal for os oppe foran i mine øjne, men vil dog sige at han ikke er et to-cifret millionbeløb værd, som EFB tidligere har udtalt, så jeg håber trods alt ikke Ulvefar har tænkt sig at smide hele budgettet i nakken på ham.
Men men, noget helt andet er at det lyder meget som en and, tror ærligt talt ikke meget på oprigtigheden af det rygte må jeg indrømme.
-
803
Re: FCM byder på Demba!??
Min fejl, men ja - spilleren det angiveligt drejer sig om er Demba Nyrén fra EFB..
-
803
Artiklen er skrevet af journalist Ole Bruun som ellers normalt er yderst velinformeret omkring EFB, og hvad der sker i og omkring klubben. Dermed ikke være sagt at han ALTID får/har ret i hvad hen skriver, men ofte.. 
-
Villy Tejlgaard Hansen
Re: FCM byder på Demba
Umiddelbart har vi angribere nok, men det lægger jo også en del pres på de andre i truppen.
Erik Rasmussen bruger jo også et rotationsprincip så spillerne kan få de nødvendige fridage og derved være friske på kampdagen. Jeg tror han bliver en gevinst i FCM hvis han købes. Skal måske afløse Kærgaard
Erik Rasmussen bruger jo også et rotationsprincip så spillerne kan få de nødvendige fridage og derved være friske på kampdagen. Jeg tror han bliver en gevinst i FCM hvis han købes. Skal måske afløse Kærgaard
-
jakob88
Re: FCM byder på Demba!, EFB har købt Rajko Lekic - Demba afgang?
Esbjerg har jo netop købt Rajko Lekic, hvilket måske kan forklare Dembas mulige afgang!
-
Kent
Det lyder mystisk for mig.
EfB skulle have accepteret et bud på omkring 10 mio for ham fra FCK i sommers, men han afslog efterfølgende selv at skifte - kan ikke huske om det var af sportslige eller økonomiske grunde. Men det er helt sikkert, at hvis det var af økonomiske grunde, så kan vi ikke være med.
Umiddelbart er han en fantastisk spiller, som jeg vurderer, som en af de allerbedste angribere i suppen, men han har disciplinære problemer, og har ikke altid det rette blik for sine medspillere. Samtidig vil han blive en direkte konkurrent til Frank og Dadu, hvis vi fortsat vil spille med en stor stærk angriber, og en lille hurtig. I så fald må man sige, at vi har for mange spillere til den plads, med mindre vi vælger at gå over til at spille med 2 store.
Men det vil sgu godt nok være noget af en erstatning for KK
Jeg kan dog ikke helt tro på det. OB ville være mere oplagt som ny destination for ham.
EfB skulle have accepteret et bud på omkring 10 mio for ham fra FCK i sommers, men han afslog efterfølgende selv at skifte - kan ikke huske om det var af sportslige eller økonomiske grunde. Men det er helt sikkert, at hvis det var af økonomiske grunde, så kan vi ikke være med.
Umiddelbart er han en fantastisk spiller, som jeg vurderer, som en af de allerbedste angribere i suppen, men han har disciplinære problemer, og har ikke altid det rette blik for sine medspillere. Samtidig vil han blive en direkte konkurrent til Frank og Dadu, hvis vi fortsat vil spille med en stor stærk angriber, og en lille hurtig. I så fald må man sige, at vi har for mange spillere til den plads, med mindre vi vælger at gå over til at spille med 2 store.
Men det vil sgu godt nok være noget af en erstatning for KK
Jeg kan dog ikke helt tro på det. OB ville være mere oplagt som ny destination for ham.
-
Kent
Du er ikke den første med den tanke: http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,522 ... #msg-53073 
-
jakob88
Godt Kent.
Vi har blik for mulige transfers!
Vi har blik for mulige transfers!
-
Kent
Kent Skrev:
> EfB skulle have accepteret et bud på omkring 10
> mio for ham fra FCK i sommers, men han afslog
> efterfølgende selv at skifte - kan ikke huske om
> det var af sportslige eller økonomiske grunde. Men
> det er helt sikkert, at hvis det var af økonomiske
> grunde, så kan vi ikke være med.
Fandt lige et link om historien fra i sommers: http://sporten-dyn.tv2.dk/fodbold/artic ... 89657.html
Angiveligt ville FCK betale 12.5 mio, men ville ikke opfylde Dembas lønkrav på 3 mio om året.
Man skal vel også huske, at han om 1 år ikke længere kan være på forskerskat, og så stiger hans lønkrav yderligere - jeg tror ikke på, at vi henter ham. Så skal han i hvert fald have slækket sine krav betragteligt.
> EfB skulle have accepteret et bud på omkring 10
> mio for ham fra FCK i sommers, men han afslog
> efterfølgende selv at skifte - kan ikke huske om
> det var af sportslige eller økonomiske grunde. Men
> det er helt sikkert, at hvis det var af økonomiske
> grunde, så kan vi ikke være med.
Fandt lige et link om historien fra i sommers: http://sporten-dyn.tv2.dk/fodbold/artic ... 89657.html
Angiveligt ville FCK betale 12.5 mio, men ville ikke opfylde Dembas lønkrav på 3 mio om året.
Man skal vel også huske, at han om 1 år ikke længere kan være på forskerskat, og så stiger hans lønkrav yderligere - jeg tror ikke på, at vi henter ham. Så skal han i hvert fald have slækket sine krav betragteligt.
-
Jakob Jensen
Kent Skrev:
> Kent Skrev:
>
> Man skal vel også huske, at han om 1 år ikke
> længere kan være på forskerskat, og så stiger hans
> lønkrav yderligere - jeg tror ikke på, at vi
> henter ham. Så skal han i hvert fald have slækket
> sine krav betragteligt.
Forskerordningen kan kun benyttes ved den første kontrakt. Så et skifte til en anden dansk klub, indenfor de 3 år gør ikke, at man kan fortsætte på ordningen, ligesom en 1-2 årige aftale, hvor man forlænger aftalen med x antal år hellerikke kan give en forlængelse af ordningen. Det er den første kontraktperiode, den kan benyttes i.
Det kunne tænkes, at prisen er faldet så meget på Demba nu, at der er råd til at give ham et større sign on fee beløb, som modsvare den højere løn han ellers forlangte i FCK - udover at han selvfølgelig nok har presset citronen lidt ekstra, netop fordi det var FCK.
Men betyder det ikke et farvel til Dennis, eller en anden offensiv/angriber, hvis i signer med Demba?
Venlig hilsen
Jakob Jensen
> Kent Skrev:
>
> Man skal vel også huske, at han om 1 år ikke
> længere kan være på forskerskat, og så stiger hans
> lønkrav yderligere - jeg tror ikke på, at vi
> henter ham. Så skal han i hvert fald have slækket
> sine krav betragteligt.
Forskerordningen kan kun benyttes ved den første kontrakt. Så et skifte til en anden dansk klub, indenfor de 3 år gør ikke, at man kan fortsætte på ordningen, ligesom en 1-2 årige aftale, hvor man forlænger aftalen med x antal år hellerikke kan give en forlængelse af ordningen. Det er den første kontraktperiode, den kan benyttes i.
Det kunne tænkes, at prisen er faldet så meget på Demba nu, at der er råd til at give ham et større sign on fee beløb, som modsvare den højere løn han ellers forlangte i FCK - udover at han selvfølgelig nok har presset citronen lidt ekstra, netop fordi det var FCK.
Men betyder det ikke et farvel til Dennis, eller en anden offensiv/angriber, hvis i signer med Demba?
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Martin
Jakob Jensen Skrev:
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kent Skrev:
> >
> > Man skal vel også huske, at han om 1 år ikke
> > længere kan være på forskerskat, og så stiger
> hans
> > lønkrav yderligere - jeg tror ikke på, at vi
> > henter ham. Så skal han i hvert fald have
> slækket
> > sine krav betragteligt.
>
> Forskerordningen kan kun benyttes ved den første
> kontrakt. Så et skifte til en anden dansk klub,
> indenfor de 3 år gør ikke, at man kan fortsætte på
> ordningen, ligesom en 1-2 årige aftale, hvor man
> forlænger aftalen med x antal år hellerikke kan
> give en forlængelse af ordningen. Det er den
> første kontraktperiode, den kan benyttes i.
>
> Det kunne tænkes, at prisen er faldet så meget på
> Demba nu, at der er råd til at give ham et større
> sign on fee beløb, som modsvare den højere løn han
> ellers forlangte i FCK - udover at han
> selvfølgelig nok har presset citronen lidt ekstra,
> netop fordi det var FCK.
>
> Men betyder det ikke et farvel til Dennis, eller
> en anden offensiv/angriber, hvis i signer med
> Demba?
>
> Venlig hilsen
> Jakob Jensen
Kunne det tænkes, at i stadig er ude efter Farlige Frank?
Men jeg synes det ville virke lidt besynderligt, hvis vi skulle hente Djemba, altså hvad skal vi med ham, vi har da superangriber i forvejen, og jeg mener ikke han er bedre end Baba, hvis man bare fik Baba til at blive lidt mere målsøgen i sit spil...
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kent Skrev:
> >
> > Man skal vel også huske, at han om 1 år ikke
> > længere kan være på forskerskat, og så stiger
> hans
> > lønkrav yderligere - jeg tror ikke på, at vi
> > henter ham. Så skal han i hvert fald have
> slækket
> > sine krav betragteligt.
>
> Forskerordningen kan kun benyttes ved den første
> kontrakt. Så et skifte til en anden dansk klub,
> indenfor de 3 år gør ikke, at man kan fortsætte på
> ordningen, ligesom en 1-2 årige aftale, hvor man
> forlænger aftalen med x antal år hellerikke kan
> give en forlængelse af ordningen. Det er den
> første kontraktperiode, den kan benyttes i.
>
> Det kunne tænkes, at prisen er faldet så meget på
> Demba nu, at der er råd til at give ham et større
> sign on fee beløb, som modsvare den højere løn han
> ellers forlangte i FCK - udover at han
> selvfølgelig nok har presset citronen lidt ekstra,
> netop fordi det var FCK.
>
> Men betyder det ikke et farvel til Dennis, eller
> en anden offensiv/angriber, hvis i signer med
> Demba?
>
> Venlig hilsen
> Jakob Jensen
Kunne det tænkes, at i stadig er ude efter Farlige Frank?
Men jeg synes det ville virke lidt besynderligt, hvis vi skulle hente Djemba, altså hvad skal vi med ham, vi har da superangriber i forvejen, og jeg mener ikke han er bedre end Baba, hvis man bare fik Baba til at blive lidt mere målsøgen i sit spil...
-
Jakob Jensen
Farlige Frank er vi åbenbart altid ude efter - men hvis det passer, han flere gange har afvist os. Så tror jeg heller ikke på det nu. Så tror jeg mere på, at Dennis ryger til Tyskerland - uden at kunne vide noget om det.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
P.S. Bisgaard ny/gammel stribet mand! Ingen links til historien, den er ikke trykt endnu.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
P.S. Bisgaard ny/gammel stribet mand! Ingen links til historien, den er ikke trykt endnu.
-
Nicolai Kammersgaard
Jakob Jensen Skrev:
> Farlige Frank er vi åbenbart altid ude efter - men
> hvis det passer, han flere gange har afvist os. Så
> tror jeg heller ikke på det nu. Så tror jeg mere
> på, at Dennis ryger til Tyskerland - uden at kunne
> vide noget om det.
>
> Venlig hilsen
> Jakob Jensen
>
> P.S. Bisgaard ny/gammel stribet mand! Ingen links
> til historien, den er ikke trykt endnu.
Vi købte jo Danny Olsen i januar vinduet til at erstatte Dennis og iøvrigt spiller de overhovedet ikke samme plads.
Derforuden er nyheden kun i JVs papirudgave, hvis der havde været nået mere kød på så ville andre medier nok også bringe historien
Nicolai Kammersgaard
Det er en AND
> Farlige Frank er vi åbenbart altid ude efter - men
> hvis det passer, han flere gange har afvist os. Så
> tror jeg heller ikke på det nu. Så tror jeg mere
> på, at Dennis ryger til Tyskerland - uden at kunne
> vide noget om det.
>
> Venlig hilsen
> Jakob Jensen
>
> P.S. Bisgaard ny/gammel stribet mand! Ingen links
> til historien, den er ikke trykt endnu.
Vi købte jo Danny Olsen i januar vinduet til at erstatte Dennis og iøvrigt spiller de overhovedet ikke samme plads.
Derforuden er nyheden kun i JVs papirudgave, hvis der havde været nået mere kød på så ville andre medier nok også bringe historien
Nicolai Kammersgaard
Det er en AND