Dagens kampe i FCM
-
Altoriso
Re: FC Roskilde i tilskuerproblemer
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 307297.ece
Så godt på livescore at kampen mellem FC Roskilde og LFA var stoppet før tid, og det skyldtes altså igen tilskuerproblemer...
Det er altså rimeligt træls efterhånden
Så godt på livescore at kampen mellem FC Roskilde og LFA var stoppet før tid, og det skyldtes altså igen tilskuerproblemer...
Det er altså rimeligt træls efterhånden
-
foboldfreaken1001
det er fandme urtoligt at der er nogle som bare ikke kan lade spillerne eller dommerne være....
det ødelægger sporten og Dansk fodbold!!!!
det ødelægger sporten og Dansk fodbold!!!!
-
Rovsing
Selvom jeg ikke kan se det kan få konsekvenser for os er jeg ærgelig over at det lige er vores samarbejdspartner disse optøjer er foregået hos.
-
Kent
Re: 2. div 5-1 ved pausen
Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har endda læst mig til at Danmarks bedste
> Akademidirektør spiller på dette høje niveau
Ja, det er sgu en SKANDALE at Steinlein ikke er i A-truppen. Hvorfor har man sorteret ham fra!!!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor har han aldrig fået chancen???????
Ja, det er sgu en SKANDALE at Steinlein ikke er i A-truppen. Hvorfor har man sorteret ham fra!!!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor har han aldrig fået chancen???????
-
Arff
Jeg synes det er latterligt. Langt ude, latterligt - tag på stadion for at se fodbold, i stedet for at komme for at "overfalde" dommere, spillere eller hinanden.
- Jeg synes virkelig det er laangt ude.
- Jeg synes virkelig det er laangt ude.
-
Persian_Wolf
Tja. Mere medie-opmærksom = flere som ser det som en god mulighed til at slåsse og skabe sig
-
YahooSeeker [Bot]
Altoriso Skrev:
> Jesper BW1100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bhomaszz Skrev:
> >
>
> > -----
> > > han har jo fandme ikke fået chancen... En
> > spiller
> > > som har leveret de præstationer som han har
> > burde
> > > sgu få chancen!! DERFOR!!!
> >
> > Tjah det er jo op til trænerne at vurdere
> hvorvidt
> > han er god nok til at få chancen... Men ok
> > trænerne er jo heller ikke særlig habile...
> Især
> > ikke med den præstation de har leveret med
> holdet
> > i denne sæson.. Det er jo nærmest skandaløst...
>
>
> Og så må man heller ikke glemme at niveauet i 2.
> division er stort set på samme højde som
> SAS-ligaen med angribere som Marcus Allbäk,
> Duncan, Jesper Bech osv
>
Arg come on Alto siden hvornår sammenligner du allbäk med en center forsvar??? Nu har jeg ikke set Rasmus spille i meget mere en en håndfuld kampe. Men det er trods alt en meget ung spiller der er anfører og holder sammen på 2 holdet. Fint nok hvis du ikke syntes om hans spil. Men så kom me kretik af hans spil i stedet for. Virker ikke umiddelbart som om du har en anelse om hven Rasmus Hansen er når du sammenligner ham med 3 angribere. Klar på at sætte 10 kasser bajer på at vi ser Rasmus spille Sas liga bold. Klar?
> Jesper BW1100 Skrev:
> -----
> > Bhomaszz Skrev:
> >
>
> > -----
> > > han har jo fandme ikke fået chancen... En
> > spiller
> > > som har leveret de præstationer som han har
> > burde
> > > sgu få chancen!! DERFOR!!!
> >
> > Tjah det er jo op til trænerne at vurdere
> hvorvidt
> > han er god nok til at få chancen... Men ok
> > trænerne er jo heller ikke særlig habile...
> Især
> > ikke med den præstation de har leveret med
> holdet
> > i denne sæson.. Det er jo nærmest skandaløst...
>
>
> Og så må man heller ikke glemme at niveauet i 2.
> division er stort set på samme højde som
> SAS-ligaen med angribere som Marcus Allbäk,
> Duncan, Jesper Bech osv
>
Arg come on Alto siden hvornår sammenligner du allbäk med en center forsvar??? Nu har jeg ikke set Rasmus spille i meget mere en en håndfuld kampe. Men det er trods alt en meget ung spiller der er anfører og holder sammen på 2 holdet. Fint nok hvis du ikke syntes om hans spil. Men så kom me kretik af hans spil i stedet for. Virker ikke umiddelbart som om du har en anelse om hven Rasmus Hansen er når du sammenligner ham med 3 angribere. Klar på at sætte 10 kasser bajer på at vi ser Rasmus spille Sas liga bold. Klar?
-
Mose
Re: Dagens kampe i FCM
En dejlig dag i Århus gav desværre kun point til ynglinge.
Junior tabte 2-3 mens ynglinge vandt hele 6-1
Rasmus Lynge scorede to for juniorholdet mens ynglingenes mål blev sat ind af Jude 4 (måske bliver det ene til et selvmål) Bøge 1 og Marc P. 1.
Juniorholdet burde have vundet, idet de havde klart de fleste chancer og det bedste spil. Holdet lider imidlertid under, at forsvaret giver for lette mål væk. Ellers var det en rimelig kamp af holdet, men det er alligevel en katastrofe at vi nu ligger helt nede i bunden. Det er ganske enkelt ikke godt nok, alt taget i betragtning.
Ynglingekampen blev overværet af Ørgaard og Brian Steen i skøn forening, og det må have været sjovt at være Ørgaard. Ynglingeholdet vandt sikkert kampen 6-1 og det var faktisk ikke et mål for stort. Jude, Lysemose, Kjær, Marc P. og Zakaria kunne alle blive kampens bedste spiller, men hele holdet spillede en fremragende kamp.
Junior tabte 2-3 mens ynglinge vandt hele 6-1
Rasmus Lynge scorede to for juniorholdet mens ynglingenes mål blev sat ind af Jude 4 (måske bliver det ene til et selvmål) Bøge 1 og Marc P. 1.
Juniorholdet burde have vundet, idet de havde klart de fleste chancer og det bedste spil. Holdet lider imidlertid under, at forsvaret giver for lette mål væk. Ellers var det en rimelig kamp af holdet, men det er alligevel en katastrofe at vi nu ligger helt nede i bunden. Det er ganske enkelt ikke godt nok, alt taget i betragtning.
Ynglingekampen blev overværet af Ørgaard og Brian Steen i skøn forening, og det må have været sjovt at være Ørgaard. Ynglingeholdet vandt sikkert kampen 6-1 og det var faktisk ikke et mål for stort. Jude, Lysemose, Kjær, Marc P. og Zakaria kunne alle blive kampens bedste spiller, men hele holdet spillede en fremragende kamp.
-
Jesper BW1100
BW 2479 Skrev:
Klar på at sætte 10 kasser bajer på at vi ser
> Rasmus spille Sas liga bold. Klar?
Ikke på vores hold....
Klar på at sætte 10 kasser bajer på at vi ser
> Rasmus spille Sas liga bold. Klar?
Ikke på vores hold....
-
Peter Ross
Han snakker vist om Rasmus' modstandere 
I en kamp som den i dag, så kunne Rasmus Hansen uden problemer have stået i angrebet hele kampen, for Søllerød-Vedbæks angriber(e) var tarveligt ringe.
Deres første mål kom på verdens tyndeste straffespark, mens deres 2. mål var en bold der blev forsøgt clearet, men som uheldigvis ramte ind på skinnebenet af en BSV-spiller.
Rasmus' 3 mål i dag kom alle efter dødbolde. 1 på straffespark, og 2 på nedfaldsbolde, som det "bare" var at sparke ind pga. BSVs mangel på konsekvens i forsvaret, men han stod på rette sted på rette tidspunkt, hvilket er det der afgør det.
Men generelt så er Rasmus Hansen i mine øjne er god all-round spiller, hvilket samtidig er hans svaghed. Han har ikke en decideret spidskompetence, f.eks. en speciel hurtighed der kunne være brugbar i forsvaret, eller et knaldgodt hovedspil.
Peter Ross - Summer in the city !
I en kamp som den i dag, så kunne Rasmus Hansen uden problemer have stået i angrebet hele kampen, for Søllerød-Vedbæks angriber(e) var tarveligt ringe.
Deres første mål kom på verdens tyndeste straffespark, mens deres 2. mål var en bold der blev forsøgt clearet, men som uheldigvis ramte ind på skinnebenet af en BSV-spiller.
Rasmus' 3 mål i dag kom alle efter dødbolde. 1 på straffespark, og 2 på nedfaldsbolde, som det "bare" var at sparke ind pga. BSVs mangel på konsekvens i forsvaret, men han stod på rette sted på rette tidspunkt, hvilket er det der afgør det.
Men generelt så er Rasmus Hansen i mine øjne er god all-round spiller, hvilket samtidig er hans svaghed. Han har ikke en decideret spidskompetence, f.eks. en speciel hurtighed der kunne være brugbar i forsvaret, eller et knaldgodt hovedspil.
Peter Ross - Summer in the city !
-
YahooSeeker [Bot]
Jesper BW1100 Skrev:
> BW 2479 Skrev:
>
> Klar på at sætte 10 kasser bajer på at vi ser
> > Rasmus spille Sas liga bold. Klar?
>
>
> Ikke på vores hold....
Atså han har jo spillet sas liga for FCM? Men nej tror der kommer et udmelding om hans fremtid i næste uge.
> BW 2479 Skrev:
>
> Klar på at sætte 10 kasser bajer på at vi ser
> > Rasmus spille Sas liga bold. Klar?
>
>
> Ikke på vores hold....
Atså han har jo spillet sas liga for FCM? Men nej tror der kommer et udmelding om hans fremtid i næste uge.
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross Skrev:
> Han snakker vist om Rasmus' modstandere
>
> I en kamp som den i dag, så kunne Rasmus Hansen
> uden problemer have stået i angrebet hele kampen,
> for Søllerød-Vedbæks angriber(e) var tarveligt
> ringe.
>
> Deres første mål kom på verdens tyndeste
> straffespark, mens deres 2. mål var en bold der
> blev forsøgt clearet, men som uheldigvis ramte ind
> på skinnebenet af en BSV-spiller.
>
> Rasmus' 3 mål i dag kom alle efter dødbolde. 1 på
> straffespark, og 2 på nedfaldsbolde, som det
> "bare" var at sparke ind pga. BSVs mangel på
> konsekvens i forsvaret, men han stod på rette sted
> på rette tidspunkt, hvilket er det der afgør det.
>
> Men generelt så er Rasmus Hansen i mine øjne er
> god all-round spiller, hvilket samtidig er hans
> svaghed. Han har ikke en decideret
> spidskompetence, f.eks. en speciel hurtighed der
> kunne være brugbar i forsvaret, eller et knaldgodt
> hovedspil.
>
> Peter Ross - Summer in the city !
Haha Peter vi har snakket om det her før. Nu er jeg måske lidt farvet fordi jeg er lidt rasmus hansen fan. Men han har scoret på samtlige straffe han har taget for os og ´det er ikke så lidt enda. Kan man ikke kalde det en spidskompetence? Det plejer jo ellers at være ganske habile mål han laver, plus at han har en evne til at få fat i mange nedfaldsbolde.
> Han snakker vist om Rasmus' modstandere
>
> I en kamp som den i dag, så kunne Rasmus Hansen
> uden problemer have stået i angrebet hele kampen,
> for Søllerød-Vedbæks angriber(e) var tarveligt
> ringe.
>
> Deres første mål kom på verdens tyndeste
> straffespark, mens deres 2. mål var en bold der
> blev forsøgt clearet, men som uheldigvis ramte ind
> på skinnebenet af en BSV-spiller.
>
> Rasmus' 3 mål i dag kom alle efter dødbolde. 1 på
> straffespark, og 2 på nedfaldsbolde, som det
> "bare" var at sparke ind pga. BSVs mangel på
> konsekvens i forsvaret, men han stod på rette sted
> på rette tidspunkt, hvilket er det der afgør det.
>
> Men generelt så er Rasmus Hansen i mine øjne er
> god all-round spiller, hvilket samtidig er hans
> svaghed. Han har ikke en decideret
> spidskompetence, f.eks. en speciel hurtighed der
> kunne være brugbar i forsvaret, eller et knaldgodt
> hovedspil.
>
> Peter Ross - Summer in the city !
Haha Peter vi har snakket om det her før. Nu er jeg måske lidt farvet fordi jeg er lidt rasmus hansen fan. Men han har scoret på samtlige straffe han har taget for os og ´det er ikke så lidt enda. Kan man ikke kalde det en spidskompetence? Det plejer jo ellers at være ganske habile mål han laver, plus at han har en evne til at få fat i mange nedfaldsbolde.
-
Peter Ross
BW 2479 Skrev:
> Haha Peter vi har snakket om det her før. Nu er
> jeg måske lidt farvet fordi jeg er lidt rasmus
> hansen fan. Men han har scoret på samtlige straffe
> han har taget for os og ´det er ikke så lidt enda.
> Kan man ikke kalde det en spidskompetence? Det
> plejer jo ellers at være ganske habile mål han
> laver, plus at han har en evne til at få fat i
> mange nedfaldsbolde.
Ja okay, vi kan godt kalde hans straffespark for en spidskompetence, men det er ikke så ofte den kommer i brug
Hvis jeg umiddelbart skulle nævne hans bedst udviklede evne, så er det hans overblik, men det kan være det snyder, fordi han får forholdsvis god tid i 2. division til at "sigte", i forhold til hvad han vil få i SAS Ligaen, men det vil på ingen måde overraske mig, hvis han skifter til Silkeborg, bliver fast mand og dermed kommer til at spille SAS Liga, når de en gang rykker op igen.
Peter Ross
> Haha Peter vi har snakket om det her før. Nu er
> jeg måske lidt farvet fordi jeg er lidt rasmus
> hansen fan. Men han har scoret på samtlige straffe
> han har taget for os og ´det er ikke så lidt enda.
> Kan man ikke kalde det en spidskompetence? Det
> plejer jo ellers at være ganske habile mål han
> laver, plus at han har en evne til at få fat i
> mange nedfaldsbolde.
Ja okay, vi kan godt kalde hans straffespark for en spidskompetence, men det er ikke så ofte den kommer i brug
Hvis jeg umiddelbart skulle nævne hans bedst udviklede evne, så er det hans overblik, men det kan være det snyder, fordi han får forholdsvis god tid i 2. division til at "sigte", i forhold til hvad han vil få i SAS Ligaen, men det vil på ingen måde overraske mig, hvis han skifter til Silkeborg, bliver fast mand og dermed kommer til at spille SAS Liga, når de en gang rykker op igen.
Peter Ross
-
Altoriso
For bare at holde det i denne del af tråden, så synes jeg bestemt ikke at Rasmus Hansen er en dårlig spiller eller noget - tværtimod
Og som jeg også indikerede i starten af indlægget, så mente jeg netop også at han med tre mål idag virkelig har forstået at sælge sig selv
Og som Peter også skrev, så hentydede jeg naturligvis til Rasmus Hansens modstandere på banen og ikke midterforsvarere generelt
Og som jeg også indikerede i starten af indlægget, så mente jeg netop også at han med tre mål idag virkelig har forstået at sælge sig selv
Og som Peter også skrev, så hentydede jeg naturligvis til Rasmus Hansens modstandere på banen og ikke midterforsvarere generelt
-
Arff
Nick Ragus
Hvorfor kommer FCM ikke igang og forlænger kontrakten med Nick Ragus?
Jeg syntes han var den klart bedste spiller på banen idag.
- Hvorfor forlænger de ikke kontrakten med manden?
Jeg syntes han var den klart bedste spiller på banen idag.
- Hvorfor forlænger de ikke kontrakten med manden?