Jeg lægger ud med at give karakterer, som kan være medvirkende til at starte en debat om kampen, og holdets samt de enkelte spilleres indsats:
Raska - 8
Ganske udemærket hjemmedebut til Raska. Er lidt i tvivl om han kunne have gjort noget andet ved målet, men det er i hvert fald ikke ham som er hovedansvarlig for det. Har desuden nogle fine redninger.
Kolja - 8
En fin indsats i dag af Kolja, hvor han også kommer fint med op af banen. Det var desuden ham der sørgede for frisparket som Farlige scorede på.
Magnus - 9
Eminent i hovedspillet og sætter ikke mange fødder forkert i dag i mine øjne
KBN - 8
Han koster målet til 0-1, men ellers var han den vante stærke KBN vi kender. Men det kan i mine øjne ikke give mere end en 8'er, når man koster en kasse, som han gør i dag.
Ulle - 6
Banens dårligste FCM'er. Hans afleveringer er ofte uden adresse og defensivt synes jeg han er for flagrende. I mine øjne er Leon et bedre alternativ end Ulle lige pt. Men ok. Leon var elendig i Horsens så fair nok at give Ulle chancen. Han greb den i mine øjne bare ikke.
Danny - 6/7
Skidt kamp af Danny, hvilket også bliver symboliseret ved hans udskiftning. Han fik det aldrig til at flyde, men i mine øjne bør vi også give ham en ret lang snor. (Lad os huske hvordan DS udviklede sig efter hans svage start
Simon - 8
Ikke helt oppe i omdrejninger fra start.. Arbejder dog godt og kommer efterhånden ind i kampen og får lagt nogle fine indlæg. Godkendt indsats.
Salami - 8
Får erobret mange bolde og gør det i mine øjne fornuftigt... Har dog nogle dumme boldtab. Man kan godt se at han ikke er helt oppe i omdrejninger. Men det skal han nok komme
Røll - 7
Ikke en af hans bedste kampe for os. Kommer for ofte til kort over for Damborg og Kenneth Møller.
Baba - 8
Jeg synes Baba gør det glimrende i dag. Er sindssygt kropsstærk, og holder godt på bolden. Får bare ikke så meget at arbejde med i den tid han er på banen, men har i den grad et kæmpe potentiale.
Dennis - 7
Havde svært ved at vænne sig til at spille angriber, hvilket afspejler sig i hans spil. Figther som sædvanlig godt, men ikke hans bedste kamp.
Farlige - 9
Kommer ind og garner. Hvad mere kan man forlange?
Speedy - 9
Business as usual. Indskiftning og kasse. Det er derfor vi elsker Speedy