Hej
Er jeg den eneste som synes det kunne være fedt hvis spillere og træner staff også deltog i ulvegraven? eller i det mindste fik en blogside op?
Syntes det kunne være fedt med interaktivitet og tættere forhold mellem fans og spillere via. nettet.
Er det helt hen i vejret eller?
[Må godt flyttes til Debat om Debat]
Manglende interaktivitet på graven?
-
Persian_Wolf
Manglende interaktivitet på graven?
Senest rettet af Persian_Wolf 15. apr 2007, 07:01, rettet i alt 1 gang.
-
Arff
Re: Manglende interaktivitet på graven?
Det synes jeg også noglegange mangles.
- Og så på den måde kan de måske også sige hvad de synes vi gør godt og hvad de synes vi burde forbedre.
- Og så på den måde kan de måske også sige hvad de synes vi gør godt og hvad de synes vi burde forbedre.
-
Altoriso
Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej
>
> Er jeg den eneste som synes det kunne være fedt
> hvis spillere og træner staff også deltog i
> ulvegraven? eller i det mindste fik en blogside
> op?
>
> Syntes det kunne være fedt med interaktivitet og
> tættere forhold mellem fans og spillere via.
> nettet.
>
> Er det helt hen i vejret eller?
Jeg synes bestemt at det er en god idé
Vi har jo haft det lidt ifm ulvehylets"skyd på"
Synes på en eller anden måde at det måske skulle implementeres på black-wolves.com for at skaffe noget mere trafik der
Der er jo også sat gang i et medieudvalg, så mon ikke at de som minimum tager dit forslag op på et af deres møder
> Hej
>
> Er jeg den eneste som synes det kunne være fedt
> hvis spillere og træner staff også deltog i
> ulvegraven? eller i det mindste fik en blogside
> op?
>
> Syntes det kunne være fedt med interaktivitet og
> tættere forhold mellem fans og spillere via.
> nettet.
>
> Er det helt hen i vejret eller?
Jeg synes bestemt at det er en god idé
Vi har jo haft det lidt ifm ulvehylets"skyd på"
Synes på en eller anden måde at det måske skulle implementeres på black-wolves.com for at skaffe noget mere trafik der
Der er jo også sat gang i et medieudvalg, så mon ikke at de som minimum tager dit forslag op på et af deres møder
-
YahooSeeker [Bot]
Nu er det jo ikke nogen ny ide.
Som det er nu er der jo Ulvetimen der klare den opgave, bortset fra at ingen sender spørgsmål ind, andre end en eller anden der hedder Peter
Problemet er ikke at lave det, men at du skal forpligte nogen på noget de skal klare ud over alt det andet. Her tænker jeg på spiller/trænere
Som det er nu er der jo Ulvetimen der klare den opgave, bortset fra at ingen sender spørgsmål ind, andre end en eller anden der hedder Peter
Problemet er ikke at lave det, men at du skal forpligte nogen på noget de skal klare ud over alt det andet. Her tænker jeg på spiller/trænere
-
Persian_Wolf
Nej klart at ma ikke skal forpligte det.
Jeg tænkte nu hellere ikke på en Q/A som fx. "Skyd på". Men nærmere en let og simpel blog som kunne implementeres i nuværende FCM.dk hvor spillerende kan skrive frit i ind imellem og vi som fans kan kommenter' .
Jeg tænkte nu hellere ikke på en Q/A som fx. "Skyd på". Men nærmere en let og simpel blog som kunne implementeres i nuværende FCM.dk hvor spillerende kan skrive frit i ind imellem og vi som fans kan kommenter' .
-
YahooSeeker [Bot]
Persian_Wolf Skrev:
> Nej klart at ma ikke skal forpligte det.
>
> Jeg tænkte nu hellere ikke på en Q/A som fx. "Skyd
> på". Men nærmere en let og simpel blog som kunne
> implementeres i nuværende FCM.dk hvor spillerende
> kan skrive frit i ind imellem og vi som fans kan
> kommenter' .
Jeg tror ikke helt du kan se hvilket minefelt man kan bringe spillerne i bare med de spørgsmål som folk kan finde på, uanset om de svare eller ej.
Der er altså en kæmpe forskel på at stille spøgsmålene gennem fx ulvehylet, eller en "journalist" i radioen, og så lade folk stille spørgsmålet uden filter.
> Nej klart at ma ikke skal forpligte det.
>
> Jeg tænkte nu hellere ikke på en Q/A som fx. "Skyd
> på". Men nærmere en let og simpel blog som kunne
> implementeres i nuværende FCM.dk hvor spillerende
> kan skrive frit i ind imellem og vi som fans kan
> kommenter' .
Jeg tror ikke helt du kan se hvilket minefelt man kan bringe spillerne i bare med de spørgsmål som folk kan finde på, uanset om de svare eller ej.
Der er altså en kæmpe forskel på at stille spøgsmålene gennem fx ulvehylet, eller en "journalist" i radioen, og så lade folk stille spørgsmålet uden filter.
-
Kasper_Nielsen
I en periode, var Thomas Thomasberg herinde og skrive et par gange op til en kamp f.eks. Men har ikke set ham herinde i lang tid.
-
YahooSeeker [Bot]
Til gengæld skriver han så til nyhederne på fcm.dk