Landsholdet mod Sverige
-
Takito
Re: Landsholdet mod Sverige
Du kan jo heller ikke dine facts - For det første har han spillet de sidste 10 kampe som Peter Siger - og så er han ved at få forælnget sin kontrakt i Villa, da de ikke vil miste ham på en "fri-transfer" næster år. Samt MArtin O'Niel ser stort potentiale i ham, når han for alvor er i topform, hvilket han netop er nu!
-
mrjelle
B Skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes Duncan kan forsvares, bevares han er
> irriterende at se på, men han er da laver kasser.
> Kan han provokere en svensker til rødt beklager
> jeg mig i hvert fald ikke. Dobbeltmoral.....ja ja
> og hva så.
>
> Stephan Andersen udtagelsen er da til gengæld til
> grin!, Casper A skifter til Leeds og står
> fremragende, Stephan A vender hjem og står mildest
> talt elendigt - kan godt forstå hvis Casper A
> undrer sig over truppen. Men ok måske har Morten
> Olsen kun set Stephan A i kampen mod os.
>
> Martin Glasben Laursen.....forstår det simpelthen
> ikke. Han er lige vendt tilbage fra endnu en
> skadespause, har ikke spillet en måned i træk det
> sidste år, ja ind med ham og ud af truppen med
> Bak, han viser til Morten Olsens forsvar ikke
> storform i øjeblikket.
>
> Jan Kristiansen spiller da fast i Nürnberg i
> øjeblikket, så fair nok med mig at han er med - i
> hvert fald hvis han er med som backup på venstre
> back.
Laursen har da spillet de sidste mange kampe for Aston Villa Eftersigenden også mange flotte kampe. Syns det er helt fint han bliver udtaget.
> Synes Duncan kan forsvares, bevares han er
> irriterende at se på, men han er da laver kasser.
> Kan han provokere en svensker til rødt beklager
> jeg mig i hvert fald ikke. Dobbeltmoral.....ja ja
> og hva så.
>
> Stephan Andersen udtagelsen er da til gengæld til
> grin!, Casper A skifter til Leeds og står
> fremragende, Stephan A vender hjem og står mildest
> talt elendigt - kan godt forstå hvis Casper A
> undrer sig over truppen. Men ok måske har Morten
> Olsen kun set Stephan A i kampen mod os.
>
> Martin Glasben Laursen.....forstår det simpelthen
> ikke. Han er lige vendt tilbage fra endnu en
> skadespause, har ikke spillet en måned i træk det
> sidste år, ja ind med ham og ud af truppen med
> Bak, han viser til Morten Olsens forsvar ikke
> storform i øjeblikket.
>
> Jan Kristiansen spiller da fast i Nürnberg i
> øjeblikket, så fair nok med mig at han er med - i
> hvert fald hvis han er med som backup på venstre
> back.
Laursen har da spillet de sidste mange kampe for Aston Villa Eftersigenden også mange flotte kampe. Syns det er helt fint han bliver udtaget.
-
BWMØ
Troldepus Skrev:
> mrjelle Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Egentligt underligt en af de mest svingende er
> > med. Imens 2 der har været stabile og gode ikke
> er
> > med.
> > Men okay vi er godt besat i midterforsvaret nok
> > derfor Bak ikke er med.
>
>
> ser vist ud til at Martin Laursen har overtaget
> Baks plads.... hvorfor ved jeg ikke? Bak er da
> lige så god som Laursen, og da man snakker om at
> udvikle danske spillere er det da unaturligt ikke
> at tage Bak med i en kamp mod Sverige...
Haha, hold da kæft en gang pis at fyre af.
Bak er og har aldrig været på Laursens niveau, det hersker der slet ingen tvivl om.
Du må da have slået en hjerneprut mand.
> mrjelle Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Egentligt underligt en af de mest svingende er
> > med. Imens 2 der har været stabile og gode ikke
> er
> > med.
> > Men okay vi er godt besat i midterforsvaret nok
> > derfor Bak ikke er med.
>
>
> ser vist ud til at Martin Laursen har overtaget
> Baks plads.... hvorfor ved jeg ikke? Bak er da
> lige så god som Laursen, og da man snakker om at
> udvikle danske spillere er det da unaturligt ikke
> at tage Bak med i en kamp mod Sverige...
Haha, hold da kæft en gang pis at fyre af.
Bak er og har aldrig været på Laursens niveau, det hersker der slet ingen tvivl om.
Du må da have slået en hjerneprut mand.
-
Dahl Nielsen
Angående Morten "Duncan" Rasmussen. Hvorfor mener folk ikke, at han er kvalificeret til at komme med i truppen? Er Dennis bedre på toppen end ham? Det synes jeg nu nemlig ikke helt.
Morten Olsen vil gerne spille med en target man på toppen. En target man skal være fysisk stærk og god i luftspillet, da han skal tage bolden til sig, og kunne lægge den videre. En typisk target man er rigtig god til at spille med ryggen mod mål, hvilket Dennis faktisk mestrer godt, men ingen har kunnet opfylde denne plads siden Ebbe Sand stoppede på landsholdet. Søren Larsen havde potentialet, men har aldrig spillet sig helt fast ind på holdet, da han desværre har været plaget meget af skader. "Duncan" var det naturlige valg, og en helt oplagt spiller at tage med på holdet.
Og før folk begynder at kaste mudder på mig, skal det siges, at jeg bestemt ikke bryder mig særlig meget om "Duncan". Men derfor kan man godt anerkende hans kvaliteter som fodboldspiller
Morten Olsen vil gerne spille med en target man på toppen. En target man skal være fysisk stærk og god i luftspillet, da han skal tage bolden til sig, og kunne lægge den videre. En typisk target man er rigtig god til at spille med ryggen mod mål, hvilket Dennis faktisk mestrer godt, men ingen har kunnet opfylde denne plads siden Ebbe Sand stoppede på landsholdet. Søren Larsen havde potentialet, men har aldrig spillet sig helt fast ind på holdet, da han desværre har været plaget meget af skader. "Duncan" var det naturlige valg, og en helt oplagt spiller at tage med på holdet.
Og før folk begynder at kaste mudder på mig, skal det siges, at jeg bestemt ikke bryder mig særlig meget om "Duncan". Men derfor kan man godt anerkende hans kvaliteter som fodboldspiller
-
bw2443
Jeg synes det er ganske retfærdigt at Martin Laursen er udtaget på bekostning af Bak, da han har spilet godt på det sidste, og på et betydeligt højere niveau end Bak.
Udtagelsen af "Duncan" er også ganske fornuftig da han har mange ungdomslandskampe, kan være arvtageren for Ebbe Sand, og har haft et fremragende forår.
Derimod har Dennis haft et meget skuffende forår, så jeg ville kun kunne forstå udtagelsen hvis vi ikke havde andre kompetente angribere i truppen.
Jeg ville meget hellere have set Simon P eller Bak i stedet, men det skete desværre ikke denne gang..
Udtagelsen af "Duncan" er også ganske fornuftig da han har mange ungdomslandskampe, kan være arvtageren for Ebbe Sand, og har haft et fremragende forår.
Derimod har Dennis haft et meget skuffende forår, så jeg ville kun kunne forstå udtagelsen hvis vi ikke havde andre kompetente angribere i truppen.
Jeg ville meget hellere have set Simon P eller Bak i stedet, men det skete desværre ikke denne gang..
-
Altoriso
Nå da da ..mudderkastning ? 
Jeg skulle da helt ned til dit indlæg før jeg fandt noget med lidt god resonans i
Mange har svært ved at forholde sig til hvordan landsholdet bliver udtaget, og der skal vel også nærmest en MO til at forklare det i detaljer
MEN man kan altså ikke udtage et landshold på, hvem der spiller godt for ens klubhold
DVS at det er utopi feks at hævde at Simon P skal udtages i stedet for Dennis S
De skal jo ikke partout spille de samme pladser på landsholdet ( læs DS har vist nogle evner på toppen også )
KBN vs Martin Laursen er der heldigvis nogle der har skåret ud i pap, hvori forskellen ligger- jeg vil dog hævde at hvis KBN fortsætter fremgangen bliver han svær at overse, også lidt pga hans alsidighed, men tror mest at det bliver som gardering
Jeg skulle da helt ned til dit indlæg før jeg fandt noget med lidt god resonans i
Mange har svært ved at forholde sig til hvordan landsholdet bliver udtaget, og der skal vel også nærmest en MO til at forklare det i detaljer
MEN man kan altså ikke udtage et landshold på, hvem der spiller godt for ens klubhold
DVS at det er utopi feks at hævde at Simon P skal udtages i stedet for Dennis S
De skal jo ikke partout spille de samme pladser på landsholdet ( læs DS har vist nogle evner på toppen også )
KBN vs Martin Laursen er der heldigvis nogle der har skåret ud i pap, hvori forskellen ligger- jeg vil dog hævde at hvis KBN fortsætter fremgangen bliver han svær at overse, også lidt pga hans alsidighed, men tror mest at det bliver som gardering
-
karlo
Er helt enig med dig, jeg forstår heller ikke kritikken af Duncan.
Han har helt klart været den skarpeste angriber udover Prica i denne halvsæson og når man tænker på hvor lidt han faktisk er blevet fodret iår, da Brøndby ikke har været de skarpeste.
Han har helt klart været den skarpeste angriber udover Prica i denne halvsæson og når man tænker på hvor lidt han faktisk er blevet fodret iår, da Brøndby ikke har været de skarpeste.
-
Kent
Selvom flere herinde mener, at det er en fejl Bak ikke er udtaget, så mener jeg, at det er fuldstændig naturligt.
Det samme gør han selv:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68944
Bemærk desuden at han er blevet vores topscorer!
Kent
Det samme gør han selv:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68944
Bemærk desuden at han er blevet vores topscorer!
Kent
-
Dahl Nielsen
Kent Skrev:
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68944
>
> Bemærk desuden at han er blevet vores topscorer!
Ikke længere...
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68944
>
> Bemærk desuden at han er blevet vores topscorer!
Ikke længere...