mulige forstærkninger i sommerpausen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Pacman

Re: mulige forstærkninger i sommerpausen

Indlæg af Pacman »

Mose Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er ikke gode venstrebacks i DK (måske
> N.Jensen), og de sidste års indkøb fra udlandet
> tyder heller ikke på, at det er nemt at hente
> KLASSEspillere i udlandet.

Ville mene at Chris Sørensen er bedre end Niclas Jensen. Desuden kan Sørensen dække flere pladser end Jensen.

Sennels mangler selvtillid. Det tror jeg at ER og spilletid i fcm ville ændre på.

Pacman

Re: Hold på mønterne Ørgaard

Indlæg af Pacman »

Mose Skrev:
> Af ældre spillere vi har hentet kan nævnes:
> Frandsen, M. Hansen, Røll, Bo Hansen, David Nielsen, Kærgaard, Svenne P, Gosevski (hed han ikke det).

Nu kostede ovenstående jo ikke helt vildt mange penge at hente. Nogle af dem havde hæderligt niveau - nogen havde intet. Men hvis chancen byder sig for at hente en bedre spiller til ok penge - burde det jo ikke være alderen der er afgørende, men hvad han præstere på banen.

Raska & Dadu har jeg undladt da de lige skal have mere end 10 kampe før de afskrives.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Morten Bisgaard udtaler idag til forza/tipsbladet at han ikke udelukker et skifte hjem, han er (vist nok) Midtbane. Kunne han være inerresant?

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Bhomaszz Skrev:
> Morten Bisgaard udtaler idag til forza/tipsbladet
> at han ikke udelukker et skifte hjem, han er (vist
> nok) Midtbane. Kunne han være inerresant?

Han er central midtbane, ja. Tjo, ved ikke hvor interessant han er. Jeg synes, at vi har nogle ganske kompetente spillere til de centrale midtbanepladser, men er både Salami og Femi først ude, så mangler vi virkelig noget derinde. Jeg mener ikke, at Thomas Røll passer til den centrale midtbane, men det er her der foreløbig har været plads til ham. Jesper Mikkelsen kan også dække ind, men han er ikke ligefrem den mest kreative spiller på holdet.

Skulle FCK (mod min forventning) være interesserede i Morten Bisgaard, så er den sag vist afgjort ;)
Han er jo tidligere FCK'er, og desuden er de jo altdominerende her i Danmark i øjeblikket.

B

Indlæg af B »

Tror helt sikkert det bliver FCK eller OB, hvis Bisgaard vender hjem.

Ander Due er nok der nok bedre muligheder for at hente, men fløje har vi selvfølgelig en del af, og kunne forestille mig at BIF var villig til at smide lidt penge efter ham.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

B Skrev:
> Ander Due er nok der nok bedre muligheder for at
> hente, men fløje har vi selvfølgelig en del af, og
> kunne forestille mig at BIF var villig til at
> smide lidt penge efter ham.

Anders Due gav jo også selv direkte udtryk for, at han gerne ville hjem og spille for Brøndby. Så hvis de kan blive enige om transferbeløb og en ordentlig kontrakt, så ender den mand på den københavnske vestegn.

Hvis altså Brøndby er interesserede i ham...

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

En spiller der har imponeret mig og som jeg da gerne så i fcm trøjen(dog ikke for enhver pris) er Jens berthel askou i silkeborg, en spiller som jeg synes at har fortjent at spille i en klub der er bedre end silkeborg..
Han er hovedstødstærk og kan lave mål bl.a mod fck i parken... En forsvarer der kæmper godt og synes også at han har fin rutine, han forlader silkeborg til sommer.

Er han en mulighed ?

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Og ikke nok med det så har han spillet i ikast fs inden han skiftede til holstebro i 2002...
han er fra 1982

http://www.sif-support.dk/Spiller.asp?id=76

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Han spillede i ungdomsårene i Ikast, bl.a. sammen med Kristian Bak. Dengang spillede han mest venstre midtbane, eller angriber.

En spændende spiller, men om han vil være en forstærkning, ved jeg ikke helt.

Kent

Indlæg af Kent »

Så vidt jeg husker, så spiller han midterforsvarer, og det er nok ikke ligefrem der, vi mangler spillere. Vi har Reid og Kjær på vej som talenter, og Bak og Troest som faste startere. Vi har ikke brug for endnu en bænkevarmer/talent på den plads.

Kent

Besvar