LPS
Et umage par.
(LPS).
Der var raseri i luften, da de spillede over for hinanden i Danmark.
"Jeg hadede ham da helt vildt", siger Leon Andreasen. Men nu har han og Mohamed Zidan fundet hinanden i Mainz 05. De to har til sammen scoret 11 af klubbens 12 mål efter nytår og er udråbt til forårets superduo i den tyske Bundesliga.
Og nu har de et umage venskab også udenfor banen. "Som menneske er Leon suveræn", siger Zidan om sin nye nære ven, som han bor på hotel med i Mainz. Her fulgte programmet Andreasen og Zidan op til kampen mod deres tidligere klub Werder Bremen.
Zidan i LPS i aften
-
Ravnen
Re: Zidan i LPS i aften
Det skal jeg sandelig også se. Ganske morsomt, AGFerne var jo specielt efter Zidan så det må have været lidt sjovt første gang Leon og Zidan mødtes i Mainz 
-
foboldfreaken1001
jeg har fået mig det indtryk efter at have set LPS at Zidan for alvor har fundet det sted hvor føler sig hjemme (slevom vi godt ved at han hører hjemme i Herning)... Kemien mellem Zidan og Leon den så ud til at være perfekt...
-
Altoriso
ja det var rart at se, at selv en indædt modstander som Leon Andreasen har kunnet skifte sin holdning til Zidan
De fleste af de mennesker, som jeg kender til, der har haft meget kontakt med Zidan, har jo også altid sagt at han var en fin fyr
Og er helt enig i at det virker som om han lige nu har det præcis som han vil have det, men også godt at høre at han stadig håber at komme til en af de helt store klubber
De fleste af de mennesker, som jeg kender til, der har haft meget kontakt med Zidan, har jo også altid sagt at han var en fin fyr
Og er helt enig i at det virker som om han lige nu har det præcis som han vil have det, men også godt at høre at han stadig håber at komme til en af de helt store klubber
-
hitman202
Jeg sys det var et godt indslag.
Han virker da som en meget sympatisk fyr. omend man godt kan se at blære-røven ligger og lurer lige om hjørnet. Han skulle da lige hjem og hente sin store fede Bentley nu han skulle i dansk tv;-) Kanon
Han virker da som en meget sympatisk fyr. omend man godt kan se at blære-røven ligger og lurer lige om hjørnet. Han skulle da lige hjem og hente sin store fede Bentley nu han skulle i dansk tv;-) Kanon