Fedt show i parken..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Sir Lago

Re: Indrømmelse af Roseberg

Indlæg af Sir Lago »

Hvorfor skal Rosenberg ikke straffes?
Hvis jeg går nede i byen og møder en. Jeg slår ud efter ham, rammer ham godt nok ikke, han jerner så mig i gulvet!!! Hvad er forskellen? Jeg starter slagsmålet!!!

Det er sgu da ligegyldigt om det er i fodbold eller på gadeplan... Volden hører ikke hjemme nogen af stederne!!!

Kasper_Nielsen

Re: Hvad fanden laver medierne?

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Pacman skrev:
> Gu f..... er det tilskueren der koster idag og i
> fremtiden også. Vi ved ikke hvordan kampen ville
> ende og det kommer vi aldrig til at vide. Det
> Christian Poulsen er utilgiveligt. Men det er sket
> før og vil også ske igen. Er man presset og bliver
> tirret, så kan det slå klik. Husker du ikke Femi's
> røde kort mod brøndby? Han blev tirret og det
> klikkede for ham. Det er for dumt, men det sker.
> Fjoldset på banen kommer til at koste os dyrt i
> fremtiden. I værste fald risikere vi at blive
> smidt ud af tuneringen.

Uden at vide specielt meget om Christian Poulsens karriere kan jeg trods alt konkludere, at han spiller i en spansk topklub, hvor stres er en velkendt faktor i dagligdagen. Han tjener måske 10-12 millioner om året, og bør derfor være i stand til at abstrahere for dette pres.

Det er utilgiveligt, og kan på ingen måde forsvares, at han slår en mand ned inde i feltet, og på den måde koster os sejren mod Sverige. Tænk rationelt!

Hvis ikke tilskueren løb ind, havde Sverige sgu scoret på det straffespark no matter what. Se tingene i et større perspektiv.

Kasper_Nielsen

Re: FUCK København kostede dyrt

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Brasil skrev:
> Jaja,men det værste er vi ikke kommer til en
> slutrunde...igenigen.INGEN klassehold kommer bagud
> hjemme i løbet af en ½ time....INGEN!Det er lige
> DER ulykkerne begynder.Jo,det er flot moral at
> udligne,men altså....problemerne er selvskabte.At
> Poulsen på det her niveau ter sig som en
> seriespilleridiot og kæmpeidioten render ind på
> banen,at der ikke er mere check på tingene er en
> anden sørgelig historie.Men for helvede
> da.....hvor er der lang tid til VM 2010.....

Kommer et klassehold ikke bagefter efter ½ time? Hvad i alverden er det så Midtjylland har formået i over halvdelen af kampene i foråret?

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Hans indkomst har jo ikke en hujende fis at gøre med hvor god man er til at tackle stress og provokationer...

Men de gode hårdtarbejdende midtbanespillere i verden er på den måde og reagere på samme....

Sir Lago

Re: Ekstra nyhederne kl. 12.50

Indlæg af Sir Lago »

Næ men der var andre der fik ballade....

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=134214

Sir Lago

En af de andre tumper....

Indlæg af Sir Lago »

Lidt nede på siden er der et link til et interview med en af tumperne....

http://www.expressen.se/nyheter/1.705943

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Sir Lago Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor skal Rosenberg ikke straffes?
> Hvis jeg går nede i byen og møder en. Jeg slår ud
> efter ham, rammer ham godt nok ikke, han jerner så
> mig i gulvet!!! Hvad er forskellen? Jeg starter
> slagsmålet!!!
>
> Det er sgu da ligegyldigt om det er i fodbold
> eller på gadeplan... Volden hører ikke hjemme
> nogen af stederne!!!

En væsentlig forskel er, at det er meget sjældent, at du efterfølgende vil blive mødt af en mand i byen ( værtshuset), som kommer løbende fløjter, giver dig det røde kort og peger på gulvet/ jorden og siger, så er der staffespark!.

I det hele talt vil det være ret sjældent, at du vil opleve, at have en mand til at følge efter dig gennem hele byen, for at bedømme om du færdes "efter bogen", fx hvis du spiser en pizzaslice, så fløjter han dømt usunde madvaner, tager du en slurk af din øl, så fløjter han alkohol er usund, pisser du offentligt, så peger han på Politivedtægten, går du over for rødt, så peger han på færdselsreglerne osv. osv. Til sidst siger han så, og ok klokken er 21:00, du er dømt til at gå hjem i seng, mens de andre gutter fester videre - eller bliver du tit dømt ud på bænken?

Ud over at konteksterne er som æbler ( det civile rum) og pære ( sport), så er ovenstående et eksempel på, hvor forskellig der er at færdes det ene sted frem for et helt andet sted.

Dit fokus er det konkrete, at du må ikke slå. Hvis det er diskussionen, så er der ikke meget at snakke om. Min derimod er et fokus sat på det forudgående for en hændelse og de adfærdsforstærkninger som sket inden det konkrete sker. For mig er det derfor dommeren som er ringe og forholdene i Parken som der må være noget galt med.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Jeg mener som dig at forholdende er/var enormt ringe. Som der blev sagt i interviewet i middags. Så sad kontrollørerne jo og så bold og ikke på tilskuerne, som de jo er betalt for at sidde og holde øje med.

Ang. Rosenberg, som jo åbenbart har indrømmet, så mener jeg til fulde at han skal straffes på lige fod med Poulsen. Ikke nær så hårdt selvfølgeligt, men han skal have en disiplinærstraf for at bringe spillet i miskredit. Ligesom jeg syntes at Morten "dunken" Rasmussen skulle straffes for stuntet med Femi... Når det er så åbenlyst som det er i de 2 tilfælde så skal hammeren falde.

YahooSeeker [Bot]

Sir Lago Skrev:
> Jeg mener som dig at forholdende er/var enormt
> ringe. Som der blev sagt i interviewet i middags.
> Så sad kontrollørerne jo og så bold og ikke på
> tilskuerne, som de jo er betalt for at sidde og
> holde øje med.
>
> Ang. Rosenberg, som jo åbenbart har indrømmet, så
> mener jeg til fulde at han skal straffes på lige
> fod med Poulsen. Ikke nær så hårdt selvfølgeligt,
> men han skal have en disiplinærstraf for at bringe
> spillet i miskredit. Ligesom jeg syntes at Morten
> "dunken" Rasmussen skulle straffes for stuntet med
> Femi... Når det er så åbenlyst som det er i de 2
> tilfælde så skal hammeren falde.

Tja, det kan du mene, men så bliver Rosenberg sikkert den sidste, som offentligt er " dum " nok til at være ærlig, og fortælle den anden side af historien om, at Christian Poulsen ikke bare af " kedsomhed" giver folk en mavepumper mv. hvis han får lyst til det.

Derfor ser jeg det Rosenberg gør, som vigtigere end at straffen ham pga. han gjorde en " ulovlighed". Hvis han var uærlig nok, så holdt han sin mund, og lod Christian Poulsen og Danmarks Landshold fremstå som nogle bøller, som skal straffes hårdt af FIFA.

YahooSeeker [Bot]

Re: FUCK København kostede dyrt

Kasper_Nielsen Skrev:
> Brasil skrev:
> > Jaja,men det værste er vi ikke kommer til en
> > slutrunde...igenigen.INGEN klassehold kommer
> bagud
> > hjemme i løbet af en ½ time....INGEN!Det er
> lige
> > DER ulykkerne begynder.Jo,det er flot moral at
> > udligne,men altså....problemerne er
> selvskabte.At
> > Poulsen på det her niveau ter sig som en
> > seriespilleridiot og kæmpeidioten render ind på
> > banen,at der ikke er mere check på tingene er
> en
> > anden sørgelig historie.Men for helvede
> > da.....hvor er der lang tid til VM 2010.....
>
>
> Kommer et klassehold ikke bagefter efter ½ time?
> Hvad i alverden er det så Midtjylland har formået
> i over halvdelen af kampene i foråret?

Du har ret,men jeg rettede det til at være bagud hjemme 3-0 på ingen tid.DET gør klassehold bare ikke!

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Efter min mening syntes jeg nu ikke at det retfærdiggør handlingen at indrømme det!

YahooSeeker [Bot]

Sir Lago Skrev:
> Efter min mening syntes jeg nu ikke at det
> retfærdiggør handlingen at indrømme det!

Nej, du har fuldstændig ret, handlingen er forkert. Mit fokus er bare at motivere til, at få åbnet sløret for den slags af forskellige interesser,

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Det er da prisværdigt at han står frem bagefter, men mon ikke det er for at lette hans egen somvittighed, han gør det?

Jeg mener bare, at han gør hvad han kan, for at provokerer en reaktion frem fra Poulsen. Det er ikke fairplay og burde straffes! At Poulsen så et dum nok til at falde for det, er jo bare ærgeligt for os!

Pacman

Indlæg af Pacman »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Det er utilgiveligt, og kan på ingen måde
> forsvares, at han slår en mand ned inde i feltet,
> og på den måde koster os sejren mod Sverige. Tænk
> rationelt!
> Hvis ikke tilskueren løb ind, havde Sverige sgu
> scoret på det straffespark no matter what. Se
> tingene i et større perspektiv.

Har på ingen måde forsvaret handlingen. Men når blodet pumper, så er det ikke altid fornuften der styrer. Det er ingen undskyldning, men det er altså ikke unormalt at det sker. Han må tage sin straf.

Er du synsk? For det må du være. Straffe er altså ikke lig med mål altid. Det kunne være at Sørensen tog sparket og startede en kontra som vi ville score på. Men andre ord - vi ved det ikke med 100% sikkerhed. Men vi kender konsekvensen af klaphattens tur på banen. Så kære Kasper_Nielsen Tænk rationelt og se tingene i et større perspektiv. Medmindre du har en krystalkugle!

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Minder lige om at under VM hvor Zidan helt retfærdigt fik det røde kort, blev Materazzi også idømt nogle spilledages karantæne for at have kaldt hans mors stedsøsters grandonkel for en terrorist gede-knepper eller noget i den stil, så hvorfor skulle Rosenberg ikke også have en straf??

Besvar