Enig - sælg.
Men efter kampen idag, tror jeg ikke der kan være mange interesseret. Han gad jo næsten ikke spille - meget halvhjertet. Desværre har han mange af de kampe for tiden.
Tysk interesse for Sørensen
-
Ranger (AGF)
Re: Tysk interesse for Sørensen
Nu ønskede Brøndby at hente Tobias M. i vinterpausen. Så vidt jeg husker, så krævede Lyngby en pris på 4-5 mio. for ham. Så god fornøjelse 
Han er næppe blevet billigere.
Han er næppe blevet billigere.
-
uschel
ah nu overdriver du vist
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=3500
Men en pris idag på en ca 5 mill er da "billigt" for i mine øjne er han et af Danmarks Absolut største talenter. Det har jeg ment længe
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,422 ... #msg-42282
og ja jeg har skiftet Nick i mellemtiden
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=3500
Men en pris idag på en ca 5 mill er da "billigt" for i mine øjne er han et af Danmarks Absolut største talenter. Det har jeg ment længe
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,422 ... #msg-42282
og ja jeg har skiftet Nick i mellemtiden
-
Ranger (AGF)
Heh, der var du sgu lidt hurtigere end mig. Troede lige, at jeg kunne nå herind og rette det.
Huskede det bare som mere end det. 2,5 mio virker sgu ikke så afskrækkende. Især ikke som han spillede mod AGF forleden. Kræver dog, at han kan holde niveauet.
Huskede det bare som mere end det. 2,5 mio virker sgu ikke så afskrækkende. Især ikke som han spillede mod AGF forleden. Kræver dog, at han kan holde niveauet.
-
Chap
Re: Tobias Mikkelsen
Selvom han er blevet sat billigt til salg, kan jeg ikke forestille mig, at han vælger at skifte til os. Jeg tror, at han har det på samme måde som Morten Nordstand, altså med at han vil blive på sjælland, selvom han godt nok siger, at han vil vælge det sted, hvor han kan udvikle sig bedst.
-
Kent
Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> selvom han godt nok siger, at han vil
> vælge det sted, hvor han kan udvikle sig bedst.
Og det kunne jo sagtens være i FC Nordsjælland. Mon ikke han har bemærket hvordan det gik Nordstrand?
Kent
> selvom han godt nok siger, at han vil
> vælge det sted, hvor han kan udvikle sig bedst.
Og det kunne jo sagtens være i FC Nordsjælland. Mon ikke han har bemærket hvordan det gik Nordstrand?
Kent
-
BW - 665
Kent Skrev:
> Chap Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > selvom han godt nok siger, at han vil
> > vælge det sted, hvor han kan udvikle sig bedst.
>
> Og det kunne jo sagtens være i FC Nordsjælland.
> Mon ikke han har bemærket hvordan det gik
> Nordstrand?
>
> Kent
Jo mon ikke, og mon ikke også det har en indflydelse at en gammel klubkammerat, god ven evt., har valgt skiftet til Nordsjælland og ovenikøbet haft kæmpe succes. Så er der trods alt et kendt ansigt...
Ellers en skam, kunne ellers være spændende at se ham i rødt og sort, men man skal jo aldrig sige aldrig.
> Chap Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > selvom han godt nok siger, at han vil
> > vælge det sted, hvor han kan udvikle sig bedst.
>
> Og det kunne jo sagtens være i FC Nordsjælland.
> Mon ikke han har bemærket hvordan det gik
> Nordstrand?
>
> Kent
Jo mon ikke, og mon ikke også det har en indflydelse at en gammel klubkammerat, god ven evt., har valgt skiftet til Nordsjælland og ovenikøbet haft kæmpe succes. Så er der trods alt et kendt ansigt...
Ellers en skam, kunne ellers være spændende at se ham i rødt og sort, men man skal jo aldrig sige aldrig.
-
Dahl Nielsen
BW - 665 Skrev:
> Ellers en skam, kunne ellers være spændende at se
> ham i rødt og sort, men man skal jo aldrig sige
> aldrig.
Man skal ikke gå fejl af, at Tobias Mikkelsen er en rigtig, rigtig dygtig spiller, og et kæmpestort talent. Men jeg kan simpelt hen ikke finde en plads til ham i FCM. Jeg synes allerede truppen er proppet med unge spillere, der alle kæmper om at være med fra start. I øvrigt kommer der jo hele tiden nye spillere op fra akademiet, så jeg finder det ikke nødvendigt at hente unge spillere ude fra, med mindre man får et kanont tilbud.
> Ellers en skam, kunne ellers være spændende at se
> ham i rødt og sort, men man skal jo aldrig sige
> aldrig.
Man skal ikke gå fejl af, at Tobias Mikkelsen er en rigtig, rigtig dygtig spiller, og et kæmpestort talent. Men jeg kan simpelt hen ikke finde en plads til ham i FCM. Jeg synes allerede truppen er proppet med unge spillere, der alle kæmper om at være med fra start. I øvrigt kommer der jo hele tiden nye spillere op fra akademiet, så jeg finder det ikke nødvendigt at hente unge spillere ude fra, med mindre man får et kanont tilbud.