Som evaluering af sæsonen er det jo sjovt at se, hvad der blev sagt inden den gik igang: http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=58258
Kent
Evaluering af sæsonen
-
foboldfreaken1001
Re: Evaluering af sæsonen
MortenTp Skrev:
-------------------------------------------------------
> Dejligt at se, at Morten Bruun tog så meget fejl !
>
han havde dog delvist ret i en ting:
Målmandsposten...
Det er ikke for at starte den helt store ragnarok, men efter min mening har det ikke været optimalt...
-------------------------------------------------------
> Dejligt at se, at Morten Bruun tog så meget fejl !
>
han havde dog delvist ret i en ting:
Målmandsposten...
Det er ikke for at starte den helt store ragnarok, men efter min mening har det ikke været optimalt...
-
Hausser
Re: Evaluering af sæsonen
Hvis man ser på mine evaluering af samtlige spillere så ligger karaktersnittet faktisk på præcist 9. Den primære Start-11er i efteråret og foråret ligger en smule højere, men er svært at gøre præcist op med den store udskiftning der har været på holdet.
Syntes ikke det er urimeligt at spillerne i snit ligger på 9 for det bedste sæson i historien, men man kan selvfølgelig altid diskutere de enkelte spillere, mener dog specielt de høje karakterer er velfortjente..
Syntes ikke det er urimeligt at spillerne i snit ligger på 9 for det bedste sæson i historien, men man kan selvfølgelig altid diskutere de enkelte spillere, mener dog specielt de høje karakterer er velfortjente..