Baba og Leon skilte sig ud
-
YahooSeeker [Bot]
Baba og Leon skilte sig ud
Baba og Leon skilte sig positivt ud i en kamp i Randers som ellers ikke bød på det store positive.
Den centrale Midtbane manglede soliditet, og man kan undre sig over at Rasmus Hansen fx ikke kom ind for at yde noget stabilitet. Men der var også andre muligheder. Den valgte opstilling var i hvert fald for skrøbelig.
Simon Poulsen var måske for bange for at blive skadet inden turen til Spanien, men faktum er at han ikke ydede en skid i en kamp hvor han sammen med Ulrik Lindkvist var de dårligste spillere.
Den centrale Midtbane manglede soliditet, og man kan undre sig over at Rasmus Hansen fx ikke kom ind for at yde noget stabilitet. Men der var også andre muligheder. Den valgte opstilling var i hvert fald for skrøbelig.
Simon Poulsen var måske for bange for at blive skadet inden turen til Spanien, men faktum er at han ikke ydede en skid i en kamp hvor han sammen med Ulrik Lindkvist var de dårligste spillere.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 18. mar 2007, 23:41, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas N.
Re: Baba og Leon skilte sig ud
Ulrik Lindkvist var da så elendig. Kæft han var ringe, men Dennis Sørensen var nu heller ikke særlig god. Baba Collins var nok kampens spiller.
-
Arff
Thomas N. Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ulrik Lindkvist var da så elendig. Kæft han var
> ringe, men Dennis Sørensen var nu heller ikke
> særlig god. Baba Collins var nok kampens spiller.
Jeg synes ikke Dennis var ringe i forhold til Vejle kampen - i dag kæmpede han i det mindste, og prøvede at gøre det godt.
Men jeg synes de to midterforsvarsspillere, altså Troest og KNB losser ALT for meget - hver anden gang de har bolden sparker de den langt, jeg synes de burde spille den fremad banen og så når der var "fare på fære" så kunne de losse den langt, men ik hver gang.
> Ulrik Lindkvist var da så elendig. Kæft han var
> ringe, men Dennis Sørensen var nu heller ikke
> særlig god. Baba Collins var nok kampens spiller.
Jeg synes ikke Dennis var ringe i forhold til Vejle kampen - i dag kæmpede han i det mindste, og prøvede at gøre det godt.
Men jeg synes de to midterforsvarsspillere, altså Troest og KNB losser ALT for meget - hver anden gang de har bolden sparker de den langt, jeg synes de burde spille den fremad banen og så når der var "fare på fære" så kunne de losse den langt, men ik hver gang.
-
hitman202
Enig. Kan ikke komme tanke om en situation hvor Lindkvist afleverede til en medspiller, han burde have været skiftet ud tidligt. 2 halvleg var ok, og det er kun sort uheld at vi ikke får den prikket ind 2-3 gange.
-
YahooSeeker [Bot]
hitman202 Skrev:
> Enig. Kan ikke komme tanke om en situation hvor
> Lindkvist afleverede til en medspiller, han burde
> have været skiftet ud tidligt. 2 halvleg var ok,
> og det er kun sort uheld at vi ikke får den
> prikket ind 2-3 gange.
Forstår ikke at Kolja var blevet fortrukket frem for ulrik.
Når selv Hekler kommer med kritik af ulrik *-) så er den helt gal.
FF
> Enig. Kan ikke komme tanke om en situation hvor
> Lindkvist afleverede til en medspiller, han burde
> have været skiftet ud tidligt. 2 halvleg var ok,
> og det er kun sort uheld at vi ikke får den
> prikket ind 2-3 gange.
Forstår ikke at Kolja var blevet fortrukket frem for ulrik.
Når selv Hekler kommer med kritik af ulrik *-) så er den helt gal.
FF
-
mrjelle
Syns folk gør vores indsats værre end den var. Syns vi spiller langt bedre end kampen imod Vejle. Vi er klart det bedste hold og det er sort uheld vi ikke scorer.1 på Overlægger og 2 reddet på stregen havde fortjent en bedre skæbne.
Dog må jeg give folk ret i Ulriks indsats var forfærdelig ligesom den var i vejle kampen. PT ser det ud til at være vores største problem, derudover glæder jeg mig til Raska er klar og Heinze har store problemer i luftrummet. Nogle der ved hvad status er på hans skade? Det står bare han er klar i April på FCM.
Dog må jeg give folk ret i Ulriks indsats var forfærdelig ligesom den var i vejle kampen. PT ser det ud til at være vores største problem, derudover glæder jeg mig til Raska er klar og Heinze har store problemer i luftrummet. Nogle der ved hvad status er på hans skade? Det står bare han er klar i April på FCM.
-
Thomas N.
Vi var langt fra klart det bedste hold. Randers var bedst i 1. halvleg og FCM i 2. halvleg. At vi spiller meget bedre end i Vejle kampen synes jeg er forkert, det var bedre, men ikke meget bedre da.
-
BW#2264
Dennis var bedre end Vejle-kampen ja, men mener stadig der er langt til præstationerne i efteråret fra hans side....
-
El Corsa
Jeg kan ikke lade være med at tænke over, om det har nogen betydning at vi angiveligt har en trup på 22-23 mand, hvor alle er gode nok til at spille fra start.
En bred trup er jo kun godt, og kan vel reelt kun anses for et problem i en klub som Chelsea, hvor kæmpestjerner skal affinde sig med reserveroller. Vi har da også vist handlekraft i tilfældet Traore, hvor det var i alles interesse at sende ham videre.
Jeg tænker mere på, at man ikke opnår den samme kontinuitet ved at sidestille mere eller mindre hele truppen til hver kamp. Medmindre jeg husker forkert havde vi en meget fast stamme af spillere i startelleveren i efteråret, hvilket gav mange integrerede automatismer og løbemønstre i spillet.
Der er dog flere forbehold der taler imod min bekymring.
Femi/Salami: skader, karantæne, formdyk(?). Disse ting kan man jo ikke gardere sig imod.
Salget af Thygesen: findes der en direkte erstatning i truppen, eller skal angrebsspillet justeres.
To kampe spillet: Herregud, vi er jo lige startet. Hvor tit flyver en SAS-ligaklub afsted med 140 km/t fra første spilledag. Og er der reelt noget om snakken, når det kommer til stykket. De bærende spillere er stadig at finde i startopstillingen hver gang.
Gad vide hvor jeg vil hen med det her!!!
En bred trup er jo kun godt, og kan vel reelt kun anses for et problem i en klub som Chelsea, hvor kæmpestjerner skal affinde sig med reserveroller. Vi har da også vist handlekraft i tilfældet Traore, hvor det var i alles interesse at sende ham videre.
Jeg tænker mere på, at man ikke opnår den samme kontinuitet ved at sidestille mere eller mindre hele truppen til hver kamp. Medmindre jeg husker forkert havde vi en meget fast stamme af spillere i startelleveren i efteråret, hvilket gav mange integrerede automatismer og løbemønstre i spillet.
Der er dog flere forbehold der taler imod min bekymring.
Femi/Salami: skader, karantæne, formdyk(?). Disse ting kan man jo ikke gardere sig imod.
Salget af Thygesen: findes der en direkte erstatning i truppen, eller skal angrebsspillet justeres.
To kampe spillet: Herregud, vi er jo lige startet. Hvor tit flyver en SAS-ligaklub afsted med 140 km/t fra første spilledag. Og er der reelt noget om snakken, når det kommer til stykket. De bærende spillere er stadig at finde i startopstillingen hver gang.
Gad vide hvor jeg vil hen med det her!!!
-
hitman202
automatismer og løbemønstre i
> spillet.
>
>
Automatismer???? Hvor dælen kom det ord lige fra? Er du i virkeligheden Morten Olsen;-)
> spillet.
>
>
Automatismer???? Hvor dælen kom det ord lige fra? Er du i virkeligheden Morten Olsen;-)
-
El Corsa
hitman202 Skrev:
> Automatismer???? Hvor dælen kom det ord lige fra?
> Er du i virkeligheden Morten Olsen;-)
Hehe
ja hvor har jeg fået det ord fra, og hvad mener jeg med det! Den sande Morten Olsen må have miljøskadet mig via en målrettet brug af noget lignende.
> Automatismer???? Hvor dælen kom det ord lige fra?
> Er du i virkeligheden Morten Olsen;-)
Hehe