Romerlys

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Amby

Re: Romerlys

Indlæg af Amby »

tja.. jeg synes egentlig emnet har rimelig relevans. Og ingen af de andre overskrifter fortæller "at her handler det om romerlys" så jeg syns det er ok...

Amby

Indlæg af Amby »

Outlaws skrev:
-------------------------------------------------------
> Godt sagt Amby. Du kan da sige dig selv, at det
> handler om romerlys direkte i overskriften. De
> andre handlede ikke direkte om romerlys generalt,
> men mere om folks opførsel i horsens!!

VILDT!! Vi er enige om noget.. ;-)

Amby - Jeg skal sove nu...

Anni

Indlæg af Anni »

Nej men følger I med herinde, hvad I garanteret har gjort hele dagen, så ved I også, at der er diskuteret romerlys.

Jeg har ikke set dig herinde mht til det Amby, men Outlaws har været med hele dagen.

Anni/der er træt af at Kranker tændte det forbistrede romerlys

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

jeg synes det bærer præg at af to venner har valgt at fortælle at de synes at romerlysafbrænding er det fedeste i verden ;-)

Anni

Indlæg af Anni »

Det tror jeg også. Lad dem gå i seng og sove :o)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Er det ikke lovligt at vi er to som syntes det er det fedeste i verden!! Du skal bare vide hvem der tændte det sidste lys i Horsens :D

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

For det første kender jeg desværre ikke HBG/Herning, det kan godt være vi har de samme meninger, men så er man jo venner med mange i verden.
For det andet kan jeg nok finde et par ting der er federe end romerlys i verden!!

YahooSeeker [Bot]

Jeg kan ikke finde andre ting som er federe??? Tror du keder dig lidt!!

Anni

Indlæg af Anni »

Tja det ved jeg ikke, jeg stod jo nede foran, men jeg ved da hvem, der tændte det ene. Men det andet kunne du vel fortælle mig!! Vil du ikke skrive det offentligt, så er der jo private meddelelser herinde, eller min e-mail er da synlig.

Anni

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Anni, jeg tror der var en skjult hentydning i hans indlæg ;-)

Peter Ross - Anni smadrer ikke sig selv !!!!

Anni

Indlæg af Anni »

Jeg er ik' så god til at fatte på den her tid af aftenen. Jeg er træt og burde være i seng. Tak for hinten Mini :o)

Anni/du er stadig i fare for et kys af Ulvemor lille Ross :o)

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

ok hver sin mening om det. Jeg kan nu godt finde et par ting eller tre der er federe end romerlys!!

YahooSeeker [Bot]

Jeg stod selv med ham der smed det første!! Der er jop ikke noget som et romerlys når man har styr over det!! Og ingen af os som holdte det var fulde!!

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Jeg vil da lige tilføje at kontrollørerne i Horsens, løste opgaven perfekt. De gik stille og roligt hen til de pågældende, og de fulgte så pænt med, uden nogen form for brok eller noget som helst.

Situationen i Horsens var derfor ufarlig, det så fedt ud. Men dermed ikke sagt at det er i orden eftersom det jo ligesom er ulovligt. Men mig bekendt har de involverede accepteret straffen uden problemer, så jeg kan da ikke se hvori det skadelige ligger.

Problemerne opstår hvis folk er fulde, og kontrollørerne overreagerer ved at drøne op og hive fat i folk, så opstår der tumult (som i OB-AAB) den der holder lyset kan finde på at kaste det væk, og så har vi balladen.... derfor:

Lovliggør Romerlys under ordnede forhold, det ser vildt fedt ud og skaber en kanonstemning... OK, de lugter lidt og røgen er vist osse lidt kras, men det er vel ikke værre end at ryge 40 smøger om dagen (og 20 om aftenen.)

Keep the faith
Smørtyven - Som er glad for at han ikke tændte et romerlys denne gang :-)

Besvar