"Jeg elsker Viborg"

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: How are you? OT

Indlæg af Peter Ross »

Lur mig om ikke "det afblegede Viborgsvin" er Jesper Christiansen...

Peter Ross

Thomas Lund

Re: Historietime

Indlæg af Thomas Lund »

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,518 ... #msg-51971

Men bortset fra det, handler "hadet" (som måske er et for stærkt ord, lad os bare kalde det antipati) mod VFF jo primært om deres tilhængere.

En af årsagerne til at det hele er eskaleret er selvfølgelig JØs udmelding om at der kun er plads til et hold i regionen samt andre knap så "jyske" udmeldinger (hej jantelov).

Sjovt nok er Hekler også indblandet i historien (er i overrasket? ;o)).

Hekler havde på et tidspunkt en ide om at det var god lir at gå ind på modstanderens debatforum før en kamp og håne dem, for som han sagde, så kunne enhver jo gøre det efter kampen, imens han turde gøre det før kampen. Især VFFs fans tog denne hån meget nær, især fordi det lige var omkring det tidspunkt hvor JØ havde nogle af hans famøse udtalelser.

Samtidig havde nogle få VFF fans (teenagere, deraf deres rygte som konstant værende teenagere. Mon ikke nogle af dem er over 20 nu?) kastet deres kærlighed på den italienske fankultur (derad deres unaturlig store trang til altid at fyre romerlys af (rommerlys)). Pludselig blev Viborg udnævnt til den store domkirkeby og "den gamle hovedstad" og disse teenagere var lige pludselig de her vilde fanatikere som "gik foran" i den danske fankultur, hvilket de aldrig forspildte chancen for at fortælle til alt og alle (siger man en løgn mange gange begynder folk at tro at det er sandheden). To-pindsflag blev produceret (som nogle af de første i DK vil de nok selv sige) og de blev slæbt med over alt (deraf rygtet om at de altid har den samme 2-pindsflag TIFO). Nogle italienske sange blev gaflet på nettet og man var nu i Viborg innovativ fordi man stjal sange fra andre lande i stedet for bare at kopiere BIFs sange. Fanatikos og senere Shamrock Ultras blev en realitet.

Ovennævnte har naturligvis givet det førnævnte antipati fra undertegnede og jeg har også selv benyttet chancen for at sende slet skjulte svinere til VFFs fans under de interviews jeg havde med lokale medier (og landsdækkende som EB og BT.) i mine år som formand. Blandt andet benyttede jeg mig på et tidspunkt af chancen for at smide et indlæg på deres debatforum om at "Viborg aldrig har været en hovedstad", med kildehenvisninger mv. Debatten skabte naturligvis endnu mere røre i andedammen og jeg blev udelukket fra deres debatforum af deres daværende formand. Formentlig fordi at det var for svært for dem at håndtere sandheden.

Senere har der været de forskellige hændelser hvor VFFs tilhængere (eller bare folk fra Viborg der ikke har for meget hjerne) har truet folk med FCMs farver på, på gaden. Søren Ross var på Ikast Stadion ude for det samme da han blev passet op af en 10 stykker bagved tribunen fordi han havde svinet dem til på Ulvegraven. Han havde været ret personlig og havde vist ramt plet.

Hvis der er andre der kan uddybe eller komme med andre ting om VFF/FCM skal i være velkomne til at spæde til. Alle beretninger fra VFF tilhængere bør i denne sammenhæng naturligvis opfattes som enten stærkt fordrejede eller direkte løgnagtig propaganda, som er gennemgående for alt der kommer fra deres side.

Lund

Søren Povlsen

Re: "Jeg elsker Viborg"

Indlæg af Søren Povlsen »

jeg hader ikke VFF.... JEG HADER kun BIF og agf

Ravnen

Re: How are you?

Indlæg af Ravnen »

Absolut, han grinede da med et glimt i øjet, forstod først ikke helt hvad journalisten mente, men da han så pointen sagde han de "famøse" ord.

Well, jeg elskede også Viborg i det øjeblik :-D

BLange

Indlæg af BLange »

Jeg kan godt huske det med Ross og folkene fra Viborg.
Overvågningskameraerne på Ikast Stadion og Hallen fangede det hele på bånd....

Det ligger her:
http://www.clipaday.com/videos/ultimate-street-fighter

Ross klarede sig da ganske fint!! ;-)

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

BLange Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan godt huske det med Ross og folkene fra
> Viborg.
> Overvågningskameraerne på Ikast Stadion og Hallen
> fangede det hele på bånd....
>
> Det ligger her:
> http://www.clipaday.com/videos/ultimate-street-fig
> hter
>
> Ross klarede sig da ganske fint!! ;-)

er det ikke det forkerte link???

BLange

Indlæg af BLange »

Er rettet nu....

foboldfreaken1001

er det bare mig eller kan jeg ikke se Ross eller VFF fans på det klip???

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

He He... hovedstad mig et vist sted.....

Viborg har været tingsted for Jylland i den tidlige middelalder. Det gør ikke Viborg til en hovedstad;) Bare et tingsted. Ligesom Lund også har været tingsted osv osv osv.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

nope, me neither. Men tror det er en joke.....

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

foboldfreaken1001 Skrev:
> er det bare mig eller kan jeg ikke se Ross eller
> VFF fans på det klip???

Ahahahahahahahaha !!!!

"Overvågningskameraerne på Ikast Stadion og Hallen fangede det hele på bånd..."

Fortæl mig lige, hvor alle overvågningskameraerne er på Ikast Stadion ? Det er det man kalder spas, sjov, humor, you name it.

Peter Ross

MaistISV

Indlæg af MaistISV »

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

FEEEEEEEEEEEEEEEEED humor......

foboldfreaken1001

MaistISV Skrev:
> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
>
> FEEEEEEEEEEEEEEEEED humor......

ja det er lige til at dø af grin over.....

(Ironi kan være anvendt i dette indlæg)

MaistISV

Indlæg af MaistISV »

Altså fordi du lidt længere oppe viser tegn på tungsind, så kan der jo godt være andre der fanger joken og synes det er sjovt ik!?

foboldfreaken1001

MaistISV Skrev:
> Altså fordi du lidt længere oppe viser tegn på
> tungsind, så kan der jo godt være andre der fanger
> joken og synes det er sjovt ik!?

jojo selvf, men man skal jo passe på hvad man siger for det kan jo godt ske at der nogle anden generationsinvandrerere der bliver fornærmet over det..

Besvar