Nu er det længe siden pressen skrev om vores afrikanere, og jeg ville hører om der var nogen der vidste noget nyt?
De fik ikke deres spilletilladelser så vidt jeg forstod, men hvad så? Er de stadig i landet, og hvad laver de så nu de ikke kan få lov at spille med i turneringskampene?
Afrikanere og spilletilladelse
-
Gaston
Afrikanere og spilletilladelse
Senest rettet af Gaston 8. jun 2007, 12:51, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Afrikanere og spilletilladelse
FCM har meldt ud at man er klar til at hente næste kuld også, så vil de bare spille i uofficielle kampe, lige som de andre gør.
-
Gaston
Men er det nok? Selvfølgelig kan de altid lærer noget om spillestil og taktik ved den danske træningsmodel, men i fodbold snakker man jo konstant om hvor vigtigt det er at man hele tiden får kvalificeret modstand. De skal jo også lærer at håndterer det pres der er ved at spille om points...
-
YahooSeeker [Bot]
Points er da uendeligt ligegyldigt.
Jeg tror roligt du kan regne med de har pres på sig i forvejen.
Jeg tror roligt du kan regne med de har pres på sig i forvejen.
-
Dahl Nielsen
hviid Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjek eventuelt denne her:
>
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?Id=24&LcId=da&AjrThmId=0&AjrThmPg=0&AjrDcmntId=82
> 27
Pas på det der "linkeri"
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,529 ... #msg-52937
---
Hvis man går ind på fcm.dk, kan man læse, at de tre pågældende nigerianere har deltaget i FCM's sommerkampe/opvisningskampe. Jeg tør dog ikke lige linke til fcm.dk, da jeg ved, at den kære Hoffmann læser med...
> Tjek eventuelt denne her:
>
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?Id=24&LcId=da&AjrThmId=0&AjrThmPg=0&AjrDcmntId=82
> 27
Pas på det der "linkeri"
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,529 ... #msg-52937
---
Hvis man går ind på fcm.dk, kan man læse, at de tre pågældende nigerianere har deltaget i FCM's sommerkampe/opvisningskampe. Jeg tør dog ikke lige linke til fcm.dk, da jeg ved, at den kære Hoffmann læser med...
-
Gaston
Jeg har lige lidt mere jeg gerne ville hører om... 
Når vi nu højst sandsynligt bliver sorteper i dette spil, vil det så kun have betydning for deres deltagelse i officielle kampe, eller skal de så hjem og vente til de er 18 for at få opholdstilladelse?
Og set i det lys skal man så udvidde samarbejde med FC Edebei, så de står for udviklingen til de er 18. Eller kunne det tænkes man skrotter hele projektet da omskoling fra afrikansk til europæisk fodbold vil tage for lang tid for de 18-årige vi så kan hente?
Når vi nu højst sandsynligt bliver sorteper i dette spil, vil det så kun have betydning for deres deltagelse i officielle kampe, eller skal de så hjem og vente til de er 18 for at få opholdstilladelse?
Og set i det lys skal man så udvidde samarbejde med FC Edebei, så de står for udviklingen til de er 18. Eller kunne det tænkes man skrotter hele projektet da omskoling fra afrikansk til europæisk fodbold vil tage for lang tid for de 18-årige vi så kan hente?
-
Kent
Gaston Skrev:
> Jeg har lige lidt mere jeg gerne ville hører om...
>
> Når vi nu højst sandsynligt bliver sorteper i
> dette spil, vil det så kun have betydning for
> deres deltagelse i officielle kampe, eller skal de
> så hjem og vente til de er 18 for at få
> opholdstilladelse?
Nu har hverken FIFA, UEFA eller DBU noget som helst at sige ift opholdstilladelser, så det kan de intet gøre ved.
Hvorvidt nigerianerne kan komme herop og være, før de er over 18 er udelukkende noget, der bestemmes af den danske stat. Det eneste FIFA, UEFA og DBU kan bestemme over, er hvorvidt de må spille i turneringer, der sorterer under disse organisationer.
> Jeg har lige lidt mere jeg gerne ville hører om...
>
> Når vi nu højst sandsynligt bliver sorteper i
> dette spil, vil det så kun have betydning for
> deres deltagelse i officielle kampe, eller skal de
> så hjem og vente til de er 18 for at få
> opholdstilladelse?
Nu har hverken FIFA, UEFA eller DBU noget som helst at sige ift opholdstilladelser, så det kan de intet gøre ved.
Hvorvidt nigerianerne kan komme herop og være, før de er over 18 er udelukkende noget, der bestemmes af den danske stat. Det eneste FIFA, UEFA og DBU kan bestemme over, er hvorvidt de må spille i turneringer, der sorterer under disse organisationer.