Tja.... Det var sgu trist idag..... Men lad os nu se på det gode aspekt.... Vi fik 1 point idag, vi burde have fået tre, men sådan eer det nu engang ikke altid. Vi kan godt sidde og ærgre os over spildt mælk, men kig nu lidt positivt på det. Vi er 1 point foran OB og stadig 7 point foran FCN. De to hold møder hinanden om to runder i Nordsjælland, hvor vi imellemtiden skal møde Horsens ude og Randers hjemme. Vi må igen kigge fremad. OB har et sværere program de næøste tre kampe end FCM. Det skal vi udnytte, startende onsdag i Horsens, hvor OB møder Esbjerg (som de altid har problemer med). Lad os nu se, tre point i Horsens og en god solid vestjysk sejr i Odense og vupti, så er vi foran med 4 point.
Og til kritikerne af Lasse Heinze... de sagde i tv i torsdags at Raska endnu ikke kunne kaste en bold ud pga. smerter i skulderen. Men når han engang bliver han jo førstevalg, det er vel det der er lagt op til. Men idag sagde de nu i P3 at det var forsvaret der blundede. Men fred være med det, synes det er lidt spild at blive ved at kritisere den eneste position hvor fejl bliver bemærket 100 %. Det er lidt tyndt:) Men glæder mig også til meget mere stabilitet nede bagi.
Men en mand jeg synes har gjort det godt er en person jeg ellers altid har kritiseret. Leon Jessen.... han har nu bevist sig overfor mig. Det gør Lasse nok også:) Nå, men vi ses på onsdag.... hyg jer
når alt kommer til alt
-
mancitydk
når alt kommer til alt
Senest rettet af mancitydk 16. apr 2007, 15:23, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: når alt kommer til alt
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og til kritikerne af Lasse Heinze... de sagde i tv
> i torsdags at Raska endnu ikke kunne kaste en bold
> ud pga. smerter i skulderen
Hvem var det, der sagde det i tordags? FCM eller journalister?
Er der nogen af dem, der har set 2. div spille, eller træningen, der kan bekræfte det?
Hvis han har sådanne problemer med skulderen undrer det da mig, at han overhovedet spiller. Desuden så har hans debut på SAS-ligaen, da lange udsigter så.
Kent
> Og til kritikerne af Lasse Heinze... de sagde i tv
> i torsdags at Raska endnu ikke kunne kaste en bold
> ud pga. smerter i skulderen
Hvem var det, der sagde det i tordags? FCM eller journalister?
Er der nogen af dem, der har set 2. div spille, eller træningen, der kan bekræfte det?
Hvis han har sådanne problemer med skulderen undrer det da mig, at han overhovedet spiller. Desuden så har hans debut på SAS-ligaen, da lange udsigter så.
Kent
-
Altoriso
Kent Skrev:
> Hvis han har sådanne problemer med skulderen
> undrer det da mig, at han overhovedet spiller.
> Desuden så har hans debut på SAS-ligaen, da lange
> udsigter så.
>
> Kent
Det er jo så også det Erik for nogle uger har sagt i en eller anden forbindelse ( interview eller artikel)
> Hvis han har sådanne problemer med skulderen
> undrer det da mig, at han overhovedet spiller.
> Desuden så har hans debut på SAS-ligaen, da lange
> udsigter så.
>
> Kent
Det er jo så også det Erik for nogle uger har sagt i en eller anden forbindelse ( interview eller artikel)
-
Kent
Ja, men meldingerne har været lidt tvetydige. Jeg mindes en artikel, mener da var på bold.dk, hvor jeg tror det var Rindom, der sagde at det måske først blev næste sæson.
Men der har også været artikler om at han trænet fuldt med, og nu har han spillet 3 kampe på 2. div. For mig lyder det jo som om han er klar.
Så det var for at få lidt klarhed over det, at jeg efterlyste øjenvidner
Kent
Men der har også været artikler om at han trænet fuldt med, og nu har han spillet 3 kampe på 2. div. For mig lyder det jo som om han er klar.
Så det var for at få lidt klarhed over det, at jeg efterlyste øjenvidner
Kent
-
mancitydk
Det var Jens Jørgen Brinch der udtalte de famøse ord;) Om han ved hvad han taler om, skal jeg gerne lade være usagt Kent:)