2.div. - Jetsmark kl. 13 Ikast stadion
-
YahooSeeker [Bot]
2.div. - Jetsmark kl. 13 Ikast stadion
Vi er en lille flok der tager ud og varmer op med lidt bold, hvis der er andre der er interesserede så kan i jo bare dukke op.
Det er os der sidder og kloger i det.
Det er os der sidder og kloger i det.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. apr 2007, 10:34, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: 2.div. - Jetsmark kl. 13 Ikast stadion
Vi kommer 2 fra Århus, og vi forventer at der er frankfurtere klar 
Kent
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg håber på, at ” Speedy” ikke kun skal spille venstrekant, men også får lov til at spille lidt angreb for FCM2 – jeg skal i hvert fald ned og opleve superligaen absolut mens farlige angriber i aktion.
-
anderson
efter en halv time spil er fcm2 bagud 2-1 så det går sku ikke særlig godt.. målene blev vist scoret på bar 3 minutter..
martin Jungbloot har scoret for fcm2
martin Jungbloot har scoret for fcm2
-
weinkouff
2-2 på Ikast stadion, selvmål, men Nick Ragus' fortjenste...
-
Altoriso
Re: Junior vandt 1-0 i KB
Uden at vide mere ved jeg dog at FCM junior vandt 1-0 i KB idag
Ynglinge må også lige være på trapperne
Ynglinge må også lige være på trapperne
-
Jan
Re: Junior vandt 1-0 i KB
Har kigget forskellige steder på nettet, men ikke fundet resultatet.
Nogen der kender ynglinge resultatet for i dag ?
Nogen der kender ynglinge resultatet for i dag ?
-
Altoriso
Re: Ynglinge vandt 3-2 i KB
Så fik vi lige det på plads 
http://www.kb-boldklub.dk/script/site/p ... &artID=700
0-1 3. min Hibib Mohammed
0-2 37. min Mads Albæk
1-2 60. min Kevin Bechmann Timm
1-3 63. min Jude Nworuh
2-3 90. min Jacob Albrecthsen
FC Midtjylland satte sig fra start af på dagens kamp i ynglinge ligaen og allederde efter 3. min kom FCM i spidsen med 1-0 og havde FCM kendt deres besøgelsestid kunne resultatet ved pausen have set være ud end 2-0.
Efter pausen kom KB mere med i kampen og efter 60 min reducerede Kevin Bechmann Timm på hovedstød, men allerede 3 min senere kunne Jude Nworuh igen bringe FCM foran med 2 mål, da han på en flot 1. berøring satte hele KB's forsvar af og lagde bolden fladt ind i KB's mål. KB forsøgte at presse spillet op på FCM banehalvdel men efter nogle halve chancer og en afslutning på overlæggeren kom reduceringsmålet først efter 90 min hvor Jacob Albrechtsen scorede efter klumpspil inden foran FCM's mål.
http://www.kb-boldklub.dk/script/site/p ... &artID=700
0-1 3. min Hibib Mohammed
0-2 37. min Mads Albæk
1-2 60. min Kevin Bechmann Timm
1-3 63. min Jude Nworuh
2-3 90. min Jacob Albrecthsen
FC Midtjylland satte sig fra start af på dagens kamp i ynglinge ligaen og allederde efter 3. min kom FCM i spidsen med 1-0 og havde FCM kendt deres besøgelsestid kunne resultatet ved pausen have set være ud end 2-0.
Efter pausen kom KB mere med i kampen og efter 60 min reducerede Kevin Bechmann Timm på hovedstød, men allerede 3 min senere kunne Jude Nworuh igen bringe FCM foran med 2 mål, da han på en flot 1. berøring satte hele KB's forsvar af og lagde bolden fladt ind i KB's mål. KB forsøgte at presse spillet op på FCM banehalvdel men efter nogle halve chancer og en afslutning på overlæggeren kom reduceringsmålet først efter 90 min hvor Jacob Albrechtsen scorede efter klumpspil inden foran FCM's mål.