Robert Hoyzer deja vu
-
Lars
Robert Hoyzer deja vu
Jeg må godt nok sige det var absurd at se Nicolai Vollquartzs dømme i dag.
Det kan næsten ikke undgås at man får associationer til Robert Hoyzer. De to situationer hvor Claus Madsen bliver snydt for straffe i første halveg,tilmed et det gule kort til ham i en af situationerne. Den flotte dribling med hånden ved Brøndbys udligning og situationen omkring Femis udvisning hvor en tackling på manden med begge føder og knopperne forest ikke udløser så meget som et kort.
Hvis DBUs etisk udvalg skal tages seriøst er det nu de skal til at starte en undersøgelse, for det kan ikke undgås at det bliver betvivlet om der er sket noget fordækt i denne kamp.
Og hvis union mener det seriøst med at give det røde kort til racisme bør man nok også undersøge Vollquarts behandling af Femi godt og grundigt.
Det kan næsten ikke undgås at man får associationer til Robert Hoyzer. De to situationer hvor Claus Madsen bliver snydt for straffe i første halveg,tilmed et det gule kort til ham i en af situationerne. Den flotte dribling med hånden ved Brøndbys udligning og situationen omkring Femis udvisning hvor en tackling på manden med begge føder og knopperne forest ikke udløser så meget som et kort.
Hvis DBUs etisk udvalg skal tages seriøst er det nu de skal til at starte en undersøgelse, for det kan ikke undgås at det bliver betvivlet om der er sket noget fordækt i denne kamp.
Og hvis union mener det seriøst med at give det røde kort til racisme bør man nok også undersøge Vollquarts behandling af Femi godt og grundigt.
Senest rettet af Lars 27. maj 2007, 22:36, rettet i alt 1 gang.
-
KlausG (AaB)
Re: Robert Hoyzer deja vu
Jeg er grundlæggende enig.... En UTROLIG dommerpræstation lukker os ind i sølvkampen - tuusind tak for det....
Når det så er sagt, er det også ufatteligt dumt, at FCM stopper med at spille fodbold da de kommer foran 1-0. På trods af dommeren var det et i særklasse elendigt bundbyhold I spillede mod. Den kamp burde I vinde. Men nu blev det i stedet en meget, meget dårlig fodboldkamp, der mere havde karakter af fribrydning og film end fodbold.
Når det så er sagt, er det også ufatteligt dumt, at FCM stopper med at spille fodbold da de kommer foran 1-0. På trods af dommeren var det et i særklasse elendigt bundbyhold I spillede mod. Den kamp burde I vinde. Men nu blev det i stedet en meget, meget dårlig fodboldkamp, der mere havde karakter af fribrydning og film end fodbold.
-
Martin
Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg må godt nok sige det var absurd at se Nicolai
> Vollquartzs dømme i dag.
> Det kan næsten ikke undgås at man får
> associationer til Robert Hoyzer. De to situationer
> hvor Claus Madsen bliver snydt for straffe i
> første halveg,tilmed et det gule kort til ham i en
> af situationerne. Den flotte dribling med hånden
> ved Brøndbys udligning og situationen omkring
> Femis udvisning hvor en tackling på manden med
> begge føder og knopperne forest ikke udløser så
> meget som et kort.
>
> Hvis DBUs etisk udvalg skal tages seriøst er det
> nu de skal til at starte en undersøgelse, for det
> kan ikke undgås at det bliver betvivlet om der er
> sket noget fordækt i denne kamp.
> Og hvis union mener det seriøst med at give det
> røde kort til racisme bør man nok også undersøge
> Vollquarts behandling af Femi godt og grundigt.
Desværre ikke på stadion idag... Men en ting er sikkert, det er at Vollquartz havde en ualmindelig dårlig dag, hvor Brøndby ikke fik de gule/røde kort som de burde få...
Fx - Dadu bliver fælder af Howard som sidste mand - gul kort...
FX - Ericsson spiller bolden videre med hånden - dommeren står få meter fra situationen og kan ikke undgå at se den..
FX - Duncan der flere gange benytter høje albuer lige i hovedet på Bak...
FX - Duncan falder i straffesparsfeltet - eller var det Ericsson - ingen gul kort...
FX - Madsen gange to - der først får et helt urimeligt gult kort - og derefter slipper i en situation, hvor der burde være peget på pletten... Derved læner Madsen sig op af det røde kort, og vi ser os tvunget til at tage vores bedste mand ud i pausen, det skal så siges, at han også havde fået et lille slag...
Men omvendt burde Dadu havde afgjort det hele - men vi må bare konstatere, at vi havde en rigtig uheldig dag, hvor dommeren bestemt ikke var med os...
Med hensyn til racismen - der synes jeg du går lidt over stregen, men det kan undre, at Vollquartzs allerede på vej til situationen inden den sker er i bag lommen efter det røde kort...
> Jeg må godt nok sige det var absurd at se Nicolai
> Vollquartzs dømme i dag.
> Det kan næsten ikke undgås at man får
> associationer til Robert Hoyzer. De to situationer
> hvor Claus Madsen bliver snydt for straffe i
> første halveg,tilmed et det gule kort til ham i en
> af situationerne. Den flotte dribling med hånden
> ved Brøndbys udligning og situationen omkring
> Femis udvisning hvor en tackling på manden med
> begge føder og knopperne forest ikke udløser så
> meget som et kort.
>
> Hvis DBUs etisk udvalg skal tages seriøst er det
> nu de skal til at starte en undersøgelse, for det
> kan ikke undgås at det bliver betvivlet om der er
> sket noget fordækt i denne kamp.
> Og hvis union mener det seriøst med at give det
> røde kort til racisme bør man nok også undersøge
> Vollquarts behandling af Femi godt og grundigt.
Desværre ikke på stadion idag... Men en ting er sikkert, det er at Vollquartz havde en ualmindelig dårlig dag, hvor Brøndby ikke fik de gule/røde kort som de burde få...
Fx - Dadu bliver fælder af Howard som sidste mand - gul kort...
FX - Ericsson spiller bolden videre med hånden - dommeren står få meter fra situationen og kan ikke undgå at se den..
FX - Duncan der flere gange benytter høje albuer lige i hovedet på Bak...
FX - Duncan falder i straffesparsfeltet - eller var det Ericsson - ingen gul kort...
FX - Madsen gange to - der først får et helt urimeligt gult kort - og derefter slipper i en situation, hvor der burde være peget på pletten... Derved læner Madsen sig op af det røde kort, og vi ser os tvunget til at tage vores bedste mand ud i pausen, det skal så siges, at han også havde fået et lille slag...
Men omvendt burde Dadu havde afgjort det hele - men vi må bare konstatere, at vi havde en rigtig uheldig dag, hvor dommeren bestemt ikke var med os...
Med hensyn til racismen - der synes jeg du går lidt over stregen, men det kan undre, at Vollquartzs allerede på vej til situationen inden den sker er i bag lommen efter det røde kort...
-
jakob88
Hvor jeg dog hader den fucking lorteklub og alle deres småfede jydefans.
Ikke nok med at der er tale om tyveri ved højlys dag, så tillades lorteklubben også at benytte armen i forbindelse med udligningen. Og lille frastødende Morten D Rasmussen, som opfører sig skandaløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er sku katastrofalt, det her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikke nok med at der er tale om tyveri ved højlys dag, så tillades lorteklubben også at benytte armen i forbindelse med udligningen. Og lille frastødende Morten D Rasmussen, som opfører sig skandaløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er sku katastrofalt, det her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Lars
I må have en god tur ned til Horsens og vær nu venlig ikke at svine Cimbertyren alt for meget til hvis AaB ender med at få medaljer.
Jeg har et lidt specielt forhold til AaB da min kone har vundet en AaB spillertrøje med autograffer for at tippe rigtigt i en kamp i spillede uafgjort. Brevet der fulgte med var god humor.
Jeg har et lidt specielt forhold til AaB da min kone har vundet en AaB spillertrøje med autograffer for at tippe rigtigt i en kamp i spillede uafgjort. Brevet der fulgte med var god humor.
-
Martin
jakob88 Skrev:
> Hvor jeg dog hader den fucking lorteklub og alle
> deres småfede jydefans.
>
> Ikke nok med at der er tale om tyveri ved højlys
> dag, så tillades lorteklubben også at benytte
> armen i forbindelse med udligningen. Og lille
> frastødende Morten D Rasmussen, som opfører sig
> skandaløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Det er sku katastrofalt, det
> her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2x Morten tak
De falder begge og tager sig til hoved, men i situationerne efter kan man se, at de slet ikke bliver ramt i hoved... Så gad vide om det bare er fordi den ene hjernecelle har slået den anden at det gør ondt
> Hvor jeg dog hader den fucking lorteklub og alle
> deres småfede jydefans.
>
> Ikke nok med at der er tale om tyveri ved højlys
> dag, så tillades lorteklubben også at benytte
> armen i forbindelse med udligningen. Og lille
> frastødende Morten D Rasmussen, som opfører sig
> skandaløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Det er sku katastrofalt, det
> her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2x Morten tak
De falder begge og tager sig til hoved, men i situationerne efter kan man se, at de slet ikke bliver ramt i hoved... Så gad vide om det bare er fordi den ene hjernecelle har slået den anden at det gør ondt
-
YahooSeeker [Bot]
KlausG (AaB) Skrev:
> Jeg er grundlæggende enig.... En UTROLIG
> dommerpræstation lukker os ind i sølvkampen -
> tuusind tak for det....
>
> Når det så er sagt, er det også ufatteligt dumt,
> at FCM stopper med at spille fodbold da de kommer
> foran 1-0. På trods af dommeren var det et i
> særklasse elendigt bundbyhold I spillede mod. Den
> kamp burde I vinde. Men nu blev det i stedet en
> meget, meget dårlig fodboldkamp, der mere havde
> karakter af fribrydning og film end fodbold.
Tjah;som Bak sagde på TV:Vi er ikke skarpe nok.Og det er bare mangel på klasse.Så enkelt er det.Med kynisme og dårlig dommer havde resultatet været 4-1.Det er kun indlæg her på sitet,der taler om dårlig dag/dommer/uheld.Spillerne siger selv ikke skarpe nok.Så klap i med undskyldninger....det er bare ikke godt nok!
> Jeg er grundlæggende enig.... En UTROLIG
> dommerpræstation lukker os ind i sølvkampen -
> tuusind tak for det....
>
> Når det så er sagt, er det også ufatteligt dumt,
> at FCM stopper med at spille fodbold da de kommer
> foran 1-0. På trods af dommeren var det et i
> særklasse elendigt bundbyhold I spillede mod. Den
> kamp burde I vinde. Men nu blev det i stedet en
> meget, meget dårlig fodboldkamp, der mere havde
> karakter af fribrydning og film end fodbold.
Tjah;som Bak sagde på TV:Vi er ikke skarpe nok.Og det er bare mangel på klasse.Så enkelt er det.Med kynisme og dårlig dommer havde resultatet været 4-1.Det er kun indlæg her på sitet,der taler om dårlig dag/dommer/uheld.Spillerne siger selv ikke skarpe nok.Så klap i med undskyldninger....det er bare ikke godt nok!
-
Lars
Nu konkluderede jeg ikke på det, men jeg mener nu stadig det kræver en undersøgelse, da Femi ikke så ud til at gører det store.
Og så skal der ligges til det at Brøndby spilleren altså tackler ham med begge ben og knopperne forest og ikke rammer andet end Femi. Det skal så ikke udløse noget?
Og så skal der ligges til det at Brøndby spilleren altså tackler ham med begge ben og knopperne forest og ikke rammer andet end Femi. Det skal så ikke udløse noget?
-
Pacman
Man må da hverken slå eller slå ud efter en modspiller. Så den er da klar nok.
-
Martin
Lars Skrev:
> Nu konkluderede jeg ikke på det, men jeg mener nu
> stadig det kræver en undersøgelse, da Femi ikke så
> ud til at gører det store.
> Og så skal der ligges til det at Brøndby spilleren
> altså tackler ham med begge ben og knopperne
> forest og ikke rammer andet end Femi. Det skal så
> ikke udløse noget?
NEJ DA
ALTSÅ KENDER DU IKKE DOMMERREGLERNE I DANMARK ? ( ironi kan være anvendt )
> Nu konkluderede jeg ikke på det, men jeg mener nu
> stadig det kræver en undersøgelse, da Femi ikke så
> ud til at gører det store.
> Og så skal der ligges til det at Brøndby spilleren
> altså tackler ham med begge ben og knopperne
> forest og ikke rammer andet end Femi. Det skal så
> ikke udløse noget?
NEJ DA
-
Martin
Pacman Skrev:
> Man må da hverken slå eller slå ud efter en
> modspiller. Så den er da klar nok.
Jep - men det der ser underligt ud er at Vollquartzs allerede var i baglommen og fiskede efter kortet inden han slog ud... Men omvendt så skulle BIF også have et pr. mand ud idag så - ikke for at slå, men for alle de svinske små frispark de laver
> Man må da hverken slå eller slå ud efter en
> modspiller. Så den er da klar nok.
Jep - men det der ser underligt ud er at Vollquartzs allerede var i baglommen og fiskede efter kortet inden han slog ud... Men omvendt så skulle BIF også have et pr. mand ud idag så - ikke for at slå, men for alle de svinske små frispark de laver
-
Sterup
Martin Skrev:
> Med hensyn til racismen - der synes jeg du går
> lidt over stregen, men det kan undre, at
> Vollquartzs allerede på vej til situationen inden
> den sker er i bag lommen efter det røde kort...
Det røde kort bliver givet for en hævnagt på Martin Spelmann, der forinden har begået et frispark på Femi. Det giver ikke Femi ret til efterfølgende at hoppe med begge ben strakt ned i anklerne på Spelmann, så et helt korrekt rødt kort i den situation. Og så skal Femi i øvrigt være glad for at han ikke ramte Dunken med den lige højre han efterfølgende sendte afsted, for så havde han ikke set mere til de danske fodboldbaner før en gang i august. Tidligst.
Men derudover en halvsløj dommerindsats, i en rimeligt hårdt spillet kamp. Eller i en hårdt spillet halvleg. I første halvleg var der kun sjældent en gul så tæt på en sort, at han kunne nedlægge ham.
Men se I hellere indad, hvis I skal finde en årsag til at I ikke vandt i dag. I kunne have afgjort kampen på en af jeres mange chancer i 1. halvleg, men fejlede selv.
> Med hensyn til racismen - der synes jeg du går
> lidt over stregen, men det kan undre, at
> Vollquartzs allerede på vej til situationen inden
> den sker er i bag lommen efter det røde kort...
Det røde kort bliver givet for en hævnagt på Martin Spelmann, der forinden har begået et frispark på Femi. Det giver ikke Femi ret til efterfølgende at hoppe med begge ben strakt ned i anklerne på Spelmann, så et helt korrekt rødt kort i den situation. Og så skal Femi i øvrigt være glad for at han ikke ramte Dunken med den lige højre han efterfølgende sendte afsted, for så havde han ikke set mere til de danske fodboldbaner før en gang i august. Tidligst.
Men derudover en halvsløj dommerindsats, i en rimeligt hårdt spillet kamp. Eller i en hårdt spillet halvleg. I første halvleg var der kun sjældent en gul så tæt på en sort, at han kunne nedlægge ham.
-
Lars
Skal han ud på den så kan du altså ikke komme uden om at vise spilleren der saver ham ned med begge ben og knopperne forest ud.
Hvad Femi laver ser ikke specielt bevist ud.
Hvad Femi laver ser ikke specielt bevist ud.
-
YahooSeeker [Bot]
Martin Skrev:
> Lars Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu konkluderede jeg ikke på det, men jeg mener
> nu
> > stadig det kræver en undersøgelse, da Femi ikke
> så
> > ud til at gører det store.
> > Og så skal der ligges til det at Brøndby
> spilleren
> > altså tackler ham med begge ben og knopperne
> > forest og ikke rammer andet end Femi. Det skal
> så
> > ikke udløse noget?
>
>
> NEJ DA
ALTSÅ KENDER DU IKKE DOMMERREGLERNE I
> DANMARK ? ( ironi kan være anvendt )
Alt det er ligegyldigt.Den eneste årsag til vi ikke fik 3 points er manglende udnyttelse af selv store chancer.Ansvar starter ALTID med at kigge indad på sig selv!!!
> Lars Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu konkluderede jeg ikke på det, men jeg mener
> nu
> > stadig det kræver en undersøgelse, da Femi ikke
> så
> > ud til at gører det store.
> > Og så skal der ligges til det at Brøndby
> spilleren
> > altså tackler ham med begge ben og knopperne
> > forest og ikke rammer andet end Femi. Det skal
> så
> > ikke udløse noget?
>
>
> NEJ DA
> DANMARK ? ( ironi kan være anvendt )
Alt det er ligegyldigt.Den eneste årsag til vi ikke fik 3 points er manglende udnyttelse af selv store chancer.Ansvar starter ALTID med at kigge indad på sig selv!!!
-
Kalle
Martin Skrev:
> Jep - men det der ser underligt ud er at
> Vollquartzs allerede var i baglommen og fiskede
> efter kortet inden han slog ud...
Det er da klart når Femi tramper eller forsøger at trampe på Mike Jensen (som skulle have haft gult for tacklingen inden)
> Jep - men det der ser underligt ud er at
> Vollquartzs allerede var i baglommen og fiskede
> efter kortet inden han slog ud...
Det er da klart når Femi tramper eller forsøger at trampe på Mike Jensen (som skulle have haft gult for tacklingen inden)