Fedt show i parken..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Hoffmann

Fedt show i parken..

Indlæg af Hoffmann »

looool

Og hvad har den landhårede lama gang i??
Senest rettet af Hoffmann 1. jul 2007, 16:58, rettet i alt 1 gang.

LarsK

Re: Fedt show i parken..

Indlæg af LarsK »

Hvis den fede dansker der løb på banen er skyld i at vi dømmes som taberr vil jeg foreslå at han flytter til et land uden udleveringsaftale med Danmark!!!!!

Jeg ved ikke om jeg hader ham eller Christian Poulsen mest.

Aaarggghhhh!!!!!!!!

/Lars

Arff

Re: Fedt show i parken - farvel EM

Indlæg af Arff »

Hold kæft hvor er det hjernedødt af den fede hippie man - og ham det fede svin der løber på banen, hvad fanden sker der lige der ???
- Der er kun ét ord for det : IDIOTISK !!!!!!

Jeg er sgu bange for at det var EM der røg der.

Kasper_Nielsen

Re: Fedt show i parken - farvel EM

Indlæg af Kasper_Nielsen »

KATASTROFALT!!

Christian Poulsen og den monsterflæske hjernedøde freak som løb på banen skal eddermandme bede til gud om, at jeg ikke støder ind i dem!!!!

Er sq bange for at EM er langt væk for Danmarks vedkommende.
Bare den/de forestående straf/straffe vi kan se frem til er skræmmende.

Fratrukket point?
Fremtidige kampe på neutral grund (der var 3-4 spillere, som formåede at løbe på banen"
mm.

Hvor er det ærgeligt.

YahooSeeker [Bot]

Re: Fedt show i parken..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

LarsK Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis den fede dansker der løb på banen er skyld i
> at vi dømmes som taberr vil jeg foreslå at han
> flytter til et land uden udleveringsaftale med
> Danmark!!!!!
>
> Jeg ved ikke om jeg hader ham eller Christian
> Poulsen mest.
>
>
> Aaarggghhhh!!!!!!!!
>
>
> /Lars

Haha det danske landshold består af Daniel Agger. Fuckerne starter med at ødelægge den anden kamp i træk. Christian Poulsen er jo hjernedød. At en stiv tilskuer for lov til at løbe på banen er utilgiveligt. Men Christian Poulsen er sq da hjernedød. Han løber rundt som en kyllig uden hovede i 90 min og så slutter han lige af med den der. Er det ikke bare på tide at vi for spillet et nyt hold sammen?

Lars

Skandale i Parken

Indlæg af Lars »

En utrolig kamp. Et flot comeback på baggrund af en forfærdelig første halveg indtil det danske mål.
Skandaløst af Christian Poulsen, tilskueren der stormede ind på banen og slog dommeren, sikkerheds niveau i Parken og UEFA kan tilføjes listen hvis det her skal ende i en skrivebords afgørelse (DK taberdømt 0-3).

Persian_Wolf

Re: Skandale i Parken..

Indlæg af Persian_Wolf »

Pinligt

Ravnen

Re: Skandale i Parken

Indlæg af Ravnen »

Synes det er så langt ude af proportioner at en mand skal ødelægge alt for en hel nation. Dommeren burde have haft nosser nok til at have forsat, han bliver da kun lige berørt af idioten?

Ellers korrekt rødt kort, sindsygt af Poulsen..

Grrr noget lort

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Vi har formenligt tabt kampen alligevel. Der blev jo dømt straffespark til Sverige - Men det ændrer sq ikke min attitude til Hippien og den forflæskede freak.

Lars

Indlæg af Lars »

http://www.uefa.com/newsfiles/19066.pdf

Hvis man læser UEFAs reglsæt, kan der være det lille smuthul at dommeren ikke tog sin beslutning på banen, hvis det havde været tilfældet ville det kun være muligt at omgører en beslutning i såfald en klar fejl var begået af dommeren.

Fuldstændig utroligt hvis en enkel tilskuer skal koste så meget. Det åbner da ihverfald op for et hav af mærkelige episoder.

Hvis tilskueren havde haft en svensk trøje på og gjort det der i Parken, var Danmark så også blevet taberdømt?

Ballademagere kan tage turen til en udenlandsk landskamp i føre sig et af det landshold som deres nation er i pulje meds trøje og angribe dommeren, skal det så også give det samme resultat?

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Ansvaret er jo Danmarks, da det er Parkens sikkerhed der fucker op. Så det ville ha været det samme.
Medmindre der er tale om et helt publikum som kaster romerlys eller andet

Hausser

Indlæg af Hausser »

For helvede i satan!!!!!!!!!!!!!!!!!

men det jeg ikke forstår er hvorfor fanden dommeren kan dømme straffe??? Hvordan kan noget som er fuldstændig uden for spilsituationen give straffe, det fatter jeg ikke? Vil vel svare til, at Dk var i angreb, Thomas Sørensen knalder Elmander ned og dommeren dømmer straffe, det fatter jeg simpelthen ikke??

Røv og patter, farvel hjemmekampe og farvel slutrunde, i sandhed en sørgelig dag for Danmark,

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det falder vel tilbage på FCK, det er vel deres kontrollørkorps?

Men helt ærligt, skal de stå skulder ved skulder hele banen rundt? Vi så jo også en der rendte på banen i Herning, det er umuligt at fange dem alle.

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det falder vel tilbage på FCK, det er vel deres
> kontrollørkorps?
>
> Men helt ærligt, skal de stå skulder ved skulder
> hele banen rundt? Vi så jo også en der rendte på
> banen i Herning, det er umuligt at fange dem alle.

Det skal simpelthen ikke ske. DBU har masser af personale til rådighed til at sørge for sikkerheden.

Jan

Indlæg af Jan »

Tænkte det samme Lars.

Forestil vi fører enhjemmekamp 2-1 mod et andet sas-ligahold, og en af deres fans tager et fcm trøje på og løber ind og slår dommeren, så dømmes vi vel som tabere af kampen 3-0.

Er det sådanne regler man kører med, så fryter jeg hvad fans vil gøre for deres holds skyld.

Besvar