'The new firm' - Hvad håber vi på?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Eistorp - BW#1830

'The new firm' - Hvad håber vi på?

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Så er det idag nyklassikeren FC København - Brøndby skal spilles.

Udfra et FCM synspunkt, hvad håber i så på kampen bliver? Jeg håber selv på en sejr til FCK, så Brøndby kan blive hentet. Men på den anden side vil vores 2. plads så være sat over styr.
Senest rettet af Eistorp - BW#1830 10. apr 2005, 14:45, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: 'The new firm' - Hvad håber vi på?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

En nullert...

Mathias Flodgaard

Indlæg af Mathias Flodgaard »

Jeg vil også håbe lidt på en sejr til FCK i eftermiddag, men lad os nu se. En uafgjort vil heller ikke være nogen katastrofe.
Hvis Brøndby derimod vinder tror jeg vi får svært ved at nå guldet, både pga. det 10-points store forspring de så har, men også fordi at de garanteret får masser af selvtillid efter en sådan sejr og derfor næppe sætter ret mange point til i det sidste af turneringen..

Lad os alle krydse fingre for en FCK-sejr!!

Mit tip : 2-1 til FCK (Målscorere: Michael Silberbauer, Alvaro Santos og Morten Wieghorst)

YahooSeeker [Bot]

Efter vores nul - nul kamp i går..

Håber jeg allermest på en 0-0 kamp mellem de to, da vi så ikke har fået ændringer i stillingen..

Det vil så stadig give os mulighed for at tro på mesterskabet.
Hvorimod hvis enten Brøndby eller FCK vinder, så lægger Brøndby yderligere afstand eller FCK overhaler os i tabellen.

Lige meget hvad der sker, så kan vi på en måde også være positive over resultatet lige meget hvad da et nogle vil tabe point.

Vi vil ved en uafgjordt har et uændret resultat. Og hvor vi ved en sejr til Brøndby har lagt lidt afstand til FCK, og vi ved en sejr til FCK har hentet 1 point ind på Brøndby..

Jaa, det lægger vel alt sammen op til at vi selv skal vinde vores kampe.
Så en uafgjordt her fra min side vil være helt fint.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Jeg håber helt sikkert på, at Brøndby banker FCK, så vi kan beholde 2. pladsen. Efter vores spil i går, skal vi være lykkelige for 2. pladsen. 1. pladsen er helt urealistisk syntes jeg. Brøndby henter vi alligevel aldrig. FCK skal i hvert fald ikke være mestre. Det gider jeg ikke at se på.

Håber selvfølgelig på 1. pladsen men realistisk set er det kun 2. pladsen, der er indenfor rækkevide :-)

YahooSeeker [Bot]

Planen er klar

Så længe Brøndby kan blive ved med at tage point fra vores direkte konkurenter, så er det godt. FCM har indtil nu i år ikke vist oget der indikere at vi kan klare ærterne selv, og al den hjælp vi kan få skal være velkommen.

En pokalfinale mod et Brøndbyhold der er klar favorit til mesterskabet, skal sikre en Uefaplads til FCM uanset resultatet af en pokalfinale.

Jeg ser naturligvis også helst FCM tage pokalen, men jeg går altså efter de bedste odds her.

FCM SKAL i Uefa!
Længere er den ikke. Jeg gider ikke sidde hjemme og se på andre hold spille en sæson mere.

Fuck FCK, Hvis BIF kan vinde de næste to kampe mod dem, så er vores chancer betragteligt forbedret for en succes sæson.

Alle andre betragtniger end dem der giver FCM succes, er simpelthen for tynde.

YahooSeeker [Bot]

Helt enig, lige pånær at jeg gerne bytter FCK med BIF mht. hvem der skal blive mestre, hvis det skal være sådan at vi skal være nummer 2 med dem på hver side. Jeg tror ikke vi når BIF, og derfor skal de vinde i dag, så har vi til trods for den sløje kamp i går faktisk udbygget "føringen" på 2. pladsen.

Besvar