Optakt til FCM - SIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Giv Dennis en pause - nope..

Indlæg af Altoriso »

Bhomaszz Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor henter du resten af holdet ind?

Du har jo sådan selv set både bragt Claus Madsen og Ulrik Lindkvist på banen :-)

Fodbold ER altså en holdsport

> Det
> diskussionen går på er om Dennis har brug for en
> pause til at komme i bedre form, så han er helt
> klar til de lidt sværere kampe mod Brøndby,
> Esbjerg og Aab.

Okay så du mener at han skal være i bedre form til netop disse kampe - hvad med de andre kampe er de ikke vigtige
Hvis du nedjusterer holdet til de "lettere" kampe, så kan du jo heller ikke regne med sejr der

> Jeg brugte bare Ulrik Lindkvist
> som eksempel, kan ikke se hvor du vil hen med det
> med holdet? Men giv mig gerne en åbenbaring;)

I bund og grund mener du jo bare at Dennis ikke er god nok lige i øjeblikket

Jeg mener at han er god nok til holdet og til og med en af dem som jeg helst ville undvære i de sidste kampe

Længere er den vel ikke :-)

Og så skal vi jo være glade for at dem der sidder på bænken, også kan komme ind og gøre en forskel, og hvem ved måske deler ER din holdning, men som du vel forstår, så gør jeg ikke :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Efter min mening, så er det de, som udtager en ” ikke formstærk” spiller, som skal ned på 2. division, dvs. landstræner Morten Olsen, Erik og Thomasberg (og Hannover 96’s sportsdirektør, Christian Hochstätter for at være blind).

Altså, hvis tilfældet var, at Dennis Sørensen ikke var formstærk nok til niveauet……….

Bhomaszz

Re: Giv Denis en pause- nope..

Indlæg af Bhomaszz »

UL: jeg brugte ham som et eksempel på en spiller der er blevet skiftet ud, for at vise at man ikke skal fredes selvom man spillede godt i efteråret.

CM: Jeg gav bare min mening om at det er ham der skal bruges, pga. rutine, teknik etc.

Så nej vil ikke mene det var mig der bragte resten af holdet på bane, men fred være med det ;-)

Hvis det du mener med hele holdet er at alle har spillet under niveau, så er jeg helt enig. Men det er bare ikke på alle pladser der er så mange kvalificerede afløsere som på vores wings, derfor skal han ikke have sådan en lang snor. Heller ikke bare fordi han er landsholdsspiller. Han ser ikke ud til at være i form, derfor skal han have en pause på et par uger. Det er da oplagt nu hvor vi bare skal møde Silkeborg og Viborg.

Kent

Re: Optakt til FCM - SIF

Indlæg af Kent »

For lige at dreje denne tråd lidt mere tilbage til emnet, så er her et uddrag af statiskken før søndagens kamp:

Vi har spillet 17 kampe mod SIF i Superligaen. Indtil videre er det blevet til 10 sejre, 4 uafgjorte og kun 3 nederlag.

Salami fylder 19 år på kampdagen.

SIF har hentet 12 af deres 14 point på udebane.

Vi har scoret 199 mål på hjemmebane i Superligaen (113 kampe), mens der er gået 699 mål ind hos SIF i alt (503 kampe). Det lugter da langt væk af et dobbeltjubilæum ;-) - Især når vi tager i betragtning, at vi har scoret i de sidste 14 hjemmekampe. Sidst vi ikke scorede på hjemmebane var for 1 år siden mod EfB (0-0)

Der er ikke ret stor sandsynlighed for at SIF scorer det første mål, da de kun har scoret kampens første mål syv gange. Desuden har de 5 gange været foran i denne sæson, hvorefter de har tabt kampen. Så ikke noget med at lave en Randers og begynde at buhe, hvis vi mod alle odds skulle komme bagud! - hvilket også understøttes af, at SIF altid går ned i anden halvleg. De har tabt 9 point i forhold til pausestillingen, hvilket er det næstdårligste sammen med Horsens og har lukket 34 mål ind i anden halvleg, som er det næsthøjeste antal.

Så der skal kæmpes og støttes i 90 min, så skal de nok blive tromlet!

Kilde: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 153606.htm

Kent

Bhomaszz

Truppen?

Indlæg af Bhomaszz »

Er der nogen der ved noget om den, den plajer da og blive offentligjordt et par dage før?

Min Startopstilling: Raska
Kolja Reid Troest Jessen
Madsen Femi Røll Simon
Baba "Farlige Frank"

Bænk: Heinze, Ulle, Dennis, Salami, Mikkelsen, Dadu, Chr. Olsen

Note: CM: læs ovenstående diskussion.
Røll: Kan Salami holde til en hel kamp?
Danni: Hmm skal han ind i stedet for nogle andre.. DS? Bare en teaser..

Mose

Indlæg af Mose »

Som jeg tolker dine mange indlæg, så mener du altså, at det er tåbeligt at stille spøgsmålstegn ved en spiller, som en tysk træner har udtalt sig positivt om. Er det rigtig forstået?

I så fald er det i mine øjne et rimeligt intetsigende argument. At han er træner i den tyske liga er ikke ensbetydende med, at alt hvad han ser (i en-to kampe) er rigtigt.

I mine øjne har Dennis haft et noget svingende forår, og det er da ingen tåbelig tanke at overveje andre til vores højreside. Jeg har selv tidligere skrevet, at jeg også gerne ser Dennis spille i morgen, men at bruge en tilfældig tysk træner i denne argumentation er helt ude i hampen.

Hausser

Indlæg af Hausser »

2 divisionsholdet til i morgen:

Lasse Heinze, Ulrik Lindkvist, Rasmus Hansen, Simon Kjær, Jesper Juelsgaard, Jesper Mikkelsen, Thomas Røll, Danny Olsen, Nick Ragus, Lawal, Martin Jungbloot.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Virker det ikke umiddelbart underligt at lade Røll og Mikkelsen spille fra start? Hvem er så vores backup på den centrale midtbane?? Regner man virkeligt med at Salami, som har haft mange skader i år og endnu ikke har spillet en hel kamp, kan holde 90 minutter? Virker da mystisk syntes jeg..

Kent

Indlæg af Kent »

Hausser Skrev:
> Virker det ikke umiddelbart underligt at lade Røll
> og Mikkelsen spille fra start? Hvem er så vores
> backup på den centrale midtbane?? Regner man
> virkeligt med at Salami, som har haft mange skader
> i år og endnu ikke har spillet en hel kamp, kan
> holde 90 minutter? Virker da mystisk syntes jeg..

Ja, det afslører i hvert fald vores startopstilling søndag:

Raska
Kolja - Reid - Troest - Leon
Simon - Femi - Salami - Dennis
Baba - Frank

Anderledes kan det vist ikke blive ;-)

Ang. midten, så kan alle der spiller for 2. div lørdag jo spille for SAS søndag. Så Røll og Mikkelsen kan komme på bænken. En 2. div kamp trækker ikke så mange kræfter som SAS, så de burde kunne klare en udskiftertjans. Det kan jo også tænkes at de skiftes ud efter fx 70 min.

Kent

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Hva, man må da kun spille en kanp i hver runde? eller er der noget jeg har misforstået?

YahooSeeker [Bot]

Mose Skrev:
> Som jeg tolker dine mange indlæg, så mener du
> altså, at det er tåbeligt at stille spøgsmålstegn
> ved en spiller, som en tysk træner har udtalt sig
> positivt om. Er det rigtig forstået?
>
> I så fald er det i mine øjne et rimeligt
> intetsigende argument. At han er træner i den
> tyske liga er ikke ensbetydende med, at alt hvad
> han ser (i en-to kampe) er rigtigt.
>
> I mine øjne har Dennis haft et noget svingende
> forår, og det er da ingen tåbelig tanke at
> overveje andre til vores højreside. Jeg har selv
> tidligere skrevet, at jeg også gerne ser Dennis
> spille i morgen, men at bruge en tilfældig tysk
> træner i denne argumentation er helt ude i hampen.

Nu bruger jeg jo ikke bare en tysk træner, men peger på et trænerteam, som har deres daglige omgang med DS ( Berg og ER), der udtager ham til truppen. Så det kunne jo tænke sig, at de der kritisere DS ikke ser det samme, som trænerteamet.

Vi kan da også bare ”lege påstand mod påstand”, fx mener jeg DS spiller ligeså godt som i foråret. Samtidig mener jeg, at man skal tælle til elleve, hvis man vil stille et hold. Derudover mener jeg, at Salami og Femis samarbejder er en vigtig faktor – udover flere målmandsdrop både fra vores tidligere og nuværende målmand. Hvis FCH havde fået mål på deres chancer mod OB, så er min påstand også, at så var det ikke pludselig et individuel problem.

Nu stopper jeg mere diskussion i denne tråd, så kan i selv finde ud af, om i vil udvikle en ny mudderkastningstråd, men det bliver uden min deltagelse.

Simon

Indlæg af Simon »

Bhomaszz Skrev:
> Hva, man må da kun spille en kanp i hver runde?
> eller er der noget jeg har misforstået?

Mener kun det er de spillere under 21 år der må spille fra start for 2. div. som må være med på bænken søndag.

Så det betyder altså at Røll og Mikkelsen ikke kan være med på bænken søndag, så midt-midt ser lidt tynd ud hvis Salami eller Femi ikke kan holde en hel kamp.

Mose

Indlæg af Mose »

Du omtaler denne tyske træner/tyske klub flere gange i løbet af tråden, og jeg mener blot at det er et dårligt argument.

Her er intet mudderkastning.

Du prøver på en arogant måde, at nedgøre debattøre (Bhomaszz) der ikke har samme holdning som dig, og i det lys er det da fint, at du forlader debatten.

Rainier W

Indlæg af Rainier W »

Og det er fuldstændig rigtigt.

Man må kun spille 1 gang i hver runde (læs: Fredag - Søndag). Undtagelsen er spillere under 21.

YahooSeeker [Bot]

Træningen

Opstillinge har de fleste vist gættet

Raska
Kolja-Ried-Troest-Leon
Dennis-Femi-Salami-Simon
Frank-Baba

Femi og Salami arbejdede på hvordan de skulle dække af for hinanden sådan at de kun var en af gangen der stødte med op.

Der var nogle ny hjørnespark

Denis var utrolig skarp, i sine driblinger ind i banen, men ikke god i afslutningerne. Ham skal vi holeøje med, hans dårligdomme sætter sig på hjernen og så mister han selvtillid. Et par gode aktioner så er han flyvende igen.

Frank så man ikke men han dukkede p når der skulle afsluttes og å pletten.

Raska var bedre end jeg har set tiligere, der arbejes me at han skal mere ud i feltet og råbe.

Jeg tror Baba bliver en af nøglespillerne i kampen i morgen i hvert fal i forbindelse med dødbolde.

Simon blev skånet og var først med til sidst.

hitman202

Re: Træningen

Indlæg af hitman202 »

Hvad med Dadu, er han med eller?? Stadig på 2 holdet??

Besvar