FCN-OB
-
Jean / BW# 1238
Brøndby og alle de andre...
De er ved at løbe tør for undskyldninger i Brøndby. Inden kampen sagde Retov at alle hold var mere tændte når de mødte Brøndby... og det var også det Køhlert sagde efter kampen. Hmmm, så det er altså kun fordi de andre hold spiller over evne, at Brøndby ikke kan vinde.
Sidst de mødte Vejle vandt Brøndby 4-0... og nu taber de 3-0.
Nej, spillerne i Brøndby trænger efterhånden til en idrætspsykolog, for Køhlert kan tydeligvis ikke vende det.
Sidst de mødte Vejle vandt Brøndby 4-0... og nu taber de 3-0.
Nej, spillerne i Brøndby trænger efterhånden til en idrætspsykolog, for Køhlert kan tydeligvis ikke vende det.
-
Jean / BW# 1238
Vi fører med 4 point....
Dagens resultater er rigtig gode. Vi er nu 4 point foran OB, og vi kan med sejr i næste runde over OB distancerer dem med 7 point, og der er 6 runder igen. Aab er lige nu 5 point efter FCM... og de møder Vejle, som nok skal gi' dem kamp til stregen.
-
hitman202
Re: Angreb på spillerbussen...
De er ikke rigtigt kloge, det er hvert fald ikke studenter-huen som trykker.
På den måde har Jeg en del mere til overs for Fck´s fans, troede aldrig Jeg skulle se mig selv skrive det, hmm.
Håber virkeligt at Brøndby´s nedtur fortsætter for evigt, de har sgu ikke fortjent bedre, selvom Jeg godt ved det ikke er klubbens skyld, men de få som ødelægger det for de mange
På den måde har Jeg en del mere til overs for Fck´s fans, troede aldrig Jeg skulle se mig selv skrive det, hmm.
Håber virkeligt at Brøndby´s nedtur fortsætter for evigt, de har sgu ikke fortjent bedre, selvom Jeg godt ved det ikke er klubbens skyld, men de få som ødelægger det for de mange
-
hitman202
Må lige høre forøvrigt, er det Brøndby´s egen spiller-bus de angriber, eller Vejle´s???
-
hitman202
Re: Vi fører med 4 point....
Ja det har været en helt kanon runde, næsten bedre end man selv havde kunnet forfatte den;-)
Hmm, frygter nu at vi skal til at hælde lidt mere til Aab end Ob som sølv-konkurrenter.
Men helt sikkert, 3 point igen på lørdag og det ser mega-sweet ud;-)
Hmm, frygter nu at vi skal til at hælde lidt mere til Aab end Ob som sølv-konkurrenter.
Men helt sikkert, 3 point igen på lørdag og det ser mega-sweet ud;-)
-
hitman202
Hvor kloge er man så?? Det synes Jeg er for lavt, lad os aldrig synke derned!!!
-
Dahl Nielsen
Re: 3-0 til vejle
foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> BIF har ikke vundet i 310 dage på udebane...
375 dage...
Ét år og ti dage.
> BIF har ikke vundet i 310 dage på udebane...
375 dage...
Ét år og ti dage.
-
BW#2264
hitman202 Skrev:
> Må lige høre forøvrigt, er det Brøndby´s egen
> spiller-bus de angriber, eller Vejle´s???
Ankommer Vejle i BUS til deres hjemmekampe?? Hehe
> Må lige høre forøvrigt, er det Brøndby´s egen
> spiller-bus de angriber, eller Vejle´s???
Ankommer Vejle i BUS til deres hjemmekampe?? Hehe
-
hitman202
hmm, hvis de kommer langvejs fra;-)
mener da nogle gange Jeg har set FCM´s bus også til hjemmekampe.
Måske bare stillet op som reklame, men den har da været der
mener da nogle gange Jeg har set FCM´s bus også til hjemmekampe.
Måske bare stillet op som reklame, men den har da været der
-
Ravnen
Re: FCN-OB 2-1
Ja det er fantastisk vigtigt, nu har OB ikke chancen for 2 pladsen i næste runde, det kunne have motiveret dem yderligere, og vinder vi så er OB rimelig sat i kampen om 2 pladsen samtidig med at Aab kan tage 3 pladsen fra dem. De er på vippen, mens vi under alle omstændigheder er nummer 2 også efter næste runde 
HERLIGT Brøndby fik tæv, tak til Vejle, hvor er det "fodbold"-bekræftende når en klub der i den grad har domineret dansk fodbold kan gå helt ned.
HERLIGT Brøndby fik tæv, tak til Vejle, hvor er det "fodbold"-bekræftende når en klub der i den grad har domineret dansk fodbold kan gå helt ned.
-
Ravnen
Mon ikke det er fordi de er forvænte, det har været "let" at være Brøndby fan i mange år, deres nedture har været småting ved siden af andre klubbers. Så har de også haft en masse medløbere fordi det gik godt.
De har godt af at prøve det, ligesom FCKs fans også ville have godt af det.
De har godt af at prøve det, ligesom FCKs fans også ville have godt af det.
-
YahooSeeker [Bot]
hitman202 Skrev:
> hmm, hvis de kommer langvejs fra;-)
> mener da nogle gange Jeg har set FCM´s bus også
> til hjemmekampe.
> Måske bare stillet op som reklame, men den har da
> været der
Det handler nok om at der er andre end spillerne der har brugt den.
Men derfor kunne den jo strengt taget godt blive angrebet af Brøndby fans
> hmm, hvis de kommer langvejs fra;-)
> mener da nogle gange Jeg har set FCM´s bus også
> til hjemmekampe.
> Måske bare stillet op som reklame, men den har da
> været der
Det handler nok om at der er andre end spillerne der har brugt den.
Men derfor kunne den jo strengt taget godt blive angrebet af Brøndby fans
-
Ravnen
OB stærkt presset bagfra
FCN lugter bronze http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67741
Mon ikke også Aab gør det. Umiddelbart lyder det ikke til FCN tror de kan nå os, 8 point tror jeg også er for stor en mundfuld, vi taber jo kun til FCK og får ellers altid point med os. Aab har 5 point op til os, og virker ikke alt for stabile, så dem frygter jeg ikke rigtig.
Så umiddelbart er det OB som er jaget, mere end de er jageren (på os). Det afspejles også i deres nederlag i dag.
Næste runde er endnu en nøglekamp for os, kan vi vinde i Odense så tror jeg ikke vi taber sølvet selvom der stadig er et stykke vej.
Mon ikke også Aab gør det. Umiddelbart lyder det ikke til FCN tror de kan nå os, 8 point tror jeg også er for stor en mundfuld, vi taber jo kun til FCK og får ellers altid point med os. Aab har 5 point op til os, og virker ikke alt for stabile, så dem frygter jeg ikke rigtig.
Så umiddelbart er det OB som er jaget, mere end de er jageren (på os). Det afspejles også i deres nederlag i dag.
Næste runde er endnu en nøglekamp for os, kan vi vinde i Odense så tror jeg ikke vi taber sølvet selvom der stadig er et stykke vej.