Dødbolde = forsømt forår
-
Gaston
Re: Godt ord igen
Jeg tror du har ganske ret Alto, med at påpege MT's afgang og fald i formen hos de tilbageværende midtbanespillere. Men det er da et lidt træls forår når vi kommer bagud i 7 kampe, og skal fighte os til uafgjort/sejr når spillet ikke kører...
-
Altoriso
Re: Godt ord igen
Der er vel ingen tvivl om at vi alle er "skuffede på dagen" over, at have så mange chancer, som vi har haft i nogle af kampene - Kampe som sådan set burde være afgjort inden pausen
Feks burde vi da have slået FCN og Brøndby i dette forår, hvis man udelukkende ser på chancefordelingen i feks 1. halvleg, men man skal huske på at FCN har en glimrende evne til at komme igen og igen
Brøndby smadrede på usympatisk og atypisk måde 2. halvleg, men for dem var det jo effektivt
Der skal nok 2 store nederlag til i de sidste 2 kampe før jeg bliver skuffet over foråret
Jeg synes dog at det virker som om spillerne er ret tændte på at hive den sølvmedalje hjem, og jeg fornemmede i hvert fald en god gejst blandt spillerne efter kampen i Vejle i søndags
Feks burde vi da have slået FCN og Brøndby i dette forår, hvis man udelukkende ser på chancefordelingen i feks 1. halvleg, men man skal huske på at FCN har en glimrende evne til at komme igen og igen
Brøndby smadrede på usympatisk og atypisk måde 2. halvleg, men for dem var det jo effektivt
Der skal nok 2 store nederlag til i de sidste 2 kampe før jeg bliver skuffet over foråret
Jeg synes dog at det virker som om spillerne er ret tændte på at hive den sølvmedalje hjem, og jeg fornemmede i hvert fald en god gejst blandt spillerne efter kampen i Vejle i søndags
-
Vinding
Re: Dødbolde = forsømt forår
Igen i dag kom vi bagefter på en dødbold, men hold op hvor jeg skammer mig fordi at jeg skrev at det var forsømt forår.
Vinding
Vinding
-
Ravnen
Re: Dødbolde = forsømt forår
Hvis det var forsømt, så glæder jeg mig til næste sæson hvor vi tager guldet