Hej alle
Jeg går og tænker på at det kan blie svært for klubben at sælge alle de nye aktier, når vi ikke har større aktiver. Det ville være noget andet hvis vi selv ejede SAS-Arena. Klubben har jo heller ikke den største egen kapital.
Hvis vi skal have nogle store folk til at smide penge i kassen, så skal de også føle at de får noget for pengene.
Vinding
Problemer omkring de nye aktier!!
-
Vinding
Problemer omkring de nye aktier!!
Senest rettet af Vinding 15. mar 2007, 10:54, rettet i alt 1 gang.
-
foboldfreaken1001
Re: Problemer omkring de nye aktier!!
jamen de får jo også noget for pengene på længere sigt, vi kommer jo til at ligge i toppen af dansk fodbold i de næste mange år...'
vi kommer måske endda i CL, men det er bare ønsketænkning nu.....
vi kommer måske endda i CL, men det er bare ønsketænkning nu.....
-
YahooSeeker [Bot]
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej alle
>
> Jeg går og tænker på at det kan blie svært for
> klubben at sælge alle de nye aktier, når vi ikke
> har større aktiver. Det ville være noget andet
> hvis vi selv ejede SAS-Arena. Klubben har jo
> heller ikke den største egen kapital.
>
> Hvis vi skal have nogle store folk til at smide
> penge i kassen, så skal de også føle at de får
> noget for pengene.
>
> Vinding
Vi sætter ikke for 70 mil kra aktier til salg uden at en stor del af dem er "solgt" Der er helt sikkert nogen der har vist interesse for at smide den slags penge i klubben siden de kommer til salg. Vi kan vel godt regne med at vi køber rettighederne tilbage for de 3 spillere. Så kan de investorer jo passende flytte pengene over i vores aktier i stedet for
-------------------------------------------------------
> Hej alle
>
> Jeg går og tænker på at det kan blie svært for
> klubben at sælge alle de nye aktier, når vi ikke
> har større aktiver. Det ville være noget andet
> hvis vi selv ejede SAS-Arena. Klubben har jo
> heller ikke den største egen kapital.
>
> Hvis vi skal have nogle store folk til at smide
> penge i kassen, så skal de også føle at de får
> noget for pengene.
>
> Vinding
Vi sætter ikke for 70 mil kra aktier til salg uden at en stor del af dem er "solgt" Der er helt sikkert nogen der har vist interesse for at smide den slags penge i klubben siden de kommer til salg. Vi kan vel godt regne med at vi køber rettighederne tilbage for de 3 spillere. Så kan de investorer jo passende flytte pengene over i vores aktier i stedet for
-
HauG
Tror du har ret i at der må have været nogle mennesker/fonde/foreninger eller andre som har vist interesse for at købe aktier. Nu må i rette mig hvis jeg husker forkert, men udtalte Ørgaard ikke for nogen tid siden at han kunne var meget sikker på at der i den kommende tid ville komme en god del penge i FCMs kasse (eller større egenkapital) noget i den retning, så økonomien så bedre ud for FCM i fremtiden.
Kunne denne aktieudvidelse ikke være hvad han talte om på dette tidspunkt? Hvis udtalsen da ikke er noget jeg har drømt.
Kunne denne aktieudvidelse ikke være hvad han talte om på dette tidspunkt? Hvis udtalsen da ikke er noget jeg har drømt.
-
Altoriso
Det er netop det som der er blevet sagt, men jeg tror, at vi alle har ment, at det var "købet" af de 3 unge spillere som der var tale om
Denne emission er jo næsten gigantisk i forhold til
Denne emission er jo næsten gigantisk i forhold til