De aktuelle styrkeforhold / transferoversigten

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
felisan

De aktuelle styrkeforhold / transferoversigten

Indlæg af felisan »

på denne side, kan de aktuelle udskiftninger ses:
http://www.hvemvandt.dk/klubskifter.php

lige nu ser de store tabere ud til at være
Aab - endda uden 1. og 2. målmand lige nu :O)
Horsens - de kommer til at hænge i bunden næste sæson, hvis der ikke sker noget

modsat synes OB's forstærkninger at være ganske spændende, selv om de måske lidt kan betegnes lottokuponer og er fuldstændigt ukendte i dansk fodbold.

for FCM er det indtil videre status quo, eftersom Kærgaard jo ikke gør den store forskel. om han er ude af truppen, eller i truppen og konstant genoptræner gør ingen forskel.

det bliver sgu spændende at se, hvad der videre sker i sommerens transfervindue :O)
Senest rettet af felisan 2. jan 2008, 20:17, rettet i alt 1 gang.

Jakob Jensen

Re: De aktuelle styrkeforhold / transferoversigten

Indlæg af Jakob Jensen »

felisan Skrev:
-------------------------------------------------------
> modsat synes OB's forstærkninger at være ganske
> spændende, selv om de måske lidt kan betegnes
> lottokuponer og er fuldstændigt ukendte i dansk
> fodbold.

Matti Lund og Mustapha Papa Diop er i første omgang tiltænkt 2. division - som jeg regner med vi rykker op i. Papa Diop regner man med, at indenfor kort tid ville kunne være med om kampen om pladserne i Superligaen.
Den eneste man her og nu regner med, kan være med i spillet om pladserne i Superligaen er Cristian Bolaños, som jeg ikke har hørt noget om før. Men hans CV ser pænt ud (det er dog før set fejle).
Men samtidig har vi mistet Morten Fevang, så lige nu kan man vel sige, at vi står rimelig status que i truppen, dog er den blevet lidt bredere (med talenter).

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Kent

Indlæg af Kent »

Jakob Jensen Skrev:
> Den eneste man her og nu regner med, kan være med
> i spillet om pladserne i Superligaen er Cristian
> Bolaños, som jeg ikke har hørt noget om før. Men
> hans CV ser pænt ud (det er dog før set fejle).

Bolanos kan vist både blive en dreng og en pige. Det er naturligvis fint nok at han er stor i den Costa Ricanske liga, og har været til vm og prøvetræning i Liverpool. Men hvem kender noget som helst til styrken af ligaen i Costa Rica, det at kommet til vm med et dårligt hold siger ikke så meget, og mange spillere er til prøvetræning i storklubberne rundt omkring.

Samtidig tror jeg næsten, at selv jeg kan lave en youtube film over mine bedste mål, der vil få mig til at se prangende ud ;-)

Men umiddelbart virker han som en teknisk god spiller, der vel er tiltænkt fløjen i stedet for Borre. Personligt vil jeg dog vente og se ham i kamp, før jeg bedømmer ham.

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Jeg er slet ikke uenig, og vil heller ikke hype ham som andre har gjort. Det ligger også et unødigt pres på ham. Jeg ser ham ligesom du, som manden der er udset til at overtage for Borre. Alligevel er det imponerende, at blive kåret til det 3. bedste spiller ved VM for klubhold i 2005.

Det siger dog intet om, om han slår igennem for OB og i danske liga.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Nej det siger jo intet. Vi havde jo den bedste unge spiller i Afrika... Poku!!!

felisan

AC Horsens, Charles Akonnor

Indlæg af felisan »

hmmm.
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... ntId=10204
de må have en erstatning klar, for han er da en af de spillere, der for alvor har holdt et fint niveau i Horsens..

hvis ikke de har en erstatning klar, så er de endnu mere pressede næste sæson.

BW#2264

Re: AaB

Indlæg af BW#2264 »

Arff Skrev:
> Måske har de allerede hentet ham :)
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?AjrDcmntId=9199

Omend Kortegaard ikke ligefrem er fast mand, så må AaB sgu da snart skulle til at finde nogen spillere et eller andet sted - ellers har de vel knap 11 til start i den nye sæson...

/Ralle - overdrivelse fremmer forståelsen

felisan

Esbjerg FB, Rajko Lekic

Indlæg af felisan »

hmmmm.
jeg har svært ved at vurdere hvor god Rajko reelt er, han har jo aldrig rigtigt haft succes siden den korte opblomstring i Silkeborg.

men jeg ser heller ikke Rajko's uigennemskuelige kvaliteter som det store problem, til gengæld er jeg sikker på, at kombinationen af ham og Troels Bech er en rigtig, rigtig dårlig cocktail i en i forvejen lettere betændt EFB-trup..

Mr. Larsen (AaB)

Re: AaB

Indlæg af Mr. Larsen (AaB) »

Rolig nu, så mange har vi heller ikke mistet.

Casper Jacobsen er røget, og bliver afløst af vores Stortalent Kenneth Stenild, som kommer hjem efter at ha været udlejet til Fc Hjørring.

Jimmy Nielsen bliver klart svær at erstatte, dog er der nævnt nogen rigtig spændende navne i pressen, og situationen AaB står i kunne ikke være bedre, man vælter jo næsten i klasse målmænd som tilbyder sig fra en side. :)
Tænker bla. på folk som Zaza, Schmeichel, kevin stuhr-Ellegaard & John Alvbåge.

Derudover mangler vi "blot" en afløser for Winsness som næsten er en umulig opgave at løse. En af suppens top 3 midtbanespiller, han bliver svær at finde afløser for.

Og Würtz? tjaa, han ryger med 99 % sikkerhed først til Vinter, AaB sælger ham ikke med mindre der kommer et stort nok bud på ham så det kan forsvarer, det sportslige tab ved la ham gå.

Så pt. er vi lige svagere end sidste sæson, men Lynge har før hevet klassespiller op af hatten for ingen penge, og jeg er 100 % sikker på at han gør kunsten efter igen :)

felisan

Viborg FF, Asbjørn Sennels

Indlæg af felisan »

Dahl Nielsen

Re: Viborg FF, Asbjørn Sennels

Indlæg af Dahl Nielsen »

felisan Skrev:
> så er Sennels tilbage i Viborg:
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?AjrDcmntId=10706

Kun godt for Asbjørn Sennels, at han igen kan få noget spilletid (sandsynligvis). Han er en god spiller, der aldrig har fået udfoldet sig helt i Brøndby. De hentede ham simpelt hen for tidligt. I BIF manglede man en spiller, der kunne gå direkte ind på holdet, og være stærk i de europæiske kampe. Det var Sennels stadig en anelse for usleben til.

Håber, at han får gang i karrieren igen - så Viborg måske også kan give os bare en lille smule modstand ;)

Kent

Fall solgt til Al Ain Sports Club

Indlæg af Kent »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69912

Ikke just dertil vi afsætter flest spillere fra superligaen ;-)
Det lugter langt væk af mange penge til Randers - en lottokupon, der virkelig gav pote.

Bhomaszz

Re: Fall solgt til Al Ain Sports Club

Indlæg af Bhomaszz »

Den havde jeg sku ikke lige set komme, men ja de for sku nok en del "olie-millioner", hvilket også fremgår af artiklen. Ja de begynder faktisk at se mere og mere stærke ud - de mangler dog en klasseangriber nu, hvilket de dog samtidig burde kunne få for de formentlig mange penge...

Damn det var godt set af Randers...

Besvar