FCM - FCK update...
-
Persian_Wolf
Re: Karakterer (fcm-fck)
Heinze 8 - Skyld i 1 mål, kommer tilbage med manér! Flot klaret og fik masser af ros ¨fra JJ Brinch og P Hansen
Kolya 6 - Var med i meget, men al for mange fejlafleveringer i kampen
KBN 8 - Super kamp. Er her der og alle vegne.
Reid 8 - På samme niveau som KBN idag. Utrolig godt kæmpe i næsten 2 timer af så en ung spiller.
Leon 7 - God kamp, over middel. Men manglede lidt i det offensive
Røll 7 - God kamp, over middel. Kæmpede utrolig godt.
Femi 8 - Igen en god kamp. God stabilitet. Løber mange km i kampen.
Danny 7 - Startede dårligt men sluttede godt. Var med i utrolig meget til sidst
Dennis 8 - Super godt kæmpet. Specielt i anden halveg. Hvis han ikk var så anonym i 1. halveg, havde han været MOM
Dadu 7 - Kæmper utrolig godt. Lidt klodset i nogle situationer. Men generelt løb han utrolig meget og fik hele tiden presset JC og FCKs forsvar.
Baba 7 - Kæmper godt og spiller generelt godt. En skam vi ikke så mere til ham. Igen viser han at vi har meget at glæde os til mht hans videre udvikling.
Det er svært at sige hvem der blev MOM. Jeg syntes det var ret jævnt fordelt. GOdt holdindsats. Uheldig i de mål vi inkasserer.
Hvis jeg skulle vælge, ville det være Femi.
Kolya 6 - Var med i meget, men al for mange fejlafleveringer i kampen
KBN 8 - Super kamp. Er her der og alle vegne.
Reid 8 - På samme niveau som KBN idag. Utrolig godt kæmpe i næsten 2 timer af så en ung spiller.
Leon 7 - God kamp, over middel. Men manglede lidt i det offensive
Røll 7 - God kamp, over middel. Kæmpede utrolig godt.
Femi 8 - Igen en god kamp. God stabilitet. Løber mange km i kampen.
Danny 7 - Startede dårligt men sluttede godt. Var med i utrolig meget til sidst
Dennis 8 - Super godt kæmpet. Specielt i anden halveg. Hvis han ikk var så anonym i 1. halveg, havde han været MOM
Dadu 7 - Kæmper utrolig godt. Lidt klodset i nogle situationer. Men generelt løb han utrolig meget og fik hele tiden presset JC og FCKs forsvar.
Baba 7 - Kæmper godt og spiller generelt godt. En skam vi ikke så mere til ham. Igen viser han at vi har meget at glæde os til mht hans videre udvikling.
Det er svært at sige hvem der blev MOM. Jeg syntes det var ret jævnt fordelt. GOdt holdindsats. Uheldig i de mål vi inkasserer.
Hvis jeg skulle vælge, ville det være Femi.