Truppen mod OB:
Martin Raska
Lasse Heinze
Kristian Bak Nielsen
Magnus Troest
Kolja Afriyie
Leon Jessen
Winston Reid
Dennis Sørensen
Simon Poulsen
Claus Madsen
Femi
Jesper Mikkelsen
Thomas Røll
Frank Kristensen
Baba Collins
Christian Olsen
Samlami og Dadu ude med skader og Danny Olsen spiller med andetholdet.
Ud fra truppen så vil mit gæt på den mest sandsynlige startopstilling være:
Martin Raska
Kolja Afriyie Kristian Bak Nielsen Magnus Troest Leon Jessen
Dennis Sørensen Femi Jesper Mikkelsen Simon Poulsen
Baba Collins
Frank Kristensen
De steder som jeg tror der kan være tvivl, er om Røll starter i stedet for Jesper Mikkelsen og om Lindkvist starter i steder for Leon. Resten formoder jeg er rimelig givet, men okay, man kan da blive overrasket.
Personligt er jeg lidt træt af at Salami igen er ude af truppen, syntes han gjord det godt mod Randers og han er/var tydeligt en spiller på vej tilbage i form. Håber ikke en ny skade sætter ham yderligere tilbage, hans type er generelt en som vi ikke har mange af i truppen og mener ikke, at Røll umiddelbart kan erstatte ham.
Ellers sidder jeg med en god fornemmelse før kampen på lørdag, OB er i en mindre krise, fansene virker utilfedse, stemningen virker ikke alt for god, spillerne vil væk og de har forhåbentlig en pokalkamp som sidder i benene og hovederne på dem.
Dette er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at en sejr er givet men jeg mener absolut det bør være målsætningen. Med en sejr sætter vi OB godt og grundigt af i kampen om sølv og et godt spillende Aab-hold vil, ihvertfald midlertidigt, være den eneste tilbageværende konkurrent.
Som jeg ser kampen, så SKAL OB komme frem ad banen og forsøge at diktere begivenhederne. Det har de været notorisk svage til i forårssæsonen og det mener jeg bestemt kan blive vores helt store fordel, for omstillingsspillet er netop en af de steder hvor FCM har en absolut spidskompetence. Lad os løbe kontra på dem, lad Baba score tidligt og vende OB-fansene imod de stribede.
Jeg er optimist og spår, på baggrund af ovenstående, en 2-nuller til os, på mål af Simon Poulsen og Baba Collins, hva mener i?
OB-FCM Optakt
-
Kent
Re: OB-FCM Optakt
Jeg er meget enig i dit syn på kampen. Hvis man ser på OBs hjemmebanekampe her i foråret er det absolut ikke imponerende:
OB - Randers 1-2
OB - AaB 1-1
OB - Vejle 3-2
OB - EfB 0-0
OB - Viborg 1-2 (pokal)
1 sejr 2 uafgjorte og 2 nederlag. Sejren over Vejle, var jo heller ikke ligefrem stensikker, da de var bagud 0-2.
Publikum er altså ikke blevet forkælet, og tilskueretallet har da også været for nedadgående:
Randers: 11.822 (gratis entre)
AaB: 8.731
Vejle: 7.783
EfB: 6.091
VFF: 4.696
Hvis det fortsætter sådan, så kommer der ikke meget mere end 3.500 på lørdag - og så kan de tilrejsende FCM'er synge dem ud af stadion
Kent
OB - Randers 1-2
OB - AaB 1-1
OB - Vejle 3-2
OB - EfB 0-0
OB - Viborg 1-2 (pokal)
1 sejr 2 uafgjorte og 2 nederlag. Sejren over Vejle, var jo heller ikke ligefrem stensikker, da de var bagud 0-2.
Publikum er altså ikke blevet forkælet, og tilskueretallet har da også været for nedadgående:
Randers: 11.822 (gratis entre)
AaB: 8.731
Vejle: 7.783
EfB: 6.091
VFF: 4.696
Hvis det fortsætter sådan, så kommer der ikke meget mere end 3.500 på lørdag - og så kan de tilrejsende FCM'er synge dem ud af stadion
Kent
-
Pacman
Re: OB-FCM Optakt
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> EfB: 6.091
> VFF: 4.696
De 2 kampe var vist midtuge kampe, hvis jeg ikke husker helt galt. Desuden var der også delt gratis billetter ud til Esbjerg kampen på uni i Odense.
-------------------------------------------------------
> EfB: 6.091
> VFF: 4.696
De 2 kampe var vist midtuge kampe, hvis jeg ikke husker helt galt. Desuden var der også delt gratis billetter ud til Esbjerg kampen på uni i Odense.