FCM - AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Glen

Re: FCM - AaB - nye trøjer præsenteret

Indlæg af Glen »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Designet er anderledes. That's all. Selvfølgelig
> kan jeg ikke deeplinke til billederne (typisk !),
> men på
> http://www.fotovagn.dk/2007/fcm/fcmaab24052007/gal
> 1/ er der nederst et billede af Thyge, hvor han
> holder trøjen op, hvoraf det tydeligt fremgår at
> designet er anderledes end designet på Stuttgarts
> trøjer.
>
> http://www.vfb-sport-shop.de/websale6_shop-vfb-stu
> ttgart/produkte/medien/bilder/gross/2356_sz.jpg
> Her kan du også tydeligt se, at designet langt fra
> er magen til de nye Midtjylland-trøjer, men det er
> nu en gang en mindre væsentlig detalje :)
>
> Peter Ross

På fotovagn kan du faktisk netop se at det er "samme" trøje hvis du ligger mærke til den hvide runding som går ned i deres røde bramme, så er det samme runding som isted er rød på FCM nye trøje. se f.eks billed 51 af 108 med Dennis Sørensen

Se VFB´s nye trøje her: http://www.fanandmore.info/oxid.php/sid ... 2008-EnBW/

Pacman

Re: FCM - AaB

Indlæg af Pacman »

Er det bare mig der ikke kan komme ind på Aab's side? I såfald er den lukket fordi at de er gået amok derinde?

Anni

Indlæg af Anni »

Pacman Skrev:
> Er det bare mig der ikke kan komme ind på Aab's
> side? I såfald er den lukket fordi at de er gået
> amok derinde?

Jeg har ikke problemer med at komme derind.

/Ulvemor

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

JSJ_ Skrev:
> Jeg ved ikke hvad jeg
> forventede, da jeg skrev herinde, men jeg må sige,
> at det bestemt ikke er alle der er lige vendlige
> mod udebanedebattøre.
>
> Jeg siger at vi er, du/i siger vi ikke er.. Det er
> der ikke nogen debat i, så hvorfor fortsætte
> den..?

Ja for satan... Her har vi et glimrende eksempel på jeres venlighed overfor fremmede debattører: http://www.debatside.dk/forum/viewtopic.php?t=6686

Var det ikke noget med at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus?

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Jesper BW1100 Skrev:
>
> Ja for satan... Her har vi et glimrende eksempel
> på jeres venlighed overfor fremmede debattører:
> http://www.debatside.dk/forum/viewtopic.php?t=6686
>
>
> Var det ikke noget med at man ikke skal kaste med
> sten når man selv bor i et glashus?

Specielt indlæg nr. 4 hvor JSJ selv giver udtryk for et dybt dybt had til FCM - så er det da imponerende hvis han kan komme herind og debattere sagligt - det må man sgu give knægten ;)

hitman202

Re: Vores nye trøje!!!

Indlæg af hitman202 »

Jeg fik at vide i en sportsforretning at den nye trøje først kommer i handelen i slutningen af Juli, så man må vist væbnes med tålmodighed.
Underligt egentligt at vi spillede i den gamle trøje i Esbjerg idag

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

En kæmpe kompliment til FCM at de kan gå SÅ meget op i os, det er bare tegn på at vi er en magtfaktor :-D

Ganske underholdende læsning, næsten på VFF-niveau ;-)

Thomas Lund

Snobberne fra AaB

Indlæg af Thomas Lund »

Hvor er det nemt at sidde deroppe i nordjylland og kalde os for plasticfans af en plasticklub, når man har et opland på ½ million og ingen seriøse konkurrenter i en radius af 100 km. Alligevel formår AaB ikke at udnytte potentialet til fulde, men når man ikke har nogle reelle konkurrenter, så falder man nok lidt af på den.

Vi skal aldrig forsøge at forsvare os på det niveau over for alle de tåber fra andre klubber der ikke kender til vores klub og bare vil svine den til.

300 frivillige! Så mange har FCM til at hjælpe sig og det siger meget om klubbens sjæl og alle dem der bakker op. Det gør tilskuertallet også, selvom der deles mange fribilletter ud (som alle de andre klubber gør.)

Der er jo ingen af de andre fanklubber der kan prale af en historie på over 20 år, så igen er det den med at kaste med sten når man selv bor i glashus. Personligt kan jeg ikke lide den amerikanske boksepromoter der skriger når vi scorer og jeg syntes at tilhængerne burde være en smule mere kritiske over for hvad JØ går og laver (en næse fra bestyrelsen er sgu alvorligt), men der vil jeg så tilføje at dem jeg taler med på stadion og på busture ikke altid er repræsenteret holdningsmæssigt på Ulvegraven.

(som der helt rigtigt påpeges, så viser JSJ sig at være en bagstræber, der ikke har et gram af saglighed i kroppen, men det er da rart at han er så tåbelig at bekende kulør under samme nick på hjemmebane (hej klovn!))

Jeg har det rigtigt fint med at "alle hader os". Det viser at vi gør det rigtige og det styrker sammenholdet.

Lund

YahooSeeker [Bot]

Re: Aftenens Tifo?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvis den trøje var hjemmelavet - så godt arbejde fra en Tifo Kaos dreng..

Men jeg kunne nu godt tænke mig at vide, om de to budskabsbannere ikke godt nok var købt og betalt? De så ikke speccielt hjemmelavede ud.

Må jeg i øvrigt henvise Tifo drengene i Herning, til vores hjemmeside, hvor især Brøndby kampen viser, hvordan en rigtig hjemmelavet Tifo skal se ud - 100% hjemmelavet endda..

http://www.tifokaos.dk/galleri/index.ph ... 2014-04-07

/Jesper

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kan sagtens følge dig - Men den del af debatten jeg deltager i, er den debat om jeres klub - Plastic eller ikke plastic. Den er selvfølgelig ikke sjov at se for jer - fair nok.

Der hvor jeg syntes at forskellen er, på den debat jeg deltager i, i den tråd og så det jeg selv bliver "udsat for" hulk hulk.. ;-) er, at det lige pludselig er mig der bliver latterliggjort som person for at komme med min holdning.

Du kan med sikkerhed finde nøjagtig det samme på debatside.dk, men jeg hverken kan eller vil tage ansvar for dette. Jeg folholder mig kun til de personer som kommentere på mig og ikke alle andre..

/Jesper

Troldepus

Re: Snobberne fra AaB

Indlæg af Troldepus »

> Personligt kan jeg ikke lide den
> amerikanske boksepromoter der skriger når vi
> scorer

det er godt nok mean-gene okerlund. tidl. wrestling kommentater. men ok.
(er dog ikke 100% sikker)

schou

Indlæg af schou »

Fejl. Det er Michael Buffer, som er en verdenskendt ringannonsør.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tråden er faktisk rigtig sjov at se, der er jo ikke så meget som et seriøst komma nogen steder. I mener at have set lyset, og alligevel aner I ikke hvad I taler om. I forestiller jer noget I gerne vil se, og proklamerer at det er sandheden.

Synes det er en skam I udstiller jer sådan, har ellers altid godt kunne lide Aab og jeres fans. Kan huske dengang vi var sammen om at forære Jens Jessen en trøje bestående af en halv FCM og halv Aab spillertrøje. http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri03.jpg

Det var tider da fans kunne buldre løs op til kampene, men efterfølgende respektere hinanden og være fælles om at være fodbold entusiaster.

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

nåe. det kan så godt være. men det lyder lidt som ham.

BW#2264

Den pågældende AaB-tifo

Indlæg af BW#2264 »

JSJ_ Skrev:
> Hvis den trøje var hjemmelavet - så godt arbejde
> fra en Tifo Kaos dreng..
>
> Men jeg kunne nu godt tænke mig at vide, om de to
> budskabsbannere ikke godt nok var købt og betalt?
> De så ikke speccielt hjemmelavede ud.
>
> Må jeg i øvrigt henvise Tifo drengene i Herning,
> til vores hjemmeside, hvor især Brøndby kampen
> viser, hvordan en rigtig hjemmelavet Tifo skal se
> ud - 100% hjemmelavet endda..
>
> http://www.tifokaos.dk/galleri/index.php?spgmGal=2
> 006%20-%202007/AaB%20-%20BIF%2014-04-07
>
> /Jesper

Når i nu er så skide dygtige i AaB (Som Ravnen skriver grænser selvforherligelsen sgu efterhånden til VFF-niveau) kan du så ikke fortlælle mig hvorfor i laver stort set samme tifo to gange - begge gange åbenbart mod BIF??? Jeg erindrer i hvert fald en bannertifo mod BIF med påskriften "AaB - siden gravhøjenes tid" hvilket til forveksling minder om den du linker til her

I øvrigt gav den nævnte tifo vist nok PÆNT meget bagslag, right?? ;)

Besvar