Spiller emner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Claus J

Spiller emner

Indlæg af Claus J »

Jeg kunne godt tænke mig at høre i andres mening, om der var spillere på det sandsynlige nedrykker hold fra Vejle vi kunne bruge, har selv et par forslag. Der vil sikkert være mange der er uenige med mig, men det går nok.

Det skal lige siges atmin vurdering er kun ud fra hvad jeg har set idag:

Steffen Kielstrup syntes jeg spillede godt idag, kan sikkert ikke gå direkte ind på holdet, men en god spiller til bredden i truppen, heller ikke noget minus at han sparker med venstre ben, da det tit er svært at besætte venstrekanten på mange fodboldhold8 Ved godt at vi har mange i forvejen!!)

Issey Nakajima-Farran: Ved godt han startede på bænken idag, på et ikke for godt spillende Vejle hold, men jeg syntes at han har en glimrende teknik, bolden klæber jo næsten til hans fødder.

Pablo Piñones-Arce: Når han har bolden i feltet sad jeg ikke roligt i stolen, virker også teknisk ok samt med et godt afslutnings instinkt.

Brian Nielsen: Alle snakker om hvor god han skulle være, imponerede ikke mig idag, men det lader til at han går en stor fremtid i møde, hvis han kan tøjle sit temperament.

Det er mit bud, nogle vil sikkert sige at det ikke er spillere vi kan bruge, da de ikke kan gå direkte ind på holdet, men som jeg ser det, er det spillere med et godt potentiale, som vi sikkert kunne udvikle til stamspillere i FCM på sigt.
Senest rettet af Claus J 23. jun 2007, 09:50, rettet i alt 1 gang.

BW#2264

Pablo Piñones-Arce

Indlæg af BW#2264 »

Uden tvivl. Så vidt jeg husker spillede han ganske fremragende for Hammarby da han var der, og her i foråret har han også været ganske habil for VB.

Så Piñones-Arce kunne godt være et emne efter min mening.
Så kan man så begynde at diskutere hvem han skulle erstatte osv, men mener ikke man kan være i tvivl om at han kan begå sig på et noget højere plan end i 1. division.

Kent

Re: Pablo Piñones-Arce

Indlæg af Kent »

BW#2264 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så Piñones-Arce kunne godt være et emne efter min
> mening.
> Så kan man så begynde at diskutere hvem han skulle
> erstatte osv, men mener ikke man kan være i tvivl
> om at han kan begå sig på et noget højere plan end
> i 1. division.

Så vidt jeg husker har han også en nedrykningslausul i sin kontrakt.

Kent

YahooSeeker [Bot]

Re: Spiller emner

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nej der er ingen.

FrejPrahl

Re: Spiller emner - Brian Nielsen

Indlæg af FrejPrahl »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68843

Åbenbart også et "hot" emne

uschel

Indlæg af uschel »

Ja han vil være et godt alternativ når nu Dennis med stor sandsyndlighed ryger af sted. Jeg så nu personlig hellere Tobbe Mikkelsen fra LFC skifte til os, men det virker måske lidt urealistisk

Chap

Indlæg af Chap »

Det er total urealistisk med Tobias Mikkelsen tror jeg. Jeg har på fornemmelsen, at han har det ligesom Morten Nordstrand, at han helst vil blive på sjælland.

uschel

Indlæg af uschel »

Nu er det ikke fordi at jeg ikke stoler på din fornemmelse, men han har selv sagt ved et par lejligheder, at han helst vil blive i kbh området. Det var netop derfor jeg skrev at det var urealistisk.

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Darly

Indlæg af Darly »

Selvfølgelig kan i bruge nogen. Pas nu på du får for mange nykker Hekler.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68864

Så ser det ud til at en af de spillere der bliver linket til FCM er blevet fritstillet.

jakob88

slet

Indlæg af jakob88 »

slet

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Ham skal vi da have fat i!

Her er han i øvrigt

http://www.4thegame.com/media/00/02/33/ ... 04_new.jpg

YahooSeeker [Bot]

Sammy Youssouf

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Har lige læst på bold.dk http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68856 at Sammy-drengen regner med at han får en kanon-sæson efter sommeren..

Var det en mulighed?

Tror vi kan få ham billigt.. Og forresten skal man ikke glemme han har spillet i udlandet. Herunder kan nævnes Belgien (kendt for bl.a. Anderlecht og Club Brugge), Holland (kendt for bl.a. AJAX og PSV) og England (kendt for bl.a. Man U, Chelsea, Arsenal, Bolton m.fl.)

Desuden tror jeg hans lønkrav vil ligge på et forholdsvist lavt niveau..

Og sidst men ikke mindst.. For fedt at stjæle en stjernespiller fra Skidtborg.. hehe

Kent

Indlæg af Kent »

Sidst han blev nævnt var det oppe, at hans lønkrav er for høje. Han vil efter sigende have lidt over 2 mio om året - netto. Det er ikke ligefrem noget vi har råd til. Hvis han halvere det, kan vi tale om det ;-)
Ellers er BIF en mere sandsynlig destination.

Kent

Besvar