Igen FCM fejl skyld i endnu et nederlag
-
Zolo
Re: Igen FCM fejl skyld i endnu et nederlag
Aaes Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nope. Prøv at sammenlign med indlæggene om AR.
> Der
> > er milevid forskel.
> >
> > AR fik skylden for stort set samtlige mål, der
> > blev scoret mod os, ligemeget om det var hans
> > skyld eller ej. Jeg har så vidt jeg husker kun
> set
> > kritik at Heinze ift scoringer, som vitterlig
> var
> > hans skyld. Som fx første mål i dag og i
> mandags.
> > Personligt har jeg mere tolerance for det, når
> det
> > er en ung målmand, for det er hvad der sker.
> Men
> > det er altså ikke ensbetydende med, at jeg
> synes
> > det er tilfredsstillende for FCM som hold.
> Heinze
> > har kostet min. 3 scoringer i de 6 kampe her i
> > foråret, og det er simpelthen for mange. Derfor
> > ser jeg gerne at Raska hurtigst muligt får
> chancen
> > for at bevise sit værd.
> >
> >
> > Kent
>
> Generelt set tror jeg der er ligeså mange Heinze
> kritikere som der er AR kritikere. Mange af dem
> jeg sidder sammen med gav Heinze skylden for alle
> målene igår og også i mandags..
>
> Derudover får han da generelt at vide at han er
> for dårlig ved dødbolde og at han nogen gange
> kommer for langt ud af målet..
>
> Så han bliver da slagtet en del efter min mening
I stedet for at diskutere hvad vores keepere kan og ikke kan var det måske en ide at anskaffe en skadesfri keeper, det er en utrolig vigtig plads på holdet og må godt koste lidt ekstra. SÅ KØB EN NY KEEPER
> Kent Skrev:
> -----
> > Nope. Prøv at sammenlign med indlæggene om AR.
> Der
> > er milevid forskel.
> >
> > AR fik skylden for stort set samtlige mål, der
> > blev scoret mod os, ligemeget om det var hans
> > skyld eller ej. Jeg har så vidt jeg husker kun
> set
> > kritik at Heinze ift scoringer, som vitterlig
> var
> > hans skyld. Som fx første mål i dag og i
> mandags.
> > Personligt har jeg mere tolerance for det, når
> det
> > er en ung målmand, for det er hvad der sker.
> Men
> > det er altså ikke ensbetydende med, at jeg
> synes
> > det er tilfredsstillende for FCM som hold.
> Heinze
> > har kostet min. 3 scoringer i de 6 kampe her i
> > foråret, og det er simpelthen for mange. Derfor
> > ser jeg gerne at Raska hurtigst muligt får
> chancen
> > for at bevise sit værd.
> >
> >
> > Kent
>
> Generelt set tror jeg der er ligeså mange Heinze
> kritikere som der er AR kritikere. Mange af dem
> jeg sidder sammen med gav Heinze skylden for alle
> målene igår og også i mandags..
>
> Derudover får han da generelt at vide at han er
> for dårlig ved dødbolde og at han nogen gange
> kommer for langt ud af målet..
>
> Så han bliver da slagtet en del efter min mening
I stedet for at diskutere hvad vores keepere kan og ikke kan var det måske en ide at anskaffe en skadesfri keeper, det er en utrolig vigtig plads på holdet og må godt koste lidt ekstra. SÅ KØB EN NY KEEPER
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Heinze bare ikke god nok..
Peter Ross Skrev:
> Hvor mange spillere er der på et hold ? (Svar:
> 11), hvor mange spillere står med ansvaret ?
> (Svar: 11).
Ja og hvad skal vi med en 12 mand når vi ikke har en målmand
"Jeg troede bolden ville smutte på græsset" Jamen nu gir det hele mening, det var greenkeeperens skyld FYR HAM. Men det vil sige at du syntes at en højre back er lige så vigtigt på holdet som en målmand?
> Næh, jeg forestiller mig heller ikke mesterskaber
> med Kolja på højreback, eller Thomas Røll på
> midtbanen, sådan er der så meget...
Nej men du hører ikke mig brokke mig hvis du finder en ny højre og venstreback til os.
> Jan Rindom er målmandscoach i DBU-regi samtidig
> med han er målmandtræner i FCM, så manden bag har
> klart kompetencen, og hvis ikke du kan se
> udviklingen hos vores målmand, så bør du søge
> optiker når du står op.
> Du betvivler Weinkouffs talent ? 26
> ungdomslandskampe kommer ikke af sig selv... Lidt
> tyndt du betvivler hans talent på grundlag af en
> træningskamp i Fredericia på en eftersigende
> håbløs bane...
Kan virkeligt ikke se LH være inde i en positiv udvikling det her forår. Da foråret startede havde jeg persoligt fuld tillid til LH, men den er mildes talt væk nu. Med hensyn til Weinkouffs siger jeg jo selv at jeg ikke har andet at vurdere ham ud fra. Og mon ikke banen den var god nok til ikke at sætte sig selv på røven? Husker ikke at banen vor skyld i hans drop den dag. Første mål sætter hans på røven i en forholdsvis ufarligt kontra, andet mål råber han JEG HAR. LH ser virkeligt ud som at være drænet for selvtillid.
> På samme niveau. Lad jer nu ikke forblinde. PSJ
> var ikke ligefrem guds gave til et fodboldmål -
> Jo, han fyldte det godt ud (fysisk), men for satan
> han var tung i MANGE situationer (Fredefyn har det
> sikkert på nogle bånd du kan låne !). Ja, han
> opnåede A-landskampe, fint - men var der seriøse
> alternativ i DK og udlandet, der ikke sad på
> bænken ?
Han var en anfører type, en der gik forrest. Vi har brug for en målmand med autorrietet. Hvad gør vi når KBN skifter til FCK til sommer? (Don Ø tog efter kampen en drikkedunk og gik direkte ud til KBN hvor de så stod og snakkede nogle minuter sammen)
> Raska har endnu ikke prøvet at spille med det
> nuværende forsvar, så kommunikationen vil helt
> sikkert halte, men hey, hvis bare Heinze er væk er
> alt jo godt... Eller...
Ja for kommunikationen fungerer jo fint nu? Og jeg er ikke sikkert men tror at der findes eksempler på at et hold for en målmand der ikke har prøvet at spille sammen med det forsvaret før:-) Det gir jo ingen mening at sige det der. Skal han så først have spillitid når han har prøvet at spille sammen med vores forsvar? Men selvom kommunikationen ville halte så har de jo stadig mindst en mål at gi af i vær kamp. Nej hvis Heinze nu var en klassekeeper så er alt jo godt.
Dennis Nej jeg er ikke hæs, jeg har ingen stemme
> Hvor mange spillere er der på et hold ? (Svar:
> 11), hvor mange spillere står med ansvaret ?
> (Svar: 11).
Ja og hvad skal vi med en 12 mand når vi ikke har en målmand
> Næh, jeg forestiller mig heller ikke mesterskaber
> med Kolja på højreback, eller Thomas Røll på
> midtbanen, sådan er der så meget...
Nej men du hører ikke mig brokke mig hvis du finder en ny højre og venstreback til os.
> Jan Rindom er målmandscoach i DBU-regi samtidig
> med han er målmandtræner i FCM, så manden bag har
> klart kompetencen, og hvis ikke du kan se
> udviklingen hos vores målmand, så bør du søge
> optiker når du står op.
> Du betvivler Weinkouffs talent ? 26
> ungdomslandskampe kommer ikke af sig selv... Lidt
> tyndt du betvivler hans talent på grundlag af en
> træningskamp i Fredericia på en eftersigende
> håbløs bane...
Kan virkeligt ikke se LH være inde i en positiv udvikling det her forår. Da foråret startede havde jeg persoligt fuld tillid til LH, men den er mildes talt væk nu. Med hensyn til Weinkouffs siger jeg jo selv at jeg ikke har andet at vurdere ham ud fra. Og mon ikke banen den var god nok til ikke at sætte sig selv på røven? Husker ikke at banen vor skyld i hans drop den dag. Første mål sætter hans på røven i en forholdsvis ufarligt kontra, andet mål råber han JEG HAR. LH ser virkeligt ud som at være drænet for selvtillid.
> På samme niveau. Lad jer nu ikke forblinde. PSJ
> var ikke ligefrem guds gave til et fodboldmål -
> Jo, han fyldte det godt ud (fysisk), men for satan
> han var tung i MANGE situationer (Fredefyn har det
> sikkert på nogle bånd du kan låne !). Ja, han
> opnåede A-landskampe, fint - men var der seriøse
> alternativ i DK og udlandet, der ikke sad på
> bænken ?
Han var en anfører type, en der gik forrest. Vi har brug for en målmand med autorrietet. Hvad gør vi når KBN skifter til FCK til sommer? (Don Ø tog efter kampen en drikkedunk og gik direkte ud til KBN hvor de så stod og snakkede nogle minuter sammen)
> Raska har endnu ikke prøvet at spille med det
> nuværende forsvar, så kommunikationen vil helt
> sikkert halte, men hey, hvis bare Heinze er væk er
> alt jo godt... Eller...
Ja for kommunikationen fungerer jo fint nu? Og jeg er ikke sikkert men tror at der findes eksempler på at et hold for en målmand der ikke har prøvet at spille sammen med det forsvaret før:-) Det gir jo ingen mening at sige det der. Skal han så først have spillitid når han har prøvet at spille sammen med vores forsvar? Men selvom kommunikationen ville halte så har de jo stadig mindst en mål at gi af i vær kamp. Nej hvis Heinze nu var en klassekeeper så er alt jo godt.
Dennis Nej jeg er ikke hæs, jeg har ingen stemme
-
Noe
GAAAAAAAAAAAAAAAAAB - man kan jo stille sit ur efter dig Fredefyn.
Træk vejret roligt når kampen er forbi, og overvej om det er noget konstruktivt du vil til at skrive. Og nej; der er ikke flere der lytter til dig, fordi du bliver ved med at gentage dine tynde pointer.
/Noe
Træk vejret roligt når kampen er forbi, og overvej om det er noget konstruktivt du vil til at skrive. Og nej; der er ikke flere der lytter til dig, fordi du bliver ved med at gentage dine tynde pointer.
/Noe
-
YahooSeeker [Bot]
Noe Skrev:
> GAAAAAAAAAAAAAAAAAB - man kan jo stille sit ur
> efter dig Fredefyn.
>
> Træk vejret roligt når kampen er forbi, og overvej
> om det er noget konstruktivt du vil til at skrive.
> Og nej; der er ikke flere der lytter til dig,
> fordi du bliver ved med at gentage dine tynde
> pointer.
>
> /Noe
Det må jo tyde på at Heinze og FCM bliver ved med at lave de samme fejl *-)
FF
> GAAAAAAAAAAAAAAAAAB - man kan jo stille sit ur
> efter dig Fredefyn.
>
> Træk vejret roligt når kampen er forbi, og overvej
> om det er noget konstruktivt du vil til at skrive.
> Og nej; der er ikke flere der lytter til dig,
> fordi du bliver ved med at gentage dine tynde
> pointer.
>
> /Noe
Det må jo tyde på at Heinze og FCM bliver ved med at lave de samme fejl *-)
FF
-
YahooSeeker [Bot]
Alt det positive
Kom i tanken om at det er fredag og at det snart er weekend. Så jeg vil prøve at samle alt det positive vi har fået ud af kampen igår. De kæmpede røven ud af bukserne. Der var vilje for sejer og spillerne så virkeligt ud til at tro på næsten hele kampen igennem.
KBN var inde og tage ansvar at viste lidt vildskab.
Røll kæmpede for det.
Danny viste for første gang på 1 holdet klassespil. Og selvom vi ikke fik noget ud af vores dødbolde virkede de langt skarpere, særligt når de kom fra dannys fod.
Winston styrer for vildt, i mine øjne spillede han en klassekamp. Jeg brokker mig ikke hvis han starter inde i weekenden, han virker klar. Tror ikke det går længe inden han slår trost af holdet.
Collins spiller endnu en klassekamp og scorer et udemærket mål.
Dennis viste det bedste spil vi har set fra ham i foråret. Scorer og lægger op til en kasse.
Og så ramte leon da bolden vær anden gang igår:-)
For anden gang på 4 dage klarer vi os udemærket på midten af Nordea selvom det ikke helt kørte efter vores hoveder.
KBN var inde og tage ansvar at viste lidt vildskab.
Røll kæmpede for det.
Danny viste for første gang på 1 holdet klassespil. Og selvom vi ikke fik noget ud af vores dødbolde virkede de langt skarpere, særligt når de kom fra dannys fod.
Winston styrer for vildt, i mine øjne spillede han en klassekamp. Jeg brokker mig ikke hvis han starter inde i weekenden, han virker klar. Tror ikke det går længe inden han slår trost af holdet.
Collins spiller endnu en klassekamp og scorer et udemærket mål.
Dennis viste det bedste spil vi har set fra ham i foråret. Scorer og lægger op til en kasse.
Og så ramte leon da bolden vær anden gang igår:-)
For anden gang på 4 dage klarer vi os udemærket på midten af Nordea selvom det ikke helt kørte efter vores hoveder.
-
Altoriso
Det er da totalt latterligt at sige "LH ser virkeligt ud som at være drænet for selvtillid"
Han beviser det da tydeligst ved at have en mægnde fine indgreb efter svipseren ved det første mål, og som kronen på værket redder han et velplaceret, men dog nok lidt blødt straffespark
Jeg synes ikke at han mangler selvtillid - tror du bruger en forkert floskel her
Han beviser det da tydeligst ved at have en mægnde fine indgreb efter svipseren ved det første mål, og som kronen på værket redder han et velplaceret, men dog nok lidt blødt straffespark
Jeg synes ikke at han mangler selvtillid - tror du bruger en forkert floskel her
-
Altoriso
Jah... FCM har virkelig haft masser af penge til at købe målmænd til masser af millioner - kom nu ind i kampen mester...
Vi har altså ikke haft økonomien til det, måske har vi det dog snart, og skulle det vise sig at Raska ikke holder, kan det da godt tænkes, at man satser lidt flere penge på det, hvis man fortsat mangler den rette klassemålmand til holdet
Men tænk lidt før du skriver næste gang tak...
Vi har altså ikke haft økonomien til det, måske har vi det dog snart, og skulle det vise sig at Raska ikke holder, kan det da godt tænkes, at man satser lidt flere penge på det, hvis man fortsat mangler den rette klassemålmand til holdet
Men tænk lidt før du skriver næste gang tak...
-
YahooSeeker [Bot]
Altoriso Skrev:
> Det er da totalt latterligt at sige "LH ser
> virkeligt ud som at være drænet for selvtillid"
>
> Han beviser det da tydeligst ved at have en mægnde
> fine indgreb efter svipseren ved det første mål,
> og som kronen på værket redder han et velplaceret,
> men dog nok lidt blødt straffespark
>
> Jeg synes ikke at han mangler selvtillid - tror du
> bruger en forkert floskel her
Gider slet ikke tage det straffe han redder med i betragtningen af hans kamp igår. Han er skyld i vi kom i forlænget så er den ikke længere. Og ja der er 11 mand på et hold og bla bla bla. Nu har han mere eller mindre kostet os de to vigtigste kampe denne sæsson. Hvor den ene af kampen vel er den vigtigste vi nogensinde har spillet.
Hvis du vil bilde dig selv ind at han stod en god kamp så gør det. Men du er kommet på arbejde hvis du skal overtale resten af danmarks befolkning om det.
Har fundet et par stykker der er enige med mig. Og fint hvis han har masser af selvtillid stadivæk, men hvor har han den fra? Ved begge mål står han og kigger ned i jorden hvorefter kan sparker bolden helt op til jesper C. Det gjorde han iøvrigt også i mandags, så bank den da ud over sidelinien så vi ikke skal bruge tid på at vente på bolden. Igår gjorde han det også efter 2-3 målet, så kunne spillerne eller pænt stå og vænte på at JC gad at sparken bolden tilbage. Bare endnu en lille irriterende ting ved ham.
BT
”De to udligninger var da også gevaldige gaver fra FCM-reservekeeper Lasse Heinze, der også indledte 1-4 nederlaget i mandags med et målgivende drop.”
EB
”Lasse Heinze endte atter som løvefoder. Den unge FCM-keeper måtte efter 2-3 nedturen tage sin del af skylden for at FCK kom tilbage
Indkast
Den første store fejl af FCM-keeperen kom, efter han var kommet fuldstændig på mellemhånd på Jesper Grønkjær, der kunne spille Fredrik Berglund fri på midten, og svenskeren fik bolden ind – noget klodset. Men Heinze var ikke færdig med at fejle, for efter en times spil sendte Michael Silberbauer et laaaangskud mod mål, som Heinze slog til hjørnespark. På dette gik det galt for målmand Heinze, som slet ikke fik fat i bolden, efter en FCK-spiller havde snittet den. Han tabte den ud af hænderne og lige ud til Dan Thomassen, som scorede til 2-2.
Kunsport.dk
Men bare otte minutter senere fejlede FC Midtjylland endnu en gang bagude. Lasse Heinze havde forvildet sig for langt ud af sit mål og Jesper Grønkjær sagde tak for tilbuddet.
Men på det efterfølgende hjørnespark kunne FCM-keeperen ikke holde en løs bold, og det udnyttede Dan Thomassen til at udligne til 2-2.
> Det er da totalt latterligt at sige "LH ser
> virkeligt ud som at være drænet for selvtillid"
>
> Han beviser det da tydeligst ved at have en mægnde
> fine indgreb efter svipseren ved det første mål,
> og som kronen på værket redder han et velplaceret,
> men dog nok lidt blødt straffespark
>
> Jeg synes ikke at han mangler selvtillid - tror du
> bruger en forkert floskel her
Gider slet ikke tage det straffe han redder med i betragtningen af hans kamp igår. Han er skyld i vi kom i forlænget så er den ikke længere. Og ja der er 11 mand på et hold og bla bla bla. Nu har han mere eller mindre kostet os de to vigtigste kampe denne sæsson. Hvor den ene af kampen vel er den vigtigste vi nogensinde har spillet.
Hvis du vil bilde dig selv ind at han stod en god kamp så gør det. Men du er kommet på arbejde hvis du skal overtale resten af danmarks befolkning om det.
Har fundet et par stykker der er enige med mig. Og fint hvis han har masser af selvtillid stadivæk, men hvor har han den fra? Ved begge mål står han og kigger ned i jorden hvorefter kan sparker bolden helt op til jesper C. Det gjorde han iøvrigt også i mandags, så bank den da ud over sidelinien så vi ikke skal bruge tid på at vente på bolden. Igår gjorde han det også efter 2-3 målet, så kunne spillerne eller pænt stå og vænte på at JC gad at sparken bolden tilbage. Bare endnu en lille irriterende ting ved ham.
BT
”De to udligninger var da også gevaldige gaver fra FCM-reservekeeper Lasse Heinze, der også indledte 1-4 nederlaget i mandags med et målgivende drop.”
EB
”Lasse Heinze endte atter som løvefoder. Den unge FCM-keeper måtte efter 2-3 nedturen tage sin del af skylden for at FCK kom tilbage
Indkast
Den første store fejl af FCM-keeperen kom, efter han var kommet fuldstændig på mellemhånd på Jesper Grønkjær, der kunne spille Fredrik Berglund fri på midten, og svenskeren fik bolden ind – noget klodset. Men Heinze var ikke færdig med at fejle, for efter en times spil sendte Michael Silberbauer et laaaangskud mod mål, som Heinze slog til hjørnespark. På dette gik det galt for målmand Heinze, som slet ikke fik fat i bolden, efter en FCK-spiller havde snittet den. Han tabte den ud af hænderne og lige ud til Dan Thomassen, som scorede til 2-2.
Kunsport.dk
Men bare otte minutter senere fejlede FC Midtjylland endnu en gang bagude. Lasse Heinze havde forvildet sig for langt ud af sit mål og Jesper Grønkjær sagde tak for tilbuddet.
Men på det efterfølgende hjørnespark kunne FCM-keeperen ikke holde en løs bold, og det udnyttede Dan Thomassen til at udligne til 2-2.
-
Altoriso
Du fortæller da ikke en pind om hans selvtillid ved at vise en masse avis kommentarer !!
Hvad er det lige præcis at DU kender til om han har selvtillid eller ej ?
Og det er da meget bekvemt at tage straffesparket væk fra den samlede præstation..
hmm...
Hvad er det lige præcis at DU kender til om han har selvtillid eller ej ?
Og det er da meget bekvemt at tage straffesparket væk fra den samlede præstation..
hmm...
-
caspersm
Fredefyn Skrev:
>
>
> Peter Ross !!!!! Heinze koster 1 og 2 mål, se dog
> de mål
> i langsom gengivelse, Heinze skal holde bolden ved
> 2 mål men taber den, det kan man se igen og igen
> hvis man har optaget kampen, herudover scorer FCK
> på 2 dødbolde i dag igen mod FCM.
>
> FF
Han koster det 1. mål ingen tvivl om det, det andet mål er da uden tvivl Bak's fejl, såvidt jeg kunne se fra der hvor jeg stod, han heafer en svær bold ind til heinze som kun kunne halvrede, hvorefter forsvars spillerne lader Dan Tomasen? komme først på 2. bolden. det 3. mål ingen chance for ham.
(har ikke set 2-2 målet i langsom)
>
>
> Peter Ross !!!!! Heinze koster 1 og 2 mål, se dog
> de mål
> i langsom gengivelse, Heinze skal holde bolden ved
> 2 mål men taber den, det kan man se igen og igen
> hvis man har optaget kampen, herudover scorer FCK
> på 2 dødbolde i dag igen mod FCM.
>
> FF
Han koster det 1. mål ingen tvivl om det, det andet mål er da uden tvivl Bak's fejl, såvidt jeg kunne se fra der hvor jeg stod, han heafer en svær bold ind til heinze som kun kunne halvrede, hvorefter forsvars spillerne lader Dan Tomasen? komme først på 2. bolden. det 3. mål ingen chance for ham.
(har ikke set 2-2 målet i langsom)
-
YahooSeeker [Bot]
Altoriso Skrev:
> Du fortæller da ikke en pind om hans selvtillid
> ved at vise en masse avis kommentarer !!
>
> Hvad er det lige præcis at DU kender til om han
> har selvtillid eller ej ?
>
> Og det er da meget bekvemt at tage straffesparket
> væk fra den samlede præstation..
>
> hmm...
Altoriso hvorfor er Raska i FCM ?
Hvorfor har Ørgaard og ER oftentligt udtalt, at man ønsker sig 10 % mere på målmandsposten ?
Hvad nytter det at tage et straffe hvis man allerede har droppet 2 mål, hvad vil du vælge at lægge vægt på i forhold til forlænget spilletid ?
FF
> Du fortæller da ikke en pind om hans selvtillid
> ved at vise en masse avis kommentarer !!
>
> Hvad er det lige præcis at DU kender til om han
> har selvtillid eller ej ?
>
> Og det er da meget bekvemt at tage straffesparket
> væk fra den samlede præstation..
>
> hmm...
Altoriso hvorfor er Raska i FCM ?
Hvorfor har Ørgaard og ER oftentligt udtalt, at man ønsker sig 10 % mere på målmandsposten ?
Hvad nytter det at tage et straffe hvis man allerede har droppet 2 mål, hvad vil du vælge at lægge vægt på i forhold til forlænget spilletid ?
FF
-
YahooSeeker [Bot]
caspersm Skrev:
> Fredefyn Skrev:
> -----
> >
> >
> > Peter Ross !!!!! Heinze koster 1 og 2 mål, se
> dog
> > de mål
> > i langsom gengivelse, Heinze skal holde bolden
> ved
> > 2 mål men taber den, det kan man se igen og
> igen
> > hvis man har optaget kampen, herudover scorer
> FCK
> > på 2 dødbolde i dag igen mod FCM.
> >
> > FF
>
> Han koster det 1. mål ingen tvivl om det, det
> andet mål er da uden tvivl Bak's fejl, såvidt jeg
> kunne se fra der hvor jeg stod, han heafer en svær
> bold ind til heinze som kun kunne halvrede,
> hvorefter forsvars spillerne lader Dan Tomasen?
> komme først på 2. bolden. det 3. mål ingen chance
> for ham.
>
> (har ikke set 2-2 målet i langsom)
se her
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17614
FF
> Fredefyn Skrev:
> -----
> >
> >
> > Peter Ross !!!!! Heinze koster 1 og 2 mål, se
> dog
> > de mål
> > i langsom gengivelse, Heinze skal holde bolden
> ved
> > 2 mål men taber den, det kan man se igen og
> igen
> > hvis man har optaget kampen, herudover scorer
> FCK
> > på 2 dødbolde i dag igen mod FCM.
> >
> > FF
>
> Han koster det 1. mål ingen tvivl om det, det
> andet mål er da uden tvivl Bak's fejl, såvidt jeg
> kunne se fra der hvor jeg stod, han heafer en svær
> bold ind til heinze som kun kunne halvrede,
> hvorefter forsvars spillerne lader Dan Tomasen?
> komme først på 2. bolden. det 3. mål ingen chance
> for ham.
>
> (har ikke set 2-2 målet i langsom)
se her
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17614
FF
-
Altoriso
Tag jer nu sammen for pokker da....
Det er dog helt utroligt som folk kan blive ved..
Diskussionen i denne del af tråden går på om Heinze har selvtillid eller ej !
Raska er helt sikkert købt for at give os en (forventet) klassemålmand !
Jeg gider bare ikke diskuttere mere, hvis folk ikke fatter at vi altså har en målmand med en slem skulderskade, som det tager tid at komme tilbage fra
Det er dog helt utroligt som folk kan blive ved..
Diskussionen i denne del af tråden går på om Heinze har selvtillid eller ej !
Raska er helt sikkert købt for at give os en (forventet) klassemålmand !
Jeg gider bare ikke diskuttere mere, hvis folk ikke fatter at vi altså har en målmand med en slem skulderskade, som det tager tid at komme tilbage fra
-
caspersm
Fredefyn Skrev:
> caspersm Skrev:
> -----
> > Fredefyn Skrev:
> >
>
> > -----
> > >
> > >
> > > Peter Ross !!!!! Heinze koster 1 og 2 mål, se
> > dog
> > > de mål
> > > i langsom gengivelse, Heinze skal holde
> bolden
> > ved
> > > 2 mål men taber den, det kan man se igen og
> > igen
> > > hvis man har optaget kampen, herudover scorer
> > FCK
> > > på 2 dødbolde i dag igen mod FCM.
> > >
> > > FF
> >
> > Han koster det 1. mål ingen tvivl om det, det
> > andet mål er da uden tvivl Bak's fejl, såvidt
> jeg
> > kunne se fra der hvor jeg stod, han heafer en
> svær
> > bold ind til heinze som kun kunne halvrede,
> > hvorefter forsvars spillerne lader Dan Tomasen?
> > komme først på 2. bolden. det 3. mål ingen
> chance
> > for ham.
> >
> > (har ikke set 2-2 målet i langsom)
>
> se her
>
> http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17614
>
> FF
Nu er det jo ikke en gengivelse, men bare et link til EN hjemmeside der siger det var drop, mener du ikke Bak, havde mindst ligeså stor en skyld for det 2. mål?
> caspersm Skrev:
> -----
> > Fredefyn Skrev:
> >
>
> > -----
> > >
> > >
> > > Peter Ross !!!!! Heinze koster 1 og 2 mål, se
> > dog
> > > de mål
> > > i langsom gengivelse, Heinze skal holde
> bolden
> > ved
> > > 2 mål men taber den, det kan man se igen og
> > igen
> > > hvis man har optaget kampen, herudover scorer
> > FCK
> > > på 2 dødbolde i dag igen mod FCM.
> > >
> > > FF
> >
> > Han koster det 1. mål ingen tvivl om det, det
> > andet mål er da uden tvivl Bak's fejl, såvidt
> jeg
> > kunne se fra der hvor jeg stod, han heafer en
> svær
> > bold ind til heinze som kun kunne halvrede,
> > hvorefter forsvars spillerne lader Dan Tomasen?
> > komme først på 2. bolden. det 3. mål ingen
> chance
> > for ham.
> >
> > (har ikke set 2-2 målet i langsom)
>
> se her
>
> http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17614
>
> FF
Nu er det jo ikke en gengivelse, men bare et link til EN hjemmeside der siger det var drop, mener du ikke Bak, havde mindst ligeså stor en skyld for det 2. mål?
-
Kasper_Nielsen
Fredefyn:
Holde bolden ved 2. mål? Nu kan jeg ikke blære mig med at have siddet foran tvet og set den, men stod trods alt lige bag målet. Ved indlægget header KBN af underlige årsager bolden direkte ind på Lasse Heinze i en så høj fart, at jeg faktisk undrede mig over at han faktisk nåede at redde den.
Lasse Heinze kostede det første mål - Det kompenserede han så, ved at redde et straffespark.
Lasse Heinze er _ikke_ skyld i nederlaget.
Holde bolden ved 2. mål? Nu kan jeg ikke blære mig med at have siddet foran tvet og set den, men stod trods alt lige bag målet. Ved indlægget header KBN af underlige årsager bolden direkte ind på Lasse Heinze i en så høj fart, at jeg faktisk undrede mig over at han faktisk nåede at redde den.
Lasse Heinze kostede det første mål - Det kompenserede han så, ved at redde et straffespark.
Lasse Heinze er _ikke_ skyld i nederlaget.