Jeppe Brandrup?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FrejPrahl

Jeppe Brandrup?

Indlæg af FrejPrahl »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67837

Kunne han ikke være et muligt emne? Han siger jo selv at han ikke vil til udlandet, så må FCM vel være det bedste bud? :)

Jeppe has been captain for the reserve team for some years. Now he has been included in the first team squad. He can play as a right back or right midfield.

Good technique, daring and karisma are some of the terms you can put on Jeppe's person. A man for the future.

- Sakset fra fck.dk
Senest rettet af FrejPrahl 26. apr 2007, 21:43, rettet i alt 1 gang.

SchelleBoy

Re: Jeppe Brandrup?

Indlæg af SchelleBoy »

Hva skulle vi dog med ham ??

HADER VFF!

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Ved jeg ikke helt, måske som et alternativ til Kolja? Og hvis Dennis forlader os, kunne han være et supplement til danny..

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Du kan jo ikke købe ham som suppleant, når han forlader FCK for at få fast spilletid.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hvis vi købte ham til højre back, så kunne han da sagtens slå til. De gange jeg har set ham, har han faktisk gjort det godt. Og jeg er vist ikke den eneste der mener, at vi af og til har for mange mangler på højre back-pladsen, lige meget om det er Kolja eller Ulle vi bruger. Begge skal altså stramme lidt an, hvis de vil spille for et tophold.

Nees

Indlæg af Nees »

Nu er jeg ikke helt sikker, men var det ikke Jeppe Brandrup FCM havde til prøve træning i sommers??? eller var det Hestehave?

Chap

Indlæg af Chap »

Nees Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er jeg ikke helt sikker, men var det ikke Jeppe
> Brandrup FCM havde til prøve træning i sommers???
> eller var det Hestehave?

Det var Jeppe Hestehave. Mener også han er venstre bak?

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Nej det har du ret i, er derfor også meget enig med Dahl i at vi kunne bruge ham som højre back fast, og og så evt. afskedige ulle eller kolja..

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var Jeppe Hestehave. Mener også han er venstre
> bak?

Ja, back er han i hvert fald, og mon ikke han i hvert fald kan spille i højre, da man jo på daværende tidspunkt ledte efter en erstatning for Rasmus Daugaard. Så vidt jeg erindrer spillede Hestehave i sommerkampen oppe på Thyholm mod Thyholm IF, og gjorde vist nok en god figur. Men han viste åbenbart generelt ikke nok til, at FCM ville satse på ham.

Ellers et meget spændende talent.

Besvar