Så smed vi Uefacuppen
-
YahooSeeker [Bot]
Så smed vi Uefacuppen
Manglende evne til at lukke kampene her i foråret, koster nu uefacup pladsen.
Jeg kan ikke se hvordan vi kan holde pladsen hjemme med mindre vi vinder resten af kampene, og det ser jeg ingen tegn i sol og måne på.
AaB er for alvor kommet i omdrejninger og det bliver en overordenligt svær kamp vi mangler mod dem.
Esbjerg på udebane, er et mareridt! Vi kan bare ikke vinde i Esbjerg, og selv om vi har hafte dem nedspillet flere gange så får vi aldrig en skid med hjem.
Jeg tror bare ikke på at vi kan holde den 3. plads!
Mulighederne ligger så i Toto kampene, som vi så OB gøre så flodt brug af. Efter reorganiseringen af Toto så er det noget der er til at bruge til noget.
Jeg kan ikke se hvordan vi kan holde pladsen hjemme med mindre vi vinder resten af kampene, og det ser jeg ingen tegn i sol og måne på.
AaB er for alvor kommet i omdrejninger og det bliver en overordenligt svær kamp vi mangler mod dem.
Esbjerg på udebane, er et mareridt! Vi kan bare ikke vinde i Esbjerg, og selv om vi har hafte dem nedspillet flere gange så får vi aldrig en skid med hjem.
Jeg tror bare ikke på at vi kan holde den 3. plads!
Mulighederne ligger så i Toto kampene, som vi så OB gøre så flodt brug af. Efter reorganiseringen af Toto så er det noget der er til at bruge til noget.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. maj 2007, 10:04, rettet i alt 1 gang.
-
hitman202
Re: Så smed vi Uefacuppen
ja klap lige pelsen.
Sådan som vi spillede imod de pis-gule i lørdags og som Esbjerg sidder i "heldet" for tiden, er det da slet ikke usandsynligt at vi får 7 eller 9 point i de sidste 3. Du glemmer også Ob imod Aab iden sidste runde, de kan vel næsten ikke få 3 point begge hold;-)
Med lidt held i næste runde tager vi vores 2 plads tilbage, og så er smilet tilbage;-)
Sådan som vi spillede imod de pis-gule i lørdags og som Esbjerg sidder i "heldet" for tiden, er det da slet ikke usandsynligt at vi får 7 eller 9 point i de sidste 3. Du glemmer også Ob imod Aab iden sidste runde, de kan vel næsten ikke få 3 point begge hold;-)
Med lidt held i næste runde tager vi vores 2 plads tilbage, og så er smilet tilbage;-)
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Manglende evne til at lukke kampene her i foråret,
> koster nu uefacup pladsen.
> Jeg kan ikke se hvordan vi kan holde pladsen
> hjemme med mindre vi vinder resten af kampene, og
> det ser jeg ingen tegn i sol og måne på.
>
> AaB er for alvor kommet i omdrejninger og det
> bliver en overordenligt svær kamp vi mangler mod
> dem.
>
> Esbjerg på udebane, er et mareridt! Vi kan bare
> ikke vinde i Esbjerg, og selv om vi har hafte dem
> nedspillet flere gange så får vi aldrig en skid
> med hjem.
>
> Jeg tror bare ikke på at vi kan holde den 3.
> plads!
>
> Mulighederne ligger så i Toto kampene, som vi så
> OB gøre så flodt brug af. Efter reorganiseringen
> af Toto så er det noget der er til at bruge til
> noget.
Slap nu af vi skal bare vinde de næste to så er pladsen hjemme. Hvis vi vinder de næste to er vi min 4 point foran før den sidst kamp. Lad os nu udskyde denne snakke til næste torsdag. Søndag sætter vi ikke point til så går jeg ivt i koma. Jeg tror stadig på sølv. BIF vinder hjemme over OB. Nøgle kampen er næste torsdag og hvis spillerne ikke kan sætte sig op til den så er det hele sq også ligemeget. Men ja det er sq skandale at vi ikke vandt i lørdags.
> hjemme med mindre vi vinder resten af kampene, og
> det ser jeg ingen tegn i sol og måne på.
>
> AaB er for alvor kommet i omdrejninger og det
> bliver en overordenligt svær kamp vi mangler mod
> dem.
>
> Esbjerg på udebane, er et mareridt! Vi kan bare
> ikke vinde i Esbjerg, og selv om vi har hafte dem
> nedspillet flere gange så får vi aldrig en skid
> med hjem.
>
> Jeg tror bare ikke på at vi kan holde den 3.
> plads!
>
> Mulighederne ligger så i Toto kampene, som vi så
> OB gøre så flodt brug af. Efter reorganiseringen
> af Toto så er det noget der er til at bruge til
> noget.
Slap nu af vi skal bare vinde de næste to så er pladsen hjemme. Hvis vi vinder de næste to er vi min 4 point foran før den sidst kamp. Lad os nu udskyde denne snakke til næste torsdag. Søndag sætter vi ikke point til så går jeg ivt i koma. Jeg tror stadig på sølv. BIF vinder hjemme over OB. Nøgle kampen er næste torsdag og hvis spillerne ikke kan sætte sig op til den så er det hele sq også ligemeget. Men ja det er sq skandale at vi ikke vandt i lørdags.
-
Korsgaard
Inden vi spillede i søndags, lavede jeg nedenstående regnestykke:
30. runde
FCM - BIF x
OB - Silkeborg 1
Horsens - Aab 2
31. runde
Aab - Esbjerg 1
Vejle - FCM 2
BIF - OB x
32. runde
FCM - Aab x
OB - Viborg 1
33. runde
Esbjerg - FCM 2
Aab - OB x
Ovenstående giver hvert hold 8 point i de sidste 4 kampe, og da vi lå nr. 2 før runde 30, får vi sølv.
Dejligt, ik'
30. runde
FCM - BIF x
OB - Silkeborg 1
Horsens - Aab 2
31. runde
Aab - Esbjerg 1
Vejle - FCM 2
BIF - OB x
32. runde
FCM - Aab x
OB - Viborg 1
33. runde
Esbjerg - FCM 2
Aab - OB x
Ovenstående giver hvert hold 8 point i de sidste 4 kampe, og da vi lå nr. 2 før runde 30, får vi sølv.
Dejligt, ik'
-
Hoffmann
Korsgaard Skrev:
> Inden vi spillede i søndags, lavede jeg
> nedenstående regnestykke:
>
> 30. runde
> FCM - BIF x
> OB - Silkeborg 1
> Horsens - Aab 2
>
> 31. runde
> Aab - Esbjerg 1
> Vejle - FCM 2
> BIF - OB x
>
> 32. runde
> FCM - Aab x
> OB - Viborg 1
>
> 33. runde
> Esbjerg - FCM 2
> Aab - OB x
>
> Ovenstående giver hvert hold 8 point i de sidste 4
> kampe, og da vi lå nr. 2 før runde 30, får vi
> sølv.
>
> Dejligt, ik'
Løbet er kørt i top 3, så vi kan lige så godt tabe på søndag, og hjælpe de grønne med at rykke ned!!!
> Inden vi spillede i søndags, lavede jeg
> nedenstående regnestykke:
>
> 30. runde
> FCM - BIF x
> OB - Silkeborg 1
> Horsens - Aab 2
>
> 31. runde
> Aab - Esbjerg 1
> Vejle - FCM 2
> BIF - OB x
>
> 32. runde
> FCM - Aab x
> OB - Viborg 1
>
> 33. runde
> Esbjerg - FCM 2
> Aab - OB x
>
> Ovenstående giver hvert hold 8 point i de sidste 4
> kampe, og da vi lå nr. 2 før runde 30, får vi
> sølv.
>
> Dejligt, ik'
Løbet er kørt i top 3, så vi kan lige så godt tabe på søndag, og hjælpe de grønne med at rykke ned!!!
-
Kent
Hekler Skrev:
> hjemme med mindre vi vinder resten af kampene
Så skal jeg hjælpe dig:
Vi er 2 point foran AaB. Vind over Vejle og vind over AaB, så er 3. pladsen sikker.
Vind over Vejle. Spil uafgjort mod AaB. Så skal AaB vinde over OB i sidste runde for at overhale os, selv om vi taber til EfB.
Så det er sgu ikke så svært. Det kræver "blot" en sejr over Vejle og så en god kamp mod AaB, som vi vel at mærke har slået 2 gange indtil videre.
Kent
> hjemme med mindre vi vinder resten af kampene
Så skal jeg hjælpe dig:
Vi er 2 point foran AaB. Vind over Vejle og vind over AaB, så er 3. pladsen sikker.
Vind over Vejle. Spil uafgjort mod AaB. Så skal AaB vinde over OB i sidste runde for at overhale os, selv om vi taber til EfB.
Så det er sgu ikke så svært. Det kræver "blot" en sejr over Vejle og så en god kamp mod AaB, som vi vel at mærke har slået 2 gange indtil videre.
Kent
-
Xort
Tag jer sammen!
Det er da det mest latterlige jeg længe har hørt alt dette.. hvis nu spillerne sagde sådan, så ville i alle fare op med det samme og råbe og smælde... tag jer nu sammen for pokker.. den sidste kamp er ikke spillet, og før det har vi sku ikke tabt en skid!
-
casper89
Re: Tag jer sammen!
Kan kun tilslutte mig Xorts holdning, og opfordre alle FCM-fans til at bevare håbet og modet i kampen om medajlerne og uefacuppen. Der er da ingen grund til at gå ud og vise en så latterlig og opgivende holdning til de resterende kampe.
Hvis vi bare vinder over Vejle og Esbjerg og så hiver minimum en uafgjort med fra kampen mod Aab, så skal vi nok få både medaljer og uefacup plads, det er er jeg fuldstændig overbevist om. Hvis OB samtidig kommer ind i en dårlig stime, så kan det da ligeså godt være vi tager sølvet, altså der kan ske meget i de sidste runder. Så derfor: Hold modet og humøret højt, og sørg for at støtte FCM i de sidste par runder af SAS ligaen.
FORZA FC!!!
Hvis vi bare vinder over Vejle og Esbjerg og så hiver minimum en uafgjort med fra kampen mod Aab, så skal vi nok få både medaljer og uefacup plads, det er er jeg fuldstændig overbevist om. Hvis OB samtidig kommer ind i en dårlig stime, så kan det da ligeså godt være vi tager sølvet, altså der kan ske meget i de sidste runder. Så derfor: Hold modet og humøret højt, og sørg for at støtte FCM i de sidste par runder af SAS ligaen.
FORZA FC!!!
-
Ravnen
Jeg forventer med stadig, høj optimisme, at vi generobrer vores 2 plads, så kan vi tage den derfra 
-
Sir Lago
Egentligt en cool måde at se tingene på... SÅ kan man sgu da kun blive glædeligt overrasket!
-
Gaston
Det er bare nederen at man nu er nødt til at "håbe på" at holdet spiller en god kamp to gange i streg, da det ligesom vidner om ustabilitet... Ikke ligefrem et tillægsord jeg forbinder med et tophold...
Men hvis drengene rejser sig, og henter sølvet hjem så skal de have al den ros de kan bærer, og måske en lille sviner for at spolerer min positive indstilling...
Men hvis drengene rejser sig, og henter sølvet hjem så skal de have al den ros de kan bærer, og måske en lille sviner for at spolerer min positive indstilling...