And?
-
Peter Ross
Re: And?
Den eneste jeg umiddelbart kan komme på, må være Johnny Lilholt Laursen, der nåede et par kampe tilbage i 1. division samt i det første år i Superligaen.
Han måtte stoppe karrieren efter store problemer med knæet.
Han er den eneste spiller der har stoppet karrieren i FCM pga. skader "da klubben var ganske ny", hvor længe det så end dækker over...
Hvis "Slambert" strækker udtrykket "da klubben var ganske ny" helt til 2004, så kan det selvfølgelig også være Bo Hansen, men det tror jeg nu umiddelbart ikke.
En joker kunne være Morten Skov, men det er nu ikke ligefrem en hemmelig for nogen, at han ikke blev erklæret fodboldinvalid, men blot blev løst fra kontrakten efter et brækket ben. Han startede i Silkeborg KFUM efter genoptræningen, så vidt jeg husker.
Peter Ross
Han måtte stoppe karrieren efter store problemer med knæet.
Han er den eneste spiller der har stoppet karrieren i FCM pga. skader "da klubben var ganske ny", hvor længe det så end dækker over...
Hvis "Slambert" strækker udtrykket "da klubben var ganske ny" helt til 2004, så kan det selvfølgelig også være Bo Hansen, men det tror jeg nu umiddelbart ikke.
En joker kunne være Morten Skov, men det er nu ikke ligefrem en hemmelig for nogen, at han ikke blev erklæret fodboldinvalid, men blot blev løst fra kontrakten efter et brækket ben. Han startede i Silkeborg KFUM efter genoptræningen, så vidt jeg husker.
Peter Ross
-
Kent
Er lige her 
Havde godt set det, men kan ikke tage den type af indlæg seriøst. Der er intet, der gør "Slambert" til en pålidelig kilde. Jeg tvivler meget på, at FCM har sparet på forsikringen, og hvis FCM var blevet dømt til at betale en erstatning til en eller anden, så var der nok nogen, der kunne huske sagen.
Som folk nævner, så er det meget begrænset hvad der er af sager. Bo Hansen var i kampprogrammet så sent som i går, hvor han fortalte hvor glad han var for FCM og den behandling han havde fået i klubben, så ham kan vi vist godt stryge fra listen. Ligeledes Søren Barslund, der jo spillede videre i EfB efter et par år. Skriver tvivler jeg også på det er, ligesom Thomasberg nok heller ikke er en kandidat
Desuden så er der heller ikke nogen problemer i, at en spiller spiller i en serieklub, så hvorfor skulle FCM være ude efter ham?
Der er så vidt jeg kan vurdere det ren og skær and.
Kent
Havde godt set det, men kan ikke tage den type af indlæg seriøst. Der er intet, der gør "Slambert" til en pålidelig kilde. Jeg tvivler meget på, at FCM har sparet på forsikringen, og hvis FCM var blevet dømt til at betale en erstatning til en eller anden, så var der nok nogen, der kunne huske sagen.
Som folk nævner, så er det meget begrænset hvad der er af sager. Bo Hansen var i kampprogrammet så sent som i går, hvor han fortalte hvor glad han var for FCM og den behandling han havde fået i klubben, så ham kan vi vist godt stryge fra listen. Ligeledes Søren Barslund, der jo spillede videre i EfB efter et par år. Skriver tvivler jeg også på det er, ligesom Thomasberg nok heller ikke er en kandidat
Desuden så er der heller ikke nogen problemer i, at en spiller spiller i en serieklub, så hvorfor skulle FCM være ude efter ham?
Der er så vidt jeg kan vurdere det ren og skær and.
Kent
-
Claus (BW#1145)
Jeg går ud fra at "anden" det drejer sig om, er fra en af de første 2 sæsoner.
Her er de benyttede spillere fra sæson 1, som det kan dreje sig om:
Kent R. Nielsen (22 kampe), Kari Rissanen (13 kampe), Kenneth Kristensen (5 kampe), Johnny Lilholt Laursen, (1 kamp), Brian Pedersen (1 kamp)
Og sæson 2 som ikke figurer i sæson 1:
Heinrich Bak (1 kamp).
Jeg burde kunne huske Kent R. Nielsen, men er helt blank lige nu.
Er der nogle der kan fylde hullerne ud for disse "ænder"?
Her er de benyttede spillere fra sæson 1, som det kan dreje sig om:
Kent R. Nielsen (22 kampe), Kari Rissanen (13 kampe), Kenneth Kristensen (5 kampe), Johnny Lilholt Laursen, (1 kamp), Brian Pedersen (1 kamp)
Og sæson 2 som ikke figurer i sæson 1:
Heinrich Bak (1 kamp).
Jeg burde kunne huske Kent R. Nielsen, men er helt blank lige nu.
Er der nogle der kan fylde hullerne ud for disse "ænder"?
-
Peter Ross
Claus (BW#1145) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg går ud fra at "anden" det drejer sig om, er
> fra en af de første 2 sæsoner.
> Her er de benyttede spillere fra sæson 1, som det
> kan dreje sig om:
>
> Kent R. Nielsen (22 kampe)
Er træner i IFS nu og spiller serie 1, hvis jeg ikke er helt væk.
> Kari Rissanen (13 kampe)
Stoppede karrieren efter et par år i Finland.
> Kenneth Kristensen (5 kampe)
Spiller bold i Vildbjerg.
> Johnny Lilholt Laursen, (1 kamp)
Stoppede karrieren efter knæ-problemer.
> Brian Pedersen (1 kamp)
Spiller/spillede for Herning Fremad i de lavere rækker.
> Heinrich Bak (1 kamp).
Spiller JS i Herning Fremad, ellers gjorde han i hvertfald indtil for få måneder siden.
Peter Ross
> Jeg går ud fra at "anden" det drejer sig om, er
> fra en af de første 2 sæsoner.
> Her er de benyttede spillere fra sæson 1, som det
> kan dreje sig om:
>
> Kent R. Nielsen (22 kampe)
Er træner i IFS nu og spiller serie 1, hvis jeg ikke er helt væk.
> Kari Rissanen (13 kampe)
Stoppede karrieren efter et par år i Finland.
> Kenneth Kristensen (5 kampe)
Spiller bold i Vildbjerg.
> Johnny Lilholt Laursen, (1 kamp)
Stoppede karrieren efter knæ-problemer.
> Brian Pedersen (1 kamp)
Spiller/spillede for Herning Fremad i de lavere rækker.
> Heinrich Bak (1 kamp).
Spiller JS i Herning Fremad, ellers gjorde han i hvertfald indtil for få måneder siden.
Peter Ross
-
foboldfreaken1001
BWMØ Skrev:
> http://www.dyhret.dk/fcm.html
den kunne godt trænge til en opdatering, ellers er den godt
> http://www.dyhret.dk/fcm.html
den kunne godt trænge til en opdatering, ellers er den godt
-
evaldo
Jesper Søgård
Den eneste jeg kan huske der var en sag omkring var Jesper Søgård....som jeg husker sagen blev han lejet ud til Randers og de glemte at forsikre ham og altså ikke Ørgård....men jeg kan ikke huske hvad sagen sluttede med. Men jeg tror vi her har "skurken". Jeg mener han var i klubben i sæsonen 2000-2001 eller der omkring.