foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> til alle dem der er meget vrede over min
> henvendelse:
>
> UNDSKYLD, UNDSKYLD, UNDSKYLD det er bare ikke min
> uge jeg ved ikke hvad fanden der går ad mig, det
> er absolut sidste gang jeg henvender mig til DBU
> med BW som afsender.
>
> NB: jeg har lige fået svar fra DBU hvor de skrev
> at de ikke havde hørt nogle andre tåbelige anklger
> mod en dommer, og de skrev at de anbefalte mig at
> lade være med at gøre dette det får jeg kun
> problemmer med, og det passer jo
At det nok ikke var det mest heldige brev kan vi nemt blive enige om.
Men jeg håber så sandelig ikke DBU har skrevet tilbage til dig med den besked. I såfald må DBU da godt nok have en medarbejder sidene der fuldstændig har miste jordforbindelsen. Og den sidste del skulle det være en trussel eller?
Det ville have været noget mere passende at forklare hvordan Dommerudvalget gør når de påsætter dommere.
Bustur Til Randers
-
NME
Re: Flot skrevet?! OT
Er det bare mig eller lugter det lidt af at der en der har logget sig ind under falsk brugernavn ?
-
Anni
NME Skrev:
> Er det bare mig eller lugter det lidt af at der en
> der har logget sig ind under falsk brugernavn ?
Jo, du har ret, noget i den stil. Eller bare én der er utrolig barnlig
(
/Anni
> Er det bare mig eller lugter det lidt af at der en
> der har logget sig ind under falsk brugernavn ?
Jo, du har ret, noget i den stil. Eller bare én der er utrolig barnlig
/Anni
-
BW#3340
Anni Skrev:
>
> Næ, du har ret, noget i den stil. Eller bare én
> der er utrolig barnlig
(
>
> /Anni
Jeg troede "foboldfreaken1001" havde glemt at markere indlægget som værende IRONI, så jeg var lige ved at svare med en ordentlig *GGG*. Synes det var humor på det tidspunkt. Anede ikke det var alvorligt.
Hilsen Evo.
>
> Næ, du har ret, noget i den stil. Eller bare én
> der er utrolig barnlig
>
> /Anni
Jeg troede "foboldfreaken1001" havde glemt at markere indlægget som værende IRONI, så jeg var lige ved at svare med en ordentlig *GGG*. Synes det var humor på det tidspunkt. Anede ikke det var alvorligt.
Hilsen Evo.
-
casper89
Re: Hermansen dommer i Randers
Mon ikke alle jer Anders Hermansen-skeptikere lige skal vente og se kampen på søndag inden i dømmer ham som FCK-fan. Som jeg ser ham er han da en af de pt. bedste dommere vi har i DK og der er da absolut ingen grund til at svine ham så meget til, inden han overhovedet har haft en chance for at lave noget forkert. Jeg ville nok have haft mere forståelse for det hvis det var efter kampen at denne hetz opstod, da der så var et grundlag at vurdere ham udfra, men nu har man jo ingen chance for at sige om bliver en god dommer.
Mht. til Michael Gravgaard-epsioden i søndags på Blue Water Arena(som det vist nok hedder nu), så mener jeg ligesom det står andetsteds her i tråden at der er tale om en uforsætlig handling, populært sagt "bold til hånd". Så den episode synes jeg ikke man kan klandre Anders Hermansen for.
Derimod sad jeg søndag aften og så Brøndby - FCN, og jeg må sige at Michael Svendsen aldrig har været min favoritdommer, bl.a. undlod han at dømme et klokkeklart straffespark til FCN, som selv Poul Hansen kunne se
Se nu her alle Anders Hermansen-skeptikere, jeg har et grundlag at vurdere udfra og derfor tillader jeg mig at sige min mening om Michael Svendsen præstation.
Hvis FCM bliver snydt for et straffe på søndag vil jeg da med glæde bakke op om en "protest"/utilfredshedsaktion mod Anders Hermansen, men også først efter kampen, for Anders Hermansen skal jo lige have en chance før vi kan tillade os at "slagte" ham.
Forza FC!!!!
Mht. til Michael Gravgaard-epsioden i søndags på Blue Water Arena(som det vist nok hedder nu), så mener jeg ligesom det står andetsteds her i tråden at der er tale om en uforsætlig handling, populært sagt "bold til hånd". Så den episode synes jeg ikke man kan klandre Anders Hermansen for.
Derimod sad jeg søndag aften og så Brøndby - FCN, og jeg må sige at Michael Svendsen aldrig har været min favoritdommer, bl.a. undlod han at dømme et klokkeklart straffespark til FCN, som selv Poul Hansen kunne se
Se nu her alle Anders Hermansen-skeptikere, jeg har et grundlag at vurdere udfra og derfor tillader jeg mig at sige min mening om Michael Svendsen præstation.
Hvis FCM bliver snydt for et straffe på søndag vil jeg da med glæde bakke op om en "protest"/utilfredshedsaktion mod Anders Hermansen, men også først efter kampen, for Anders Hermansen skal jo lige have en chance før vi kan tillade os at "slagte" ham.
Forza FC!!!!
-
BW#2264
Må indrømme at den havde jeg heller ikke set komme da jeg startede denne del af tråden. Det var egentlig udelukkende fordi jeg selv har set AH i aktion en del gange og synes at han indimellem dømmer småsært.
Har på INTET tidspunkt bidt mærke i at han skulle dømme specielt FCK-relateret, og "indflydelse på kampen på søndag," som jeg skrev, dækker over såvel negativ som positiv retning set med FCM-øjne. Det skulle altså ikke ses som en klagesang over at han vil være FCM-fjendsk, men blot en skepsis over for hans "stil". (Forstå mig ret).
Kan godt være jeg gentager mig selv, men ret mig hvis jeg tager fejl: Jeg skrev på ingen måde at det 100% sikkert ville være dårligt for FCM, koste os point ell. lign.
Har på INTET tidspunkt bidt mærke i at han skulle dømme specielt FCK-relateret, og "indflydelse på kampen på søndag," som jeg skrev, dækker over såvel negativ som positiv retning set med FCM-øjne. Det skulle altså ikke ses som en klagesang over at han vil være FCM-fjendsk, men blot en skepsis over for hans "stil". (Forstå mig ret).
Kan godt være jeg gentager mig selv, men ret mig hvis jeg tager fejl: Jeg skrev på ingen måde at det 100% sikkert ville være dårligt for FCM, koste os point ell. lign.
-
Thomasnoerum
Re: Randerskampen er kl 15
det er nok bare mig der ikke kan finde det
men hvornår kører bussen fra Herning?
-
smørtyven
Re: Randerskampen er kl 15
Thomasnoerum Skrev:
> det er nok bare mig der ikke kan finde det
men
> hvornår kører bussen fra Herning?
http://www.black-wolves.com/busture.htm Det tog næsten 8 sek.....
> det er nok bare mig der ikke kan finde det
> hvornår kører bussen fra Herning?
http://www.black-wolves.com/busture.htm Det tog næsten 8 sek.....