Peter Skov Jensen
-
Herligehans
Peter Skov Jensen
Peter skov jensen er på vej til DK igen.
der er hvis ingen der vil have ham på sjælland i 1. og 2. div.
skal vi ikke have ham igen. han var jo en profil i bundesligaen og landsholds målmand.
Synes Raska ser lidt fumelfingeret ud
der er hvis ingen der vil have ham på sjælland i 1. og 2. div.
skal vi ikke have ham igen. han var jo en profil i bundesligaen og landsholds målmand.
Synes Raska ser lidt fumelfingeret ud
Senest rettet af Herligehans 2. feb 2008, 22:37, rettet i alt 1 gang.
-
Xort
Re: Peter Skov Jensen
Hey Herligehans, og velkommen til
Spørgsmålet om Peter er vidst blevet uddebateret, så kan altid søge på tidligere tråde under søg.
Spørgsmålet om Peter er vidst blevet uddebateret, så kan altid søge på tidligere tråde under søg.
-
BW#1713
Arhh, brændmand...
Vi skal nok ikke have ham tilbage hvis han er for ringe til 1 og 2. div...
Og, en målmand i hans alder kan man aldrig vide sig sikker med ...
FCM, er en udviklingsklub, ikke en som køber profilerne tilbage, bare se på Bo Hansen nok det største flop... Spild af penge...
Vi skal nok ikke have ham tilbage hvis han er for ringe til 1 og 2. div...
Og, en målmand i hans alder kan man aldrig vide sig sikker med ...
FCM, er en udviklingsklub, ikke en som køber profilerne tilbage, bare se på Bo Hansen nok det største flop... Spild af penge...
-
Nees
Nu synes jeg ikke at vi skal blande Bo Hansen sagen ind i dette. Bo Hansen var måske ikke det bedste køb, men det var jo grundet skader at han aldrig rigtig slog til. Det samme gælder Klaus Kærgård, og som jeg ser det skal vi have mindst 1 erfaren spiller i hver kæde. Jeg mener dog ikke at Peter Skov-Jensen vil være en forstrækning, men man kan jo aldrig vide. Jeg tror måske mere at AaB er interesseret i det at deres bedste målmand pt. er Kenneth Stenild, da man jo som bekendt lige har solgt Casper Jacobsen og i går Jimmy Nielsen.
-
Jens Mikkelsen
Meget logisk bud, eftersom hans hold er rykket ned. ET andet bud kunne være John Alvåge fra VFF, ÅB har tradition for at shoppe i VFF og Hamren har en forkærlighed for svenskere.
Men lur mig om ikke deres nye målmand aligevel bliver en eller anden ubekendt fra allsvenskan.
Men lur mig om ikke deres nye målmand aligevel bliver en eller anden ubekendt fra allsvenskan.
-
Arff
Jens Mikkelsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men lur mig om ikke deres nye målmand aligevel
> bliver en eller anden ubekendt fra allsvenskan.
Det burde nok være lidt ligemeget hvilken nationalitet han har, bare han er god, så jeg kan ikke se nogen grund, til at de eventuelt går ud og betaler penge for en svensk målmand, når man kan hente en klasse målmand "gratis" - det vil jeg da sige er dumt. Zaza er vel ikke blevet kåret som den bedste keeper i Ligaen to, eller tre år i træk.
> Men lur mig om ikke deres nye målmand aligevel
> bliver en eller anden ubekendt fra allsvenskan.
Det burde nok være lidt ligemeget hvilken nationalitet han har, bare han er god, så jeg kan ikke se nogen grund, til at de eventuelt går ud og betaler penge for en svensk målmand, når man kan hente en klasse målmand "gratis" - det vil jeg da sige er dumt. Zaza er vel ikke blevet kåret som den bedste keeper i Ligaen to, eller tre år i træk.
-
YahooSeeker [Bot]
At hente Schmeichel Junior ville bestemt heller ikke være det dårligste valg.
Heller ikke selvom at det realistisk set, kun kan blive på en 1 årig lejekontrakt, men så har Lynge jo også muligheden for at finde en - ja ukendt svensker fra Allsvenskan..
http://www.bt.dk/article/20070607/SPORT01/70607030/0/A
/Jesper
Heller ikke selvom at det realistisk set, kun kan blive på en 1 årig lejekontrakt, men så har Lynge jo også muligheden for at finde en - ja ukendt svensker fra Allsvenskan..
http://www.bt.dk/article/20070607/SPORT01/70607030/0/A
/Jesper
-
Kent
JSJ_ Skrev:
> At hente Schmeichel Junior ville bestemt heller
> ikke være det dårligste valg.
Hvorfor vil det så ikke det?
Det eneste han har er et navn. Hvis han ikke hed Scmeichel, ville han så overhovedet være interessant. Han har slet ikke den rutine, som Lynge har meldt ud, man leder efter.
Mener du at Schemichel i øjeblikket er bedre en Ankergreen, Zaza, PSJ osv?
Det vil efter min mening være fuldstændig tåbeligt at leje en ung målmand udelukkende på hans navn.
> At hente Schmeichel Junior ville bestemt heller
> ikke være det dårligste valg.
Hvorfor vil det så ikke det?
Det eneste han har er et navn. Hvis han ikke hed Scmeichel, ville han så overhovedet være interessant. Han har slet ikke den rutine, som Lynge har meldt ud, man leder efter.
Mener du at Schemichel i øjeblikket er bedre en Ankergreen, Zaza, PSJ osv?
Det vil efter min mening være fuldstændig tåbeligt at leje en ung målmand udelukkende på hans navn.
-
Nicolai Kammersgaard
Kent Skrev:
> JSJ_ Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > At hente Schmeichel Junior ville bestemt heller
> > ikke være det dårligste valg.
>
> Hvorfor vil det så ikke det?
>
> Det eneste han har er et navn. Hvis han ikke hed
> Scmeichel, ville han så overhovedet være
> interessant. Han har slet ikke den rutine, som
> Lynge har meldt ud, man leder efter.
>
> Mener du at Schemichel i øjeblikket er bedre en
> Ankergreen, Zaza, PSJ osv?
>
> Det vil efter min mening være fuldstændig tåbeligt
> at leje en ung målmand udelukkende på hans navn.
Nu har han jo også spillet en halv sæson i den bedste skotske liga og er desuden på U-21 landsholdet, så det er hvis ikke kun hans navn der tæller.
Har du iøvrigt set Zaza, PSJ og Ankergren for den sags skyld i aktion det sidste år? Og nej jeg har også kun set landskampen i går med Schmeichel.
din anden pointe med at han rutine har er selvfølgelig rigtig, men det er ikke altid at rutione er det samme som kvalitet.
Om Schmeichel så gider til AAB det tvivler jeg virkeligt på. Jeg tror han vil blvie på de britiske øer, fordi spillet der er det samme som i CITY sjovt nok.
Nicolai Kammersgaard
Kom nu Lynge køb Arvid
> JSJ_ Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > At hente Schmeichel Junior ville bestemt heller
> > ikke være det dårligste valg.
>
> Hvorfor vil det så ikke det?
>
> Det eneste han har er et navn. Hvis han ikke hed
> Scmeichel, ville han så overhovedet være
> interessant. Han har slet ikke den rutine, som
> Lynge har meldt ud, man leder efter.
>
> Mener du at Schemichel i øjeblikket er bedre en
> Ankergreen, Zaza, PSJ osv?
>
> Det vil efter min mening være fuldstændig tåbeligt
> at leje en ung målmand udelukkende på hans navn.
Nu har han jo også spillet en halv sæson i den bedste skotske liga og er desuden på U-21 landsholdet, så det er hvis ikke kun hans navn der tæller.
Har du iøvrigt set Zaza, PSJ og Ankergren for den sags skyld i aktion det sidste år? Og nej jeg har også kun set landskampen i går med Schmeichel.
din anden pointe med at han rutine har er selvfølgelig rigtig, men det er ikke altid at rutione er det samme som kvalitet.
Om Schmeichel så gider til AAB det tvivler jeg virkeligt på. Jeg tror han vil blvie på de britiske øer, fordi spillet der er det samme som i CITY sjovt nok.
Nicolai Kammersgaard
Kom nu Lynge køb Arvid
-
Kent
Nicolai Kammersgaard Skrev:
> Nu har han jo også spillet en halv sæson i den
> bedste skotske liga og er desuden på U-21
> landsholdet, så det er hvis ikke kun hans navn der
> tæller.
Skal vi lige tage de andre U21-målmænd: Theis Rasmussen og Lasse Heinze. Er der nogen af dem, du vil mene er bedre end Ankergreen og Zaza? Er der nogen af dem, som du tror Aab-fansene vil juble over at få? De har også begge stået en halv sæson i den bedste danske liga. Netop for målmænd er rutine utrolig vigtig, så derfor er der ofte stor forskel på kvaliteten af en U21 målmand og en A-landsholdsmålmand. At være U21-målmand er ikke i sig selv noget fantastisk kvalitetsstempel.
> Har du iøvrigt set Zaza, PSJ og Ankergren for den
> sags skyld i aktion det sidste år?
Ankergren var målmand for BIF i efteråret, så det er ca. ½ år siden jeg har set ham
.
Jeg tvivler på at Ankergren og Zaza har mistet niveau ved at stå fast i hhv england og tyskland. PSJ er mere en lodseddel, da han måske er ved at være for gammel,
> Nicolai Kammersgaard
> Kom nu Lynge køb Arvid
Ja, det vil sgu være et scoop af dimensioner
> Nu har han jo også spillet en halv sæson i den
> bedste skotske liga og er desuden på U-21
> landsholdet, så det er hvis ikke kun hans navn der
> tæller.
Skal vi lige tage de andre U21-målmænd: Theis Rasmussen og Lasse Heinze. Er der nogen af dem, du vil mene er bedre end Ankergreen og Zaza? Er der nogen af dem, som du tror Aab-fansene vil juble over at få? De har også begge stået en halv sæson i den bedste danske liga. Netop for målmænd er rutine utrolig vigtig, så derfor er der ofte stor forskel på kvaliteten af en U21 målmand og en A-landsholdsmålmand. At være U21-målmand er ikke i sig selv noget fantastisk kvalitetsstempel.
> Har du iøvrigt set Zaza, PSJ og Ankergren for den
> sags skyld i aktion det sidste år?
Ankergren var målmand for BIF i efteråret, så det er ca. ½ år siden jeg har set ham
Jeg tvivler på at Ankergren og Zaza har mistet niveau ved at stå fast i hhv england og tyskland. PSJ er mere en lodseddel, da han måske er ved at være for gammel,
> Nicolai Kammersgaard
> Kom nu Lynge køb Arvid
Ja, det vil sgu være et scoop af dimensioner
-
Nicolai Kammersgaard
Kent Skrev:
>
> > Har du iøvrigt set Zaza, PSJ og Ankergren for
> den
> > sags skyld i aktion det sidste år?
>
> Ankergren var målmand for BIF i efteråret, så det
> er ca. ½ år siden jeg har set ham
.
> Jeg tvivler på at Ankergren og Zaza har mistet
> niveau ved at stå fast i hhv england og tyskland.
> PSJ er mere en lodseddel, da han måske er ved at
> være for gammel,
>
At de står fast er selvfølgelig en positiv ting, men Zaza spillede 2. bundesliga og Ankergren spillede 1. division i England, så selvfølgelig har de spillet, men på et niveau under den danske liga.
Men nu er det selvfølgelig svært at finde en klassemålmand, så jeg er enig med dig i, at det nok blvier en af dem og formentlig Zaza ifølge sportspressen.
Nicolai Kammersgaard
>
> > Har du iøvrigt set Zaza, PSJ og Ankergren for
> den
> > sags skyld i aktion det sidste år?
>
> Ankergren var målmand for BIF i efteråret, så det
> er ca. ½ år siden jeg har set ham
> Jeg tvivler på at Ankergren og Zaza har mistet
> niveau ved at stå fast i hhv england og tyskland.
> PSJ er mere en lodseddel, da han måske er ved at
> være for gammel,
>
At de står fast er selvfølgelig en positiv ting, men Zaza spillede 2. bundesliga og Ankergren spillede 1. division i England, så selvfølgelig har de spillet, men på et niveau under den danske liga.
Men nu er det selvfølgelig svært at finde en klassemålmand, så jeg er enig med dig i, at det nok blvier en af dem og formentlig Zaza ifølge sportspressen.
Nicolai Kammersgaard
-
Takito
Nicolai Kammersgaard Skrev:
> >
> At de står fast er selvfølgelig en positiv ting,
> men Zaza spillede 2. bundesliga og Ankergren
> spillede 1. division i England, så selvfølgelig
> har de spillet, men på et niveau under den danske
> liga.
>
> Nicolai Kammersgaard
Så du mener den engelske 1. division er under niveau i forhold til den danske Liga? Ville gerne se, hvor mange danske klubber der ville kunne klare sig derovre. Der er ikke mange. Så den er helt på højde vist ikke højere!
> >
> At de står fast er selvfølgelig en positiv ting,
> men Zaza spillede 2. bundesliga og Ankergren
> spillede 1. division i England, så selvfølgelig
> har de spillet, men på et niveau under den danske
> liga.
>
> Nicolai Kammersgaard
Så du mener den engelske 1. division er under niveau i forhold til den danske Liga? Ville gerne se, hvor mange danske klubber der ville kunne klare sig derovre. Der er ikke mange. Så den er helt på højde vist ikke højere!