"Jeg elsker Viborg"
-
Elmer Kanando
"Jeg elsker Viborg"
...citat Kristian Bak i Onside i går.
Jeg ved godt at man er glad for at vinde sølvmedaljer, men er det ikke liige lidt i overkanten at proklamere sin kærlighed til Grøn Tosseforening?
---------------------------------
Jeg ved godt at man er glad for at vinde sølvmedaljer, men er det ikke liige lidt i overkanten at proklamere sin kærlighed til Grøn Tosseforening?
---------------------------------
Senest rettet af Elmer Kanando 28. maj 2007, 15:39, rettet i alt 1 gang.
-
Sir Lago
Re: "Jeg elsker Viborg"
Så hørte du vist ikke hele interwievet... Han siger jo bagefter at det ikke er hver dag man kan sige man gør det!
-
aoa-fcm
Det var jo også på grund af at VFF vandt over OB!
Så tak for hjælpen VFF
Synd at I ikke rykkede ned ;(
Så tak for hjælpen VFF
Synd at I ikke rykkede ned ;(
-
BWMØ
Elmer Kanando Skrev:
-------------------------------------------------------
> ...citat Kristian Bak i Onside i går.
>
> Jeg ved godt at man er glad for at vinde
> sølvmedaljer, men er det ikke liige lidt i
> overkanten at proklamere sin kærlighed til Grøn
> Tosseforening?
>
> ---------------------------------
Ville du hellere, at Kristian hadede Viborg, og at vi så var afhængige af point i Esbjerg på søndag???
Tænk dig godt om inden du svarer.....
> ...citat Kristian Bak i Onside i går.
>
> Jeg ved godt at man er glad for at vinde
> sølvmedaljer, men er det ikke liige lidt i
> overkanten at proklamere sin kærlighed til Grøn
> Tosseforening?
>
> ---------------------------------
Ville du hellere, at Kristian hadede Viborg, og at vi så var afhængige af point i Esbjerg på søndag???
Tænk dig godt om inden du svarer.....
-
Elmer Kanando
> Ville du hellere, at Kristian hadede Viborg, og at vi så var afhængige af > > > point i Esbjerg på søndag???
> Tænk dig godt om inden du svarer.....
> ------------------------------------------
Efter at have tænkt mig RIGTIG godt om:
Ja da! Så ville Viborg stadig kunne rykke ned og FCM få sølv. Fiskefissen kan da ikke forhindre FCM i noget.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Tænk dig godt om inden du svarer.....
> ------------------------------------------
Efter at have tænkt mig RIGTIG godt om:
Ja da! Så ville Viborg stadig kunne rykke ned og FCM få sølv. Fiskefissen kan da ikke forhindre FCM i noget.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Aaes
Elmer Kanando Skrev:
> > Ville du hellere, at Kristian hadede Viborg, og
> at vi så var afhængige af > > > point i Esbjerg på
> søndag???
> > Tænk dig godt om inden du svarer.....
> > ------------------------------------------
>
> Efter at have tænkt mig RIGTIG godt om:
>
> Ja da! Så ville Viborg stadig kunne rykke ned og
> FCM få sølv. Fiskefissen kan da ikke forhindre FCM
> i noget.
>
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehm, jo de kan...
Jeg kan ikke huske hvornår FCM sidst vandt på fiskemarkedet, men det kan være at du har set nogle helt andre kampe?
Viborg, konge at de slår ob, fint nok at de bliver oppe da de er vores eneste RIGTIGE had-faktor i jylland !
> søndag???
>
>
> i noget.
>
Ehm, jo de kan...
Jeg kan ikke huske hvornår FCM sidst vandt på fiskemarkedet, men det kan være at du har set nogle helt andre kampe?
Viborg, konge at de slår ob, fint nok at de bliver oppe da de er vores eneste RIGTIGE had-faktor i jylland !
-
BWMØ
Elmer Kanando Skrev:
> søndag???
>
>
> i noget.
>
Det var da godt nok et utrolig latterligt indlæg. Du ville altså hellere, at FCM ikke havde fået sølvet igår mod at Bak så ikke udtalte, at han elskede Viborg fordi de slog OB igår?
Det kan jeg slet ikke tage seriøst. Er du bagstiv??
> søndag???
>
>
> i noget.
>
Det var da godt nok et utrolig latterligt indlæg. Du ville altså hellere, at FCM ikke havde fået sølvet igår mod at Bak så ikke udtalte, at han elskede Viborg fordi de slog OB igår?
Det kan jeg slet ikke tage seriøst. Er du bagstiv??
-
Kasper_Nielsen
Det er taget fuldstændig ud af kontekst.
Bak blev spurgt, hvorvidt han ønskede at takke viborg for hjælpen i forbindelse med deres sejr over OB. Han svarede, "tak til viborg" og at han godt kunne lide viborg i dag, og det var ikke ligefrem hverdagskost.
Bak blev spurgt, hvorvidt han ønskede at takke viborg for hjælpen i forbindelse med deres sejr over OB. Han svarede, "tak til viborg" og at han godt kunne lide viborg i dag, og det var ikke ligefrem hverdagskost.
-
Elmer Kanando
Kasper_Nielsen Skrev:
> Det er taget fuldstændig ud af kontekst.
>
> Bak blev spurgt, hvorvidt han ønskede at takke
> viborg for hjælpen i forbindelse med deres sejr
> over OB. Han svarede, "tak til viborg" og at han
> godt kunne lide viborg i dag, og det var ikke
> ligefrem hverdagskost.
Han sagde sgu at han elskede dem!!!
> Det er taget fuldstændig ud af kontekst.
>
> Bak blev spurgt, hvorvidt han ønskede at takke
> viborg for hjælpen i forbindelse med deres sejr
> over OB. Han svarede, "tak til viborg" og at han
> godt kunne lide viborg i dag, og det var ikke
> ligefrem hverdagskost.
Han sagde sgu at han elskede dem!!!
-
Peter Ross
Elmer Kanando Skrev:
> Kasper_Nielsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er taget fuldstændig ud af kontekst.
> >
> > Bak blev spurgt, hvorvidt han ønskede at takke
> > viborg for hjælpen i forbindelse med deres sejr
> > over OB. Han svarede, "tak til viborg" og at
> han
> > godt kunne lide viborg i dag, og det var ikke
> > ligefrem hverdagskost.
>
>
> Han sagde sgu at han elskede dem!!!
Det gør jeg sgu også !
Vi taber altid i Esbjerg, så ganske god stil af Viborg at spille sølvet direkte til Herning. Tak !
Peter Ross
> Kasper_Nielsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er taget fuldstændig ud af kontekst.
> >
> > Bak blev spurgt, hvorvidt han ønskede at takke
> > viborg for hjælpen i forbindelse med deres sejr
> > over OB. Han svarede, "tak til viborg" og at
> han
> > godt kunne lide viborg i dag, og det var ikke
> > ligefrem hverdagskost.
>
>
> Han sagde sgu at han elskede dem!!!
Det gør jeg sgu også !
Vi taber altid i Esbjerg, så ganske god stil af Viborg at spille sølvet direkte til Herning. Tak !
Peter Ross
-
Xort
hvor små sko kan man gå i...
Tænker tit over om mange fans ELSKER midtjylland eller bare bruger det som undskyldning for at hade Viborg?
Det er da genialt at de hjælper os med at sikre sølvet (og ja ved godt at det ikke var det de kæmpede for!)
Tænker tit over om mange fans ELSKER midtjylland eller bare bruger det som undskyldning for at hade Viborg?
Det er da genialt at de hjælper os med at sikre sølvet (og ja ved godt at det ikke var det de kæmpede for!)
-
Thomas Lund
Re: Who are you?
Who are you?
Mange af de teenagere der dukker op herinde aner fanme ikke engang hvorfor vi hader VFF, helt specifikt deres selvforherligende tilhængere med deres konstante bullshit om traditioner "sjæl", deres lortestadion, deres lille klamme sydtribune med 20 fans der hopper hele tiden, man aldrig kan høre, deres selvbestaltede regler om hvornår man må og ikke må kopiere sange, deres mundlort om hvor innovative, kreative og loyale fans de er, (når der ikke dukker en skid op på en gratis bustur til Esbjerg fordi klubben ligger i bunden).
Det værste ved det hele er at jeg observerer, at efter hånden som skaren af teenagere der "aktivt" støtter FCM vokser, så ligner de udsagn de kommer med, mistænkeligt meget VFFs ditto. Bare fordi man i et års tid har været med til at synge for holdet, giver sgu ikke en ret til at dømme andre og kræve "børn og pensionister væk fra Nordea".
Hvor fanden var i da vi stod i 20 mand og skrålede i silende regn på Ikast Stadion med 1500 tilskuere, eller i -10 grader i en pokalkamp mod AB med 1000 tilskuere? Jeg kan højst nævne 5-10 mand på dette forum der kan række hænderne i vejret. Resten må skamfuldt indrømme, at de ikke har retten til at dømme vores spillere som lejesvende eller illoyale, nar de ikke engang selv har bevist deres loyalitet som fans igennem flere år.
At Bak siger at han elsker VFF fordi de bringer sølvet til os er jeg ligeglad med. Alt det der crowdpleasing mundgas fra spillerne er for mig ligegyldigt. Det eneste der tæller er en 100 % indsats fra de 11 på banen i hver kamp!
At en masse unger render rundt og siger at de hader Viborg uden at ane hvorfor syntes jeg til gengæld er latterligt!
Who are you?
Lund
Mange af de teenagere der dukker op herinde aner fanme ikke engang hvorfor vi hader VFF, helt specifikt deres selvforherligende tilhængere med deres konstante bullshit om traditioner "sjæl", deres lortestadion, deres lille klamme sydtribune med 20 fans der hopper hele tiden, man aldrig kan høre, deres selvbestaltede regler om hvornår man må og ikke må kopiere sange, deres mundlort om hvor innovative, kreative og loyale fans de er, (når der ikke dukker en skid op på en gratis bustur til Esbjerg fordi klubben ligger i bunden).
Det værste ved det hele er at jeg observerer, at efter hånden som skaren af teenagere der "aktivt" støtter FCM vokser, så ligner de udsagn de kommer med, mistænkeligt meget VFFs ditto. Bare fordi man i et års tid har været med til at synge for holdet, giver sgu ikke en ret til at dømme andre og kræve "børn og pensionister væk fra Nordea".
Hvor fanden var i da vi stod i 20 mand og skrålede i silende regn på Ikast Stadion med 1500 tilskuere, eller i -10 grader i en pokalkamp mod AB med 1000 tilskuere? Jeg kan højst nævne 5-10 mand på dette forum der kan række hænderne i vejret. Resten må skamfuldt indrømme, at de ikke har retten til at dømme vores spillere som lejesvende eller illoyale, nar de ikke engang selv har bevist deres loyalitet som fans igennem flere år.
At Bak siger at han elsker VFF fordi de bringer sølvet til os er jeg ligeglad med. Alt det der crowdpleasing mundgas fra spillerne er for mig ligegyldigt. Det eneste der tæller er en 100 % indsats fra de 11 på banen i hver kamp!
At en masse unger render rundt og siger at de hader Viborg uden at ane hvorfor syntes jeg til gengæld er latterligt!
Who are you?
Lund