Fedt show i parken..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: SMS i omløb i DK
Nu er der SMS'er i omløb i DK. Jeg citere lidt hvad der står i beskeden som nu er i omløb: "Efterlysning: Fedladen landsforrædder med utrolig dårlig øje til håndkoordination søges til efterprøvning af ny galje. Vær opmærksom på at personen er istand til at springe over 2 m højt hegn og løbe 40 m på mere end 60 guldøl. Personen er iført en rød trøje og skidne jogginbukser."
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad fanden laver medierne?
Ja gutten der løb på banen er en idiot.
Man når medierne viser hans ansigt, efter kendelsen er kommet, ja så er der noget galt.
Hvor stor er risikoen for at den knægt der løb på banen kommer ud for et "uheld" efter at medierne viser hans ansigt??
Det er tilladt at tænke!
Man når medierne viser hans ansigt, efter kendelsen er kommet, ja så er der noget galt.
Hvor stor er risikoen for at den knægt der løb på banen kommer ud for et "uheld" efter at medierne viser hans ansigt??
Det er tilladt at tænke!
-
Martin
Re: Manden skal udstilles!
topscore Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mr. Skinke Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg er kun syg fordi du har nogle fordomme
> overfor
> > mig fra andre debatter. Læg det til side og kom
> > videre.
>
>
> Han nævnte kun, at det var din holdning der var
> syg. Hvis du syntes, at han skal udstilles, og
> nogle syntes at den holdning er syg – hvordan kan
> det blive en fordom?
Jeg er sikker på, at den mand der lavede det får sin straf... Og den straf er vel næsten hårde end nogen anden, det var ufattelig dumt... Men vi kan alle begå fejl, og jeg synes faktisk det er noget syg tankegang, at man skal udstille ham endnu mere... Fakta er jo, at Dbu har brugt tiden på at jagte FCM*s akedemi istedet for at få sikret parken... Så jeg vælger at skyde skylden på dbu her, det er dem der skal stå for sikkerheden...
> Mr. Skinke Skrev:
> -----
> > Jeg er kun syg fordi du har nogle fordomme
> overfor
> > mig fra andre debatter. Læg det til side og kom
> > videre.
>
>
> Han nævnte kun, at det var din holdning der var
> syg. Hvis du syntes, at han skal udstilles, og
> nogle syntes at den holdning er syg – hvordan kan
> det blive en fordom?
Jeg er sikker på, at den mand der lavede det får sin straf... Og den straf er vel næsten hårde end nogen anden, det var ufattelig dumt... Men vi kan alle begå fejl, og jeg synes faktisk det er noget syg tankegang, at man skal udstille ham endnu mere... Fakta er jo, at Dbu har brugt tiden på at jagte FCM*s akedemi istedet for at få sikret parken... Så jeg vælger at skyde skylden på dbu her, det er dem der skal stå for sikkerheden...
-
Sir Lago
Re: Hvad fanden laver medierne?
Vi husker vel alle Beckham i England efter hans udvisning. Medierne gik amok. Og han fik skylden og var forhadt i lang tid efter. Det troede jeg egentligt ikke kunne ske her i DK, men jeg tror jeg tager fejl!
-
Lars
Re: SMS i omløb i DK
Nu må folk lige klappe hesten.
Jeg syntes den her historie er slem nok i forvejen, sådan en SMS kan gå hen og motivere bestemte typer til at gører den endnu værer.
Jeg syntes den her historie er slem nok i forvejen, sådan en SMS kan gå hen og motivere bestemte typer til at gører den endnu værer.
-
Lars
Det er jo ikke kun det, tanken har strejfet mig at mediernes klapjagt, kan gører at manden kommer til at føle sig presset op i et hjørne og måske ikke kan se nogen udvej.
Bare vi ikke skal have TV2 helikopteren til at forfølge ham når han engang bliver løsladt.
Bare vi ikke skal have TV2 helikopteren til at forfølge ham når han engang bliver løsladt.
-
Pacman
Lars Skrev:
> Det er jo ikke kun det, tanken har strejfet mig at
> mediernes klapjagt, kan gører at manden kommer til
> at føle sig presset op i et hjørne og måske ikke
> kan se nogen udvej.
> Bare vi ikke skal have TV2 helikopteren til at
> forfølge ham når han engang bliver løsladt.
http://politiken.dk/fodbold/article317252.ece
Citat:
Den danske fodboldfan, der sensationelt forårsagede, at landskampen mellem Danmark og Sverige blev afblæst, skal bøde for sin handling mener DBU´s generalsektrær. DBU vil gøre ham personlig ansvarlig for bøder og manglende indtægter.
Puha. F.eks. 30.000 billetter a' 300 Kr = 9.000.000. Puha det er immervæk en del overarbejde.
> Det er jo ikke kun det, tanken har strejfet mig at
> mediernes klapjagt, kan gører at manden kommer til
> at føle sig presset op i et hjørne og måske ikke
> kan se nogen udvej.
> Bare vi ikke skal have TV2 helikopteren til at
> forfølge ham når han engang bliver løsladt.
http://politiken.dk/fodbold/article317252.ece
Citat:
Den danske fodboldfan, der sensationelt forårsagede, at landskampen mellem Danmark og Sverige blev afblæst, skal bøde for sin handling mener DBU´s generalsektrær. DBU vil gøre ham personlig ansvarlig for bøder og manglende indtægter.
Puha. F.eks. 30.000 billetter a' 300 Kr = 9.000.000. Puha det er immervæk en del overarbejde.
-
Nicolai Kammersgaard
Hekler Skrev:
> Ja gutten der løb på banen er en idiot.
> Man når medierne viser hans ansigt, efter
> kendelsen er kommet, ja så er der noget galt.
> Hvor stor er risikoen for at den knægt der løb på
> banen kommer ud for et "uheld" efter at medierne
> viser hans ansigt??
>
> Det er tilladt at tænke!
Hvad snakker du om? Det er sku da journalisternes job at bringe nyhederne som de er og det kan sku da ikke være deres problem, hvis andre finder på at banke manden. De viser jo også billede og bringer hele navnet af f.eks. pædofile og voldsforbrydere. Hvis han ikke ville være upopulær i Danmark så skulle han nok have tænkt sig om inden han løb ind, men jeg håber da selvfølgelig at han kan "nøjes" med at komme gennem mediemøllen i et par dage.
Nicolai Kammersgaard
Journalistspire
> Ja gutten der løb på banen er en idiot.
> Man når medierne viser hans ansigt, efter
> kendelsen er kommet, ja så er der noget galt.
> Hvor stor er risikoen for at den knægt der løb på
> banen kommer ud for et "uheld" efter at medierne
> viser hans ansigt??
>
> Det er tilladt at tænke!
Hvad snakker du om? Det er sku da journalisternes job at bringe nyhederne som de er og det kan sku da ikke være deres problem, hvis andre finder på at banke manden. De viser jo også billede og bringer hele navnet af f.eks. pædofile og voldsforbrydere. Hvis han ikke ville være upopulær i Danmark så skulle han nok have tænkt sig om inden han løb ind, men jeg håber da selvfølgelig at han kan "nøjes" med at komme gennem mediemøllen i et par dage.
Nicolai Kammersgaard
Journalistspire
-
Martin
Pacman Skrev:
> Lars Skrev:
> -----
> > Det er jo ikke kun det, tanken har strejfet mig
> at
> > mediernes klapjagt, kan gører at manden kommer
> til
> > at føle sig presset op i et hjørne og måske
> ikke
> > kan se nogen udvej.
> > Bare vi ikke skal have TV2 helikopteren til at
> > forfølge ham når han engang bliver løsladt.
>
>
> http://politiken.dk/fodbold/article317252.ece
>
> Citat:
> Den danske fodboldfan, der sensationelt
> forårsagede, at landskampen mellem Danmark og
> Sverige blev afblæst, skal bøde for sin handling
> mener DBU´s generalsektrær. DBU vil gøre ham
> personlig ansvarlig for bøder og manglende
> indtægter.
>
> Puha. F.eks. 30.000 billetter a' 300 Kr =
> 9.000.000. Puha det er immervæk en del
> overarbejde.
Og jeg tror faktisk de har en forholdsvis god sag... så det bliver ikke sjovt at være ham... sådan som jeg kan fortolke juraen, så er han jo uden for nogen forsikringsdækning, og i og med der udfra juraen er mulighed for at gøre folk erstattelige, så tror jeg faktisk det kan blive en dyr omgang...
> Lars Skrev:
> -----
> > Det er jo ikke kun det, tanken har strejfet mig
> at
> > mediernes klapjagt, kan gører at manden kommer
> til
> > at føle sig presset op i et hjørne og måske
> ikke
> > kan se nogen udvej.
> > Bare vi ikke skal have TV2 helikopteren til at
> > forfølge ham når han engang bliver løsladt.
>
>
> http://politiken.dk/fodbold/article317252.ece
>
> Citat:
> Den danske fodboldfan, der sensationelt
> forårsagede, at landskampen mellem Danmark og
> Sverige blev afblæst, skal bøde for sin handling
> mener DBU´s generalsektrær. DBU vil gøre ham
> personlig ansvarlig for bøder og manglende
> indtægter.
>
> Puha. F.eks. 30.000 billetter a' 300 Kr =
> 9.000.000. Puha det er immervæk en del
> overarbejde.
Og jeg tror faktisk de har en forholdsvis god sag... så det bliver ikke sjovt at være ham... sådan som jeg kan fortolke juraen, så er han jo uden for nogen forsikringsdækning, og i og med der udfra juraen er mulighed for at gøre folk erstattelige, så tror jeg faktisk det kan blive en dyr omgang...
-
YahooSeeker [Bot]
Lad nu bare manden lide lidt et års tid eller to. Kunne være dejligt hvis det kunne være med til at stoppe alle de idoter der kal på banen i sas ligaen. De slørede jo heller ikke rudy frederiksen ansigt. Man må tage ansvar for sine handlinger, stiv eller ædru. FInt med mig hvis han for en gigantbøde og ikke tør at komme hjem til DK de næste par uger.
Men syntes nu at Christian Poulsen er den største vinder i det her spil, han slipper for at det bliver ham på forsiderne i morgen.
Men syntes nu at Christian Poulsen er den største vinder i det her spil, han slipper for at det bliver ham på forsiderne i morgen.
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler. Det er jo en voldsmand vi har med at gøre? Ligesom alle andre voldsmænd, er det helt fortjent med en tur igennem mediemøllen.
-
Martin
Mr. Skinke Skrev:
> Hekler. Det er jo en voldsmand vi har med at gøre?
> Ligesom alle andre voldsmænd, er det helt fortjent
> med en tur igennem mediemøllen.
Ja, det er en voldsmand, men hvorfor skal han igennem mediemøllen ? Han har dummet sig, og må tage sin straf ud fra dansk ret... Men den holdning der kommer fra dig, så er jeg alvorlig bange for, at den knægt på 29 som dummede sig kunne finde på at benytte galgen indenfor overskuelig tid, hvis der fra mediernes side ville blive fokuseret alt for meget på hændelsen...
> Hekler. Det er jo en voldsmand vi har med at gøre?
> Ligesom alle andre voldsmænd, er det helt fortjent
> med en tur igennem mediemøllen.
Ja, det er en voldsmand, men hvorfor skal han igennem mediemøllen ? Han har dummet sig, og må tage sin straf ud fra dansk ret... Men den holdning der kommer fra dig, så er jeg alvorlig bange for, at den knægt på 29 som dummede sig kunne finde på at benytte galgen indenfor overskuelig tid, hvis der fra mediernes side ville blive fokuseret alt for meget på hændelsen...
-
Nicolai Kammersgaard
Martin Skrev:
> Mr. Skinke Skrev:
> -----
> > Hekler. Det er jo en voldsmand vi har med at
> gøre?
> > Ligesom alle andre voldsmænd, er det helt
> fortjent
> > med en tur igennem mediemøllen.
>
> Ja, det er en voldsmand, men hvorfor skal han
> igennem mediemøllen ? Han har dummet sig, og må
> tage sin straf ud fra dansk ret... Men den
> holdning der kommer fra dig, så er jeg alvorlig
> bange for, at den knægt på 29 som dummede sig
> kunne finde på at benytte galgen indenfor
> overskuelig tid, hvis der fra mediernes side ville
> blive fokuseret alt for meget på hændelsen...
Overdrivelse fremmer forståelse
Jeg vil vædde en øl på, at sagen her er glemt om en uge og at der ikke vil ske manden noget. Måske vil han få lykønskningstelegrammer fra nogle svenskere
Nicolai Kammersgaard
En realistisk optimist
> Mr. Skinke Skrev:
> -----
> > Hekler. Det er jo en voldsmand vi har med at
> gøre?
> > Ligesom alle andre voldsmænd, er det helt
> fortjent
> > med en tur igennem mediemøllen.
>
> Ja, det er en voldsmand, men hvorfor skal han
> igennem mediemøllen ? Han har dummet sig, og må
> tage sin straf ud fra dansk ret... Men den
> holdning der kommer fra dig, så er jeg alvorlig
> bange for, at den knægt på 29 som dummede sig
> kunne finde på at benytte galgen indenfor
> overskuelig tid, hvis der fra mediernes side ville
> blive fokuseret alt for meget på hændelsen...
Overdrivelse fremmer forståelse
Jeg vil vædde en øl på, at sagen her er glemt om en uge og at der ikke vil ske manden noget. Måske vil han få lykønskningstelegrammer fra nogle svenskere
Nicolai Kammersgaard
En realistisk optimist
-
Kasper_Nielsen
Ja det væddemål er jeg da klar til at indgå... Det er ikke noget folk glemmer. Især ikke, hvis vi glipper kval.
I alt tumulten vil jeg dog lige indskyde, at jeg synes folk glemmer det allervigtigste i denne sag.
Det er IKKE tilskueren der koster os point. Svenskerne havde fået straffespark uanset hvad, og jeg giver dem minimum 80% chance for at score. Mens vi alle har så travlt med at skyde mindre pæne superlativer efter tilskueren, synes jeg at Christian Poulsen sniger sig uden om mediernes rampelys.
Det er i virkeligheden Christian Poulsen, som koster os pointene idag.!!!
I alt tumulten vil jeg dog lige indskyde, at jeg synes folk glemmer det allervigtigste i denne sag.
Det er IKKE tilskueren der koster os point. Svenskerne havde fået straffespark uanset hvad, og jeg giver dem minimum 80% chance for at score. Mens vi alle har så travlt med at skyde mindre pæne superlativer efter tilskueren, synes jeg at Christian Poulsen sniger sig uden om mediernes rampelys.
Det er i virkeligheden Christian Poulsen, som koster os pointene idag.!!!