Fra : http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=130991
Sakset:
- Jeg synes nok, jeg har taget min del af skaderne. Nu må det være retfærdigt med en lille pause.
Claus Madsen, FCMs 32-årige midtbanespiller, har taget sin andel af skadeskvoten i de efterhånden 10 sæsoner, han har spillet som fuldtidsprof. Specielt de seneste sæsoner har været frustrerende oplevelser.
Men nu går det meget bedre, han slap gennem forårsoptakten uden problemer, det er ingen tilfældighed, og i den anledning deler han roser ud til klubbens fysiske træner Lars Raundahl Rasmussen, som han ser som en rigtig god "opfindelse".
- Et lille mirakel? Det er vel så meget sagt, men 80 procent af det er hans kunnen og de resterende 20 procent, at jeg selv er blevet klogere, siger Claus Madsen til tipsbladet.dk.
- For mig - og selvfølgelig også de andre spillere - har det været en klar fordel at kunne drage nytte af hans viden, metoder og programmer, siger Madsen, der specielt har døjet med et "springerknæ", som efterfølgende har udløst irriterende og pause fremkaldende småskader.
- Nu er knæet bygget op til at starte på en frisk, siger FCMeren, der ser frem til endelig at få en sæson, hvor han i princippet vil være i stand til at deltage i alle kampene. Specielt inden for de seneste fire-fem sæsoner har det været en sjældenhed.
Claus Madsen roser den fysiske træner
-
Ravnen
Claus Madsen roser den fysiske træner
Senest rettet af Ravnen 21. mar 2007, 23:27, rettet i alt 1 gang.