Nyt fanafsnit?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NME

Re: Nyt fanafsnit?

Indlæg af NME »

Vi fjerner os jo ikke helt fra midten, men begrænser bare den plads af midten vi bruger..
Grunden er at "nyderne" af åbenlyse årsager helst vil stå på midten, da det er der er bedst udsyn.

I øvrigt er det vel ikke et argument at de andre ikke gør det?
"Jeg har heller ikke set ret mange andre med et capo-tårn - så hvad skal vi så med det" - eller hvad? :)

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

NME Skrev:
-------------------------------------------------------
> > I øvrigt er det vel ikke et argument at de andre
> ikke gør det?
> "Jeg har heller ikke set ret mange andre med et
> capo-tårn - så hvad skal vi så med det" - eller
> hvad? :)

Nu er der jo forskel på at være innovativ og fremsynet og så bøje sig for nyderne, fordi de er flere end vi er endnu. Så man kan vel godt bruge det som argument i det her tilfælde

Nicolai Kammersgaard
Allez United

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Nicolai Kammersgaard Skrev:
> Har du iøvrigt set andre fan fraktioner stå ude i
> siden ud over taberne i fiskebyen og i Vibår?

Hele stemningstribunen i Parken er placeret ude i den ene side, dvs. UC, Torcida, c2 Ultras, c2 juniors osv. alle er placeret ude i den ene side

Dahl Nielsen

Re: Konsekvensen ved en flytning

Indlæg af Dahl Nielsen »

Nu synger jeg også kun meget sjældent med på de sange, der er møntet på bestemte personer eller indskrænkede grupper - selvfølgelig med mindre sangene er til vores egne spillere. 'Smædesange' er efter min mening ikke særlig konstruktive... - mæææn jeg har nu intet problem med at synge "vi hader VFF". ;)

Som tidligere nævnt, var "nyder-sangen" blot ment som en joke, oven på udmeldingen om en sang mod nyderne. Selv om det da kunne være lidt sjovt, så vil jeg igen gerne lige slå fast, at det ikke er noget jeg vil bruge min tid på, da det at støtte holdet betyder klart mest for mig. Så burde det ikke kunne misforstås ;)

Jeg mener ikke, at vi skal flytte ASA-området til hverken den ene eller den anden side, men det kunne være en rigtig fin idé, hvis vi gjorde ASA-området lidt mindre. Og når de syngende fans så begynder at dække et større område end vores markerede ASA, så gør vi bare området lidt større.
Hvis der er opbakning til at gøre området lidt mindre, så skal jeg nok få det gjort inden AaB-kampen.
Forslag til en bedre måde at markere området på er desuden MEGET velkomne !! ;)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

> Hvorfor skal vi væk fra midten?
> Det er der capotårnet er og personligt synes jeg
> også at jeg fortjener en god plads når jeg yder
> noget
> Har du iøvrigt set andre fan fraktioner stå ude i
> siden ud over taberne i fiskebyen og i Vibår?
>
> Nicolai Kammersgaard

Fortjener? Vi fortjener den plads vi har betalt for. Tro ikke Hessel overdrager hans sky box til fordi du syntes du har fortjent den bedste plads på stadion. Når du køber en billet til nordea står der ikke "du må ikke stå i asa hvis du ikke synger med" Nyder har købt deres billet til Nordea og har deres ret til at stå lige der hvor de har lyst til. Så er vi bare så heldige at vi har fået lov til at oprette et ASA og et capotårn. Derfor ville det nok være nemmere at få nyderne til at holde sig fra ASA hvis det lagde i et lidt mindre atraktivt område på Nordea. Jeg ville ikke have noget imod at stå lidt ude i en af siderne.

Dahl Nielsen

Mindre ASA?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Med lidt referance til dette indlæg:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,511 ... #msg-51227

Synes dog lige, at jeg måske bør vende det separat fra det andet.

Bør vi gøre ASA-området mindre (som det også har været foreslået tidligere), og så udvide det igen senere, når vi har fået en større gruppe af syngende fans? På denne måde kunne vi koncentrere stemningen endnu mere, og dermed gøre opbakningen til spillerne endnu bedre.

I øvrigt er forslag til en bedre måde at markere ASA-området på meget velkomne. ;)

Dahl Nielsen

Re: Sang

Indlæg af Dahl Nielsen »

BW 2479 Skrev:
> Come on Dahl, du burde efterhånden havde fundet ud
> af at jeg kun læser det jeg gider :-)

Ja, det fandt jeg ud af her for nylig ;)

> Var såmen
> også mest for at opfordre folk til at gøre nyderne
> opmærksomme på at det er et ASA de befinder sig i.

En sang til dem er nok ikke det rigtige, men det er vi vist også enige om. At få stablet et ASA ordentligt på benene tager sin tid. Det skal etableres lige så roligt, og at Søren Ross lige informerer om det afgrænsede område inden kampstart, synes jeg foreløbigt er en udmærket måde at gøre det på.

Vi har også snakket om, at man kunne hænge nogle plakater op bagerst på den øverste del af tribunen, som kunne informere om formålet med et ASA, og være med til at vise hvor ASA'ets grænser går. I øvrigt kunne man også hænge et banner bag på måltavlen. Kopi og jeg har faktisk snakket om noget lignende det her:
-ALL SINGING AREA-
--syng eller skrid--

> Nu kan vi ikke allesammen synge igennem i 90 min.
> Men det dræber stemningen fyldstændigt når der
> står store gruppe inde i ASA som slet ikke
> deltager.

Nemlig, og derfor må vi alle sammen hjælpe til med at hanke lidt op i folk, og sørge for at sprede budskabet om ASA'et. Og en yderligere indskrænkning af området kunne nok heller ikke skade, da de fleste syngende fans godt ved, at de helst skal stå i ASA'et. På denne måde ville stemningen blive mere koncentreret, og dermed også en del bedre.

YahooSeeker [Bot]

Dahl Nielsen Skrev:

> Forslag til en bedre måde at markere området på er
> desuden MEGET velkomne !! ;)

Vi kunne stå i bar mave allesammen :-)

Aller der står i ASA for udleveret et stødhalsbånd, så kan søren stå og straffe folk ved at give dem lidt stød når de ikke synger. Tror han har det i sig :-)

Du glemte at sige at det skulle være seriøse forslag.

Men kan vi ik give ASA pladserne nogle striber tape? Det kan vel ikke koste det helt vilde og kan fjernes igen. http://www.tape.dk/dk/da/Produkter/rang ... arselstape

bw152/michael

Re: Mindre ASA?

Indlæg af bw152/michael »

Dahl Nielsen Skrev:
> Bør vi gøre ASA-området mindre (som det også har
> været foreslået tidligere), og så udvide det igen
> senere, når vi har fået en større gruppe af
> syngende fans? På denne måde kunne vi koncentrere
> stemningen endnu mere, og dermed gøre opbakningen
> til spillerne endnu bedre.

Tror ikke det vil hjælpe medmindre man flytter området ud i en af siderne som tidligere har været nævnt. Så længe placeringen er midten vil nyderne stadig stille sig derinde, det hjælper ikke at flytte flagene lidt også prøve at gøre ASA mindre. Dem som er der hver gang og stiller sig i midten hver gang vil blive stående samme sted uanset hvor de flag er placeret, så tror ikke det vil have nogen effekt.
Sådan som jeg ser det er det eneste som virkelig vil hjælpe at flytte stemningsområdet ud til en af siderne på Nordea, hurtigt vil nyderne derfra forsvinde, midten trækker i dem fordi der har de det bedste udsyn.

> I øvrigt er forslag til en bedre måde at markere
> ASA-området på meget velkomne. ;)

Mal trapperne i området i rød eller sort ... Så vil man i hvert fald kunne se det, men tror ikke at de markeringer hjælper særlig meget uanset hvad.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

BW 2479 Skrev:
> Dahl Nielsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Forslag til en bedre måde at markere området på
> er
> > desuden MEGET velkomne !! ;)
>
> Vi kunne stå i bar mave allesammen :-)

For Guds skyld, nej. Vi skal ikke begynde at efterabe konfirmanderne! Desuden kan jeg ikke byde folk, at de skal stå og glo på min bodegamuskel ;)

> Aller der står i ASA for udleveret et
> stødhalsbånd, så kan søren stå og straffe folk ved
> at give dem lidt stød når de ikke synger. Tror han
> har det i sig :-)
>
> Du glemte at sige at det skulle være seriøse
> forslag.

Ja, næste gang må jeg så hellere idiotsikre mine udmeldinger ;)

> Men kan vi ik give ASA pladserne nogle striber
> tape? Det kan vel ikke koste det helt vilde og kan
> fjernes igen.
> http://www.tape.dk/dk/da/Produkter/range_page-2/En
> kelt/Advarselstape

Jo, men det kan man bare ikke rigtig se, når først der er folk på tribunen. Det er desuden også problemet i øjeblikket. Vi har seks røde flag der markerer området, men de kan simpelt hen ikke ses ordentligt, når først tribunen så småt begynder at fyldes med mennesker.

Meningen var jo egentlig, at området skulle have været malet op, altså så man simpelt hen malede hele ASA-området rødt. Ved ikke hvad der er gået galt, men den idé er i hvert fald ikke blevet ført ud i livet endnu.

Dahl Nielsen

Re: Mindre ASA?

Indlæg af Dahl Nielsen »

bw152/michael Skrev:
> Mal trapperne i området i rød eller sort ... Så
> vil man i hvert fald kunne se det, men tror ikke
> at de markeringer hjælper særlig meget uanset
> hvad.

Som jeg også har skrevet her:...
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,511 ... #msg-51234
... nogle minutter efter dit indlæg, så var det også oprindeligt planen, og skulle have været gjort i vinterpausen. Hvorfor det ikke blev gjort, ved jeg ikke noget om. Jeg tilbød såmænd at gøre det selv, men om tilladelsen til det blev trukket tilbage, eller om initiativet bare gik tabt et eller andet sted, skal jeg ikke kunne sige noget om. I hvert fald var det oprindeligt planen.

YahooSeeker [Bot]

Dahl Nielsen Skrev:

>
> Jo, men det kan man bare ikke rigtig se, når først
> der er folk på tribunen. Det er desuden også
> problemet i øjeblikket. Vi har seks røde flag der
> markerer området, men de kan simpelt hen ikke ses
> ordentligt, når først tribunen så småt begynder at
> fyldes med mennesker.
>
> Meningen var jo egentlig, at området skulle have
> været malet op, altså så man simpelt hen malede
> hele ASA-området rødt. Ved ikke hvad der er gået
> galt, men den idé er i hvert fald ikke blevet ført
> ud i livet endnu.

Altså nu er jeg jo ikke helt idiot selvom du gerne vil tro det :-)

Min mening var self at vært "trin" på ASA skulle makeres med en tape i forkanten. Så kunne man da gøre nyderne opmærksomme på at de står et særligt sted. Som du selv siger er der på nuværende tidspunkt umuligt at vise folk hvad man mener når man gør dem opmærksom på det.

NME

Indlæg af NME »

> Nu er der jo forskel på at være innovativ og
> fremsynet og så bøje sig for nyderne, fordi de er
> flere end vi er endnu.

Ja, det kan jeg da kun give dig ret i..

> Så man kan vel godt bruge det som argument i det her tilfælde

Nej, det synes jeg egentlig ikke..

Har du ikke nogle lidt bedre argumenter, istedet for at det gør de andre eller at de gør de andre ikke?
Det er vel lige meget hvad de andre gør, bare vi finder frem til en løsning som for det til at fungere for os?

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

Hey

Nu har ideén aldrig været at male hele området men blot male ASA symboler.
Og jeg vil næsten love at de er der når den nye sæson starter.
Hvorfor de ikke er blevet malet endnu skyldes at vejret ikke har været til det da det kræver mindst 15 grader hele døgnet og da vi havde så godt vejr havde vi 5 kampe på en måned.

Dårlige undskyldninger ved det, men det er de eneste jeg har;)

Thomas Mikkelsen

Besvar