Optakt til derby!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sir Lago

Re: Optakt til derby!

Indlæg af Sir Lago »

Jeg kan så ikke læse lige pt... Hmmm ;-)

Det er bare så pisse irreterende en faktor at man aldrig kan regne med noget. Vi er bedre end dem på stort set alle pladser, men det er ikke sikkert at det er godt nok!!! Sur røv at smide point til dem!

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Sir Lago Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er bare så pisse irreterende en faktor at man
> aldrig kan regne med noget. Vi er bedre end dem på
> stort set alle pladser, men det er ikke sikkert at
> det er godt nok!!! Sur røv at smide point til dem!

Nu har vi jo heller ikke smidt points til dem endnu, og det har vi forhåbentlig heller ikke onsdag omkring kl. 21 ;)

To gange tidligere i denne sæson har vi bevist, at vi er et bedre hold end VFF. Det er jeg sikker på, at vi også kommer til at gøre på onsdag. Jeg tror på en beskeden 2-0-sejr. Simon Poulsen skal til at have gang i målscoringen, så mon ikke han sætter den i kassen til 1-0, og så kommer Christian Olsen ind og lukker kampen. ;)

Kent

Indlæg af Kent »

Nu er Sammy Y så frustreret over Viborgs måde at spille på:

"- Jeg har aldrig spillet på et hold som det her hold, hvor vi står 80 meter væk fra målet. Jeg har aldrig prøvet noget, der tilnærmelsesvis ligner det her fodbold, som jeg spiller nu." http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68314

Lyder virkelig til at den nye træner har fået sat skik på Viborg - umiddelbart lyder det jo som den spillestil de altid har haft ;-)

Kent

Eklund

Indlæg af Eklund »

I kommer bare med alt hvad i har på onsdag.

Vi er klar til jer, selv om vores spillere sikkert ikke er det.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Eklund Skrev:
> I kommer bare med alt hvad i har på onsdag.
>
> Vi er klar til jer, selv om vores spillere sikkert
> ikke er det.

Tror desværre ikke vi bliver så mange! Det er lidt synd det er en onsdags kamp... :(

Eklund

Indlæg af Eklund »

Tja, er måske også en smule svært at holde gejsten oppe omkring dette opgør, ville sikkert have været en del vildere hvis begge hold lå i toppen.

Men hvis det kan gejle jer lidt mere op, kan jeg da godt skrive nogle svinere om jer her på siden?

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Eklund Skrev:
> Men hvis det kan gejle jer lidt mere op, kan jeg
> da godt skrive nogle svinere om jer her på siden?

Kom da bare i gang!

kenny

Re: Tengstedt med??

Indlæg af kenny »

Det ser ud til at Tengstedt ikke har karantæne
http://www.netsuperligaen.dk/VisKaranta ... sonID=2004

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://www.hvemvandt.dk/

Den siger noget andet, og med de senere måneders noget tvivlsomme opdatering af netsuperligaen.dk, så stoler jeg i det her tilfælde mest på hvemvandt.dk.

Peter Ross

TNPihl

Indlæg af TNPihl »

Viborgs hjemmeside om karantæner:

Nu venter der så igen en mental genopbygning af Viborg-mandskabet. For allerede på onsdag er der kamp igen. Denne gang et decideret arvefjendeopgør mod FC Midtjylland på Viborg Stadion.

Til den kamp må Anders Linderoth med stor sandsynlighed se bort fra forsvarsgeneral Thomas Andie, som måtte forlade Vejle Stadion med en ankelskade efter kun 38 minutters spil. Dertil kommer, at såvel Thomas Tengstedt som George Popkhadze er spærret af karantæne efter at have modtaget henholdvis en advarsel og et direkte rød kort af Peter Rasmussen i nederlaget til Vejle.

Lars

Indlæg af Lars »

http://www.dbu.dk/sr/poolBooking.aspx?poolid=35621

DBU skulle have opdateret karantæneinfo i dag. Men hverken Tengstedt eller Popkhadze er at finde på listen endnu.

felisan

Indlæg af felisan »

@Eklund

tak for at være en del af arvefjendeopgøret, og samtidigt have tid til et glimt i øjet og god humor :O)

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Eklund er, har været og vil altid være en "provo unge". Her, der og allevegne! bold.dk - HER - Greenpride forum........

Men ser dog objektivt på sagerne denne gang... med hensyn til at Vff ikke er et tophold til denne match..... Stor ros herfra!

Jeg håber og tror på 3 point imorgen!

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Jeg synes da det er flot vi kan spille med om medaljer, selvom vi kun er tophold i landets næstebedste række.... http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68351

Citat:
"Anderledes er det gået for FC Midtjylland, der i øjeblikket besidder en fornem andenplads i Danmarks næstbedste fodboldrække"

Bold.dk... tsk tsk tsk.

Keep the faith
Smørtyven - 1. division det er vores drøm.

Peter Ross

VFFs trup udtaget

Indlæg af Peter Ross »

Truppen mod FC Midtjylland
Cheftræner Anders Linderoth har udtaget en 21-mands trup til onsdagens hjemmekamp mod FC Midtjylland. Tre spillere er tvivlsomme startere.

Dagen før kick off til lokalbraget mellem VFF og FC Midtjylland er der stadig ikke vished omkring, hvilket mandskab VFF-træner Anders Linderoth sender på banen.

Tre spillere - Thomas Andie, Christian Muomaife og Thomas Poulsen - skal nemlig testes op til kampen.

På grund af de mange ubesvarede spørgsmål, har Anders Linderoth derfor indkaldt ekstra mandskab til mødet med FCM på Viborg Stadion.

I DS-truppen er hentet Christian Overby og Marc Nielsen, mens også ynglingespilleren, Peter Buhr, figurerer i Viborg-truppen.

I forhold til den seneste liga-kamp i Vejle er Thomas Tengstedt og George Popkhadze begge gledet ud af truppen. Begge spillere afsoner en enkelt spilledags karantæne efter at have indkasseret henholdvis et gult og et rødt kort på Vejle Stadion i søndags.

På skadeslisten optræder Mikkel Rask, Jesper Andersen og Christian Flindt Bjerg, mens Jacob Olesen endnu ikke er klar til SAS Liga-fodbold, selv om han i weekenden gjorde comeback på DS-holdet mod Haderslev.

Dermed ser VFF-truppen ud som følger

Målmænd:
John Alvbåge
Kristian Kirk

Forsvar:
Robbie Russell
Tom Reidar Haraldsen
Thomas Andie
Regis Amarante
Christian Overby

Midtbane:
Jakob Glerup
David Rasmussen
Thomas Poulsen
Christopher Poulsen
Marc Nielsen
Paul Obiefule
Lasse Kryger
Martin Åslund
Thomas Frandsen
Peter Buhr

Angreb:
Steffen Højer
Christian Muomaife
Sammy Youssouf
Joe Zewe

-----------------------------------------------------------

Alt andet end en sejr vil være utilfredsstillende !
Med 2 DS-spillere, en no-name ynglinge samt 3 tvivlsomme spillere i truppen bør vi kunne flække på langs og på tværs !

Peter Ross

Besvar