Dennis til Energie Cottbus

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nicolai Kammersgaard

Re: Brian Nielsen til FCM ?

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Martin Skrev:
-------------------------------------------------------
Det kunne tænkes, at man måske
> ville forsøge at hente Brian Nielsen i Vejle, der
> er ingen tvivl om, at der er potentiale i den
> knægt, men omvendt, så er vi heller ikke tvunget
> til at købe, hvis prisen er for høj, hvilket Vejle
> jo har forsøgt at indikere selv om Brian selv
> ønsker sig væk...

Hvis det niveau som Brian Nielsen viste i U21 landskampen og kampene mod os, så kan Viborg få ham. Under 10 indlæg i de tre kampe, forsøg på film, hvilket jeg finder enormt træls og manglende niveau iforhold til hvad SP har vist og Danny Olsen viste i Nordsjælland, så jeg kan ikke rigtig se hvad vi kan bruge ham til her specielt hvis vi skal give penge for ham, hvilket vi helt sikkert skal

Nicolai Kammersgaard
Lad VFF købe alle 1. divisionsspillerne

Gaston

Indlæg af Gaston »

Nu er manden netop på det føromtalte U21, og der er han sgu nok ikke for sine blå øjnes skyld. Næh lad ham komme til FCM og få lidt succesoplevelse, så skal han nok blomstrer op! Det er i hvert fald mit gæt... :)

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Gaston Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er manden netop på det føromtalte U21, og der
> er han sgu nok ikke for sine blå øjnes skyld. Næh
> lad ham komme til FCM og få lidt succesoplevelse,
> så skal han nok blomstrer op! Det er i hvert fald
> mit gæt... :)

Nu vil jeg så sige at det U21 landshold vi har pt. ikke er det bedste offensivt set og at Tobias Mikkelsen ikke startede inde er mig en gåde.
Hvis han kom til Midtjylland, så vil jeg tro at ER ville være nødt til at bruge en masse krafter på ham, fordi han spiller udisciplineret baseret på de to fuldstændig idiotiske skuespil igår.

Nicolai Kammersgaard

Bobby

Indlæg af Bobby »

På både bold.dk og forza.dk kan man læse at Stefan Kielstrup er på vej til Brøndby. Umiddelbart ikke så interessant, men i samme forbindelse står der at FCM intensiverer jagten på Brian Nielsen, så noget kunne tyde på at han kommer til klubben.

Helt fint i mine æjne. Han var måske dårlig for U21 landsholdet i sidste kamp, men set over en længere periode har han vist stort potentiale og ER har jo flere gange vist at han er en mester i at videreudvikle unge talenter. Og jeg tror at Brian Nielsen har et stort potentiale udfra det jeg har set fra hans side.

Besvar